Jump to content

Op zoek naar een NL verkoper voor Lost Vape Therion BF DNA75c


aNtii

Recommended Posts

18 minutes ago, tsiis said:

Ik weet niet wat je zoekt,

Ik heb mijn zinnen gezet op een TC squonker. Ik ben helemaal verliefd geworden op DNA mods.

 

Zoektocht: Lost Vape Therion BF DNA75c, maar het lijkt er op dat nergens het zo te bestellen is. Ik ben gewend, lees zou graag willen, vandaag bestellen morgen in huis. Helaas stond deze niet in de te koop aangeboden op het forum hier. 

 

Wie o wie kan mij in de richting van een vapeshop wijzen die nog een Therion heeft staan (liefst in het zwart) met squonk?

Ik heb nu van mijn lokale vapeshop een tweetal DNA's te leen, en dit is zo fijn ten op zichte van de Tesla Punk.

(heb nu een Panzer Box 200W en een Sbody C1D2 dna75 om bekend te worden met Escribe)

 

Volle damp groeten,

 

Bart - aNtii

 

Edited by tsiis
Topics samengevoegd
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, aNtii said:

Ik heb mijn zinnen gezet op een TC squonker. Ik ben helemaal verliefd geworden op DNA mods.

 

Zoektocht: Lost Vape Therion BF DNA75c, maar het lijkt er op dat nergens het zo te bestellen is. Ik ben gewend, lees zou graag willen, vandaag bestellen morgen in huis. Helaas stond deze niet in de te koop aangeboden op het forum hier. 

 

deze?

http://www.vapexperience.nl/lost-vape-therion-dna75-c.html

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Fender said:

 

Thanks, maar dit is de versie zonder BF/Squonk. En wil wel graag zonder dripbottle rondlopen.

 

Heb intussen een topic gestart bij: Je eerste vragen:

 

4 minutes ago, tsiis said:

@aNtii Ik heb je andere topic samengevoegd met deze.

 

Ja daarom had ik die al aangemaakt ja. Dank voor de hulp. Wilde inderdaad niet de vragen in het voorstel topic plaatsen. Excuus.

Link to comment
Share on other sites

Wat mij betreft mag dit draadje dicht.

 

Missie geslaagd, in ieder geval dank voor het meedenken!

Ik heb Vape 4 All gebeld en die bleek issues te hebben met voorraad winkel vs webshop. En wat denk je... heeft er nog een liggen in zwart rood krokodil :clap

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, aNtii said:

Wat mij betreft mag dit draadje dicht.

 

Discussietopics doen we niet zomaar op slot (alleen in het aangeboden/gevraagd subforum, waar het een praktische functie heeft) :wink

Link to comment
Share on other sites

Ah helder,

Na dit krijgt nog een staartje, helaas kwam postbode met een secuur/precies opengemaakt doosje aan en het product is er uit. Pakket retour en nu maar wachten op een goeie afhandeling.

  • Sad 6
Link to comment
Share on other sites

En of ik een goeie afhandeling gehad heb! Zal de wat korte versie hier plaatsen. Ben zaterdag (gisteren) hier samen met de owner van de shop van 10:00 tot 16:15 mee bezig geweest.

 

Het begon dus zoals in vorige post te lezen is dat ik een pakket kreeg welke bleek leeggehaald te zijn.

Het type doos dat werd (let op vanaf gisteren dus niet meer) was zo'n doosje met een makkelijk-open-maak strip. 

De grijpgrage handjes hebben daar zachtjes op geduwd, het doosje van de mod er uit gehaald en weer dicht gedaan.

 

Ik kreeg dus zaterdag een ontzettend licht doosje, wat ik verdacht vond maar het niet zag in eerste instantie.

Toen ik t besefte ben ik meteen (maximaal een minuut later dan ik het pakket gekregen had, de deur was nog maar net dicht) in de auto gesprongen op zoek naar de postbode om het terug te laten nemen.

Vervolgens hing ik ook met Vape4All aan de lijn om te vragen of hij het vergeten was er in te doen.

Hij vond het net als ik mega vervelend dat dit gebeurd was, het kost hem ze naam en mij me product. 

Dat zou uiteraard gecompenseerd worden met een andere mod of geld terug, maar dan nog het hele gerompslomp zaten we beide niet op te wachten.

Even later wat afgekoeld terug gebeld en excuus aangeboden voor mijn velle belletje.

Wat een toffe vent is die eigenaar van Vape4All, hij blijft rustig maar tegelijkertijd boos met mij op de situatie.

