Jump to content

Venvii Baby Ness review


Jim

Recommended Posts

Toen ik de eerste versie van deze mod (loch ness) zag was ik al verkocht, maar toen ik de mod in real life zag was de liefde over (te groot en lomp).

Nu hebben ze een kleinere variant uitgebracht en die sprak me wel aan, dus dan ook maar gekocht.

Heb deze mod in mijn lokale shop (Belgacig) gekocht voor 64.95€.

 

Voor wat info van de fabrikant zelf geef ik de link naar hun website, maar eigenlijk staat er niet heel veel info op.

https://www.venvii.com/products/baby-ness

 

Vanaf nu als ik een mod review ga ik steeds een klein kort Youtube filmpje maken, gewoon omdat het kan :bang

Wil je een snelle rondleiding van de mod bekijk je het filmpje, wil je meer info en uitleg kan je de rest van de review hieronder lezen.

 

Wat krijg je:

- De mod uiteraard

- 18650 adapter

- USB kabel

- Handleiding (slechtste handleiding ooit, staat zo goed als niks nuttig in)

8dEO5wN.jpg

 

Ik heb gekozen voor de titanium kleur, gewoon omdat ik dat de mooiste kleur vind die ze aanbieden.

Je hebt de mod ook nog in het wit en zwart.

Leuke vormgeving heeft deze mod, ik zoek altijd mods met ronde of andere vormen omdat ik gewoon rechthoekige boxen maar saai vind.

2dln8u2.jpg

 

Door de ronde vormen ligt deze mod dan ook erg goed in de palm van je hand.

shZcNKl.jpg?1

Xskn32V.jpg?1

 

De 510 connectie is degelijk, maar net zoals bij veel andere mods zal je bij gebruik van 24/25mm atomizers na een tijdje een ronde aftekening zien in de paint van het toestel rond de 510.

T8PzAGO.jpg

 

De vuurknop is wel erg goed geplaatst voor mij persoonlijk en zit ook volledig "flush" met de mod.

Door de vorm van het toestel en plaatsing van de vuurknop is dit toestel wel bijna enkel geschikt om met je duim de vuurknop te bedienen.

M7m0dNx.jpg

 

Onderaan een stukje abalone, al is het volgens mij gewoon maar een stickertje.

1UQXKND.jpg

 

Het batterijcover is dan misschien de enige klacht die ik heb over deze mod, had voor mij een iets dikker of stijver plactic mogen zijn.

Het blijft wel heel goed op de mod zitten maar de zijkanten kan ik wat induwen en bewegen tijdens gebruik.

erO5PgK.jpg

 

Batterijcompartiment is netjes afgewerkt, niks op aan te merken.

mrji7SA.jpg?1

 

Zelf gebruik ik een Sanyo 20700B batterij in deze mod, deze batterij heeft maar 15A maar dat is voldoende voor de builds die ik gebruik bij deze mod.

En door de 4000mAh van deze batterij kom ik gerust een ganse werkdag door met één batterij.

RDyJYyl.jpg

 

Wil je de vertrouwde 18650 batterijen gebruiken, dit kan ook natuurlijk door middel van de bijgeleverde adapter.

oz0aADL.jpg

yxrnWVu.jpg

 

Telkens je een batterij plaatst of verwisseld vraagt de mod om te kiezen tussen 18650 of 21700 (20700 valt ook onder 21700).

De reden hiervoor is om met een 18650 de mod maar tot 80W gaat en met 20/21700 tot 120W.

GCeTRjR.jpg

 

Dit is het werkscherm in wattage mode:

zUE5wUG.jpg

 

Om naar een andere mode/menu of TC te gaan moet je drie maal klikken op de vuurknop en dan kan je vervolgens met de + en - knoppen een andere mode selecteren.

In het Youtube filmpje dat ik gepost heb zie je me scrollen door het menu, heb hier dan ook niet veel foto's van genomen.

niyxa0U.jpg

7mF45Rb.jpg

TCR werkscherm ziet er zo uit:

SlsHNYo.jpg

 

Toestel kan met gemak atomizers hebben tot 28mm zonder overhang.

Hier een foto met een 25mm RTA (Asmodus zesthia).

zLtzilZ.jpg

 

Handcheck:

xlcNtkp.jpg

 

Gewicht inclusief 20700 batterij en een RTA:

ogmk781.jpg

 

Mijn bevindingen:

- Leuk toestel dat heel erg goed in de hand ligt.

- Toestel werkt ook zeer goed, goede reactie van de vuurknop alsook de andere knoppen.

- Simpel menu.

- Over de TC functie kan ik niks vertellen, ik gebruik het niet en ken er ook niks van.

- Mogelijkheid om meerdere types batterij te gebruiken is voor mij een pluspunt.

- Interne laadfunctie van 2A.

 

Ik heb slechts twee minpuntjes gevonden:

- Plastic batterijcover kon beter gemaakt worden, dikker en stijver plastic zou al veel beter geweest zijn.

Ik kan de zijkanten wat indrukken en lichtjes bewegen tijdens gebruik van de mod, en daar stoor ik me toch wel aan.

De rest van de mod ziet er voelt aan als een high end toestel, maar dat plastic covertje verpest het dan.

