Jump to content

Mangue - Revolute (Fruit)

Recommended Posts

Gemengd met 8% aroma (zoals aanbevolen op gegeven verkooplink), base 80% VG, 20% PG (bij benadering), 6mg Nicotine. Heeft staan rijpen sinds 28-2-2018. Getest met een mechanische mod, Derringer RDA, 0,6Ohm enkele coil.

Deze review wordt gesponsord door een forumlid (niet betrokken bij een shop zover ik weet).

De kleur van de gemengde is helder als water, geur deed me een beetje aan een nieuw geopende zak winegums denken. Geur is niet erg prominent aanwezig. Smaak is een stuk sterker dan de geur doet vermoeden in mijn mening.

miQyIY4.jpg

Als ik in de supermarkt bij het fruitschap sta moet ik eerlijk bekenen dat ik Mango's oversla. Niet mijn favoriete fruit.

Maar ik moet bekennen dat de liquid die ik met dit aroma heb gemaakt eerder op was dan de meeste andere fruit smaken. 

Voor mij smaakt het als Mango. Een erg natuurlijke mango smaak. Mooi fruitzuur toontje, zoetig maar niet te zoet. Proef een klein beetje het bitter van het vruchtvlees rondom de pit van de mango en de schil. 

Geeft een mooie gier in de keel.

Ik sla Mango smaken normaal over, was daarom erg verrast dat het me als dampsmaak eigenlijk prima bevalt, vooral het zuurtje vind ik erg aantrekkelijk. Ik denk dat het prima te gebruiken is als op zich staand aroma en in een mix. Het begon mij in ieder geval niet te vervelen.

De enige aanslag die ik kan vinden op de coil na ongeveer 9ml gedampt te hebben, is de "normale" verkleuring die Kanthal heeft na verhitten. Ik had meer drap op de coil verwacht omdat het toch een redelijk zoete liquid is.

BiPbtJ4.jpg 

Ik denk dat met de aanbevolen 8% mengverhouding dit een uitstekend en kwalitatief hoogwaardige liquid oplevert. Heb dan wel niet betaald voor dit aroma, maar ik vind de prijs prima passen bij wat je krijgt. 

o.a te koop bij -> https://www.savevape.nl/nl/revolute-mango.html

Edited by TheVapingRaven
  • Like 1
  • Thanks 3