- Toestel kan je niet volledig uitschakelen, dus enkel maar in stand-by.

 

Deze twee minpunten zullen voor veel andere mensen geen probleem vormen, maar voor mij persoonlijk wel.

 

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Jayjay said:

Wat ik mij afvraag is de dunne onderkant. Is deze niet te dun waardoor de mod steeds zou omvallen?

Tot nu toe is de mod nog niet omgevallen., staat nog stabiel en is niet top heavy.

Maar als je er per ongeluk een tik zou tegen geven zal het wel omvallen denk ik..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Jayjay said:

Dat zie ik ook het liefst dan een lap tekst. Maar moet je eerlijk bekennen. Een goede review op beeld (YT) is verdomd lastig. Je bent al heel snel een half uur kwijt.

nee, ik lees de rewiews graag. dat kan ik op het werk doen. youtube niet.

Het is vooral de investering in de setup die lastig is. camera, lens, licht, software voor videobewerking... en de tijd die daar in kruipt. Als hoby fotografe kruipt er bij mij ook 3x zoveel tijd in de ( digitale ) ontwikeling van de foto’s dan in het maken. En er dan bij te zeggen dat ik niet photoshop maar probeer mijn foto’s zo weinig mogenlijk te bewerken. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nee ik heb helaas geen kop en persoonlijkheid voor op Youtube, ben nogal "nen droge" zoals ze hier zeggen en geen echt vlotte prater.

Als er ergens foto's of video's gemaakt worden ben ik altijd de eerste die zich uit de voeten maakt.

En als Belg is het dan ook weer verboden om reviews te maken op Youtube, eigenlijk mag ik het zelfs hier op het forum wettelijk gezien niet.

Maar ik heb wel al stiekem wat video's proberen opnemen waar ik in beeld kom en uitleg geef, maar het gaat me niet af.

Er zijn al Youtube reviewers genoeg, ik zal me wel richten tot het forum en ik zie graag veel foto's van producten.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

een beetje ala mooch, droog, een ieniemienie klungelig maar grappig. Ik ben het in ieder geval met je eens, ik lees graag de revieuws en kijk naar de prentjes. 

En natuurlijk mag het in Belgie niet. bah bah, 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 8-3-2018 at 17:45, Jim said:

 

 

En als Belg is het dan ook weer verboden om reviews te maken op Youtube, 

 

 

mag het ook niet als particulier ?

als zo is triestig ,op naar een politiestaat

ze moesten nog meer op nva gestemt hebben

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ibiza said:

mag het ook niet als particulier ?

als zo is triestig ,op naar een politiestaat

ze moesten nog meer op nva gestemt hebben

 

Nee mag niet...

 

Ik heb vandaag nog een Vlaamse reviewer afgeblaft (was een jongere) op YouTube die in het Engels reviews deed over a-tjes.

Foei, als 18-jarige een gratis advertentie mediaplatform bieden aan die tabaks fabrikanten! :boos

 

Heeft waarschijnlijk een Engels account aangemaakt op YouTube en dan omzeil je natuurlijk België.

Maar op deze manier werk je natuurlijk keihard mee om aan de Europese gezagsdragers goede input te geven om regeltjes op te stellen binnenkort aan het sociaal mediagebeuren!

 

Link to comment
Share on other sites

Er zijn nu nog Belgen die filmpjes posten op Youtube, maar hun filmpjes zijn ingesteld op privé en kunnen enkel bekeken worden door een select publiek die lid geworden zijn van besloten groepen.

Zelf heb ik ook een reeks filmpjes op mijn Youtube kanaal, maar zijn enkel de korte clips die ik in mijn reviews post.

Ik praat niet in die clips en geef geen info over het toestel of links naar fabrikanten, laat het enkel eens zien dus ik denk niet dat ze dit kunnen aanzien als reclame maken voor vape producten.

Net zoals mijn reviews hier op het forum, dit is geen Belgisch geregistreerd  forum dus eigenlijk maak ik reviews voor een Nederlands publiek.

Dat hier nu toevallig belgen op het forum vertoeven kan ik niets aan doen he, internet is vrij voor bijna iedereen en toevallig spreken we zo goed als dezelfde taal.

Ja ik besef dat ze misschien wel stiekem kunnen meelezen wat ik hier schrijf, maar dan hoor ik het wel als ik iets illegaal doe.

Op het Belgische forum post ik al lang geen reviews meer om zelf niet in problemen te komen, maar blijkbaar volgt de staat die forums niet echt op want enkele Chinese online webshops mogen daar naar hartelust dagelijks reclame maken voor hun shop.

Terwijl een Belgische webshop geen hardware mag aanbieden en zelfs geen foto van hardware mag tonen op hun site.

Ik als simpele werkende Belg snap niks meer van al die wetgeving hoor.

 

Dan nog even over de Baby ness, die mod doet het nog steeds uitstekend maar gebruik de mod nu minder vaak dan in het begin.

Staat daarom ook te koop.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Jim said:

 

 

Dan nog even over de Baby ness, die mod doet het nog steeds uitstekend maar gebruik de mod nu minder vaak dan in het begin.

Staat daarom ook te koop.

had ik gezien heb alleen interesse in reguleerde mods dual batterij

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...