 

Dus PostNL gebeld en klacht ingediend, hier krijg je zoals vele al weten nooit meer wat van te horen.

Even later dacht ik laat ik eens op Marktplaats kijken, en wat schetste mijn verbazing. 

Hij stond er op! Sinds vrijdag avond 23.51, dus 's middags rond 16:00 is pakket ingeleverd.

En 's avonds in dezelfde plaats een advertentie op marktplaats.

Ik Ranjit (eigenaar Vape4All) gebeld en die zag het en wilde wel hier achteraan gaan. 

Heb weinig zo erg bereide en vriendelijke mensen in me leven ontmoet.

 

Dus toen ging het kat en muis spel, proberen adres te krijgen, bieden etc etc.

Tot slot is Ranjit naar het adres gereden (scheelde mij weer 240km heen en weer terug).

En heeft de mod weer in ze bezit gekregen.

 

Vandaag met een heerlijk bakkie thee en een Limburgs zonnetje die prachtige winkel bewonderd met heel veel smaken (niet te bevatten).

Wat goodies gekregen, en wat producten meteen er bij aangeschaft (werkt verslavend zo'n winkel).

 

Nu weer heerlijk thuis kleine 500km gereden, tussendoor nog geshopt maar ik ben mega blij met mijn nieuwe aanwinst.

 

Hulde voor Vape4All - Ranjit ; wat een topvent!

 

ps. Dit gaat nog een staartje krijgen mbt grijpgrage handjes en aangifte.

 

 

 

 

IMG_1158.JPG

  • Like 11
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, aNtii said:

En of ik een goeie afhandeling gehad heb! Zal de wat korte versie hier plaatsen. Ben zaterdag (gisteren) hier samen met de owner van de shop van 10:00 tot 16:15 mee bezig geweest.

 

Het begon dus zoals in vorige post te lezen is dat ik een pakket kreeg welke bleek leeggehaald te zijn.

Het type doos dat werd (let op vanaf gisteren dus niet meer) was zo'n doosje met een makkelijk-open-maak strip. 

De grijpgrage handjes hebben daar zachtjes op geduwd, het doosje van de mod er uit gehaald en weer dicht gedaan.

 

Ik kreeg dus zaterdag een ontzettend licht doosje, wat ik verdacht vond maar het niet zag in eerste instantie.

Toen ik t besefte ben ik meteen (maximaal een minuut later dan ik het pakket gekregen had, de deur was nog maar net dicht) in de auto gesprongen op zoek naar de postbode om het terug te laten nemen.

Vervolgens hing ik ook met Vape4All aan de lijn om te vragen of hij het vergeten was er in te doen.

Hij vond het net als ik mega vervelend dat dit gebeurd was, het kost hem ze naam en mij me product. 

Dat zou uiteraard gecompenseerd worden met een andere mod of geld terug, maar dan nog het hele gerompslomp zaten we beide niet op te wachten.

Even later wat afgekoeld terug gebeld en excuus aangeboden voor mijn velle belletje.

Wat een toffe vent is die eigenaar van Vape4All, hij blijft rustig maar tegelijkertijd boos met mij op de situatie.

 

Dus PostNL gebeld en klacht ingediend, hier krijg je zoals vele al weten nooit meer wat van te horen.

Even later dacht ik laat ik eens op Marktplaats kijken, en wat schetste mijn verbazing. 

Hij stond er op! Sinds vrijdag avond 23.51, dus 's middags rond 16:00 is pakket ingeleverd.

En 's avonds in dezelfde plaats een advertentie op marktplaats.

Ik Ranjit (eigenaar Vape4All) gebeld en die zag het en wilde wel hier achteraan gaan. 

Heb weinig zo erg bereide en vriendelijke mensen in me leven ontmoet.

 

Dus toen ging het kat en muis spel, proberen adres te krijgen, bieden etc etc.

Tot slot is Ranjit naar het adres gereden (scheelde mij weer 240km heen en weer terug).

En heeft de mod weer in ze bezit gekregen.

 

Vandaag met een heerlijk bakkie thee en een Limburgs zonnetje die prachtige winkel bewonderd met heel veel smaken (niet te bevatten).

Wat goodies gekregen, en wat producten meteen er bij aangeschaft (werkt verslavend zo'n winkel).

 

Nu weer heerlijk thuis kleine 500km gereden, tussendoor nog geshopt maar ik ben mega blij met mijn nieuwe aanwinst.

 

Hulde voor Vape4All - Ranjit ; wat een topvent!

 

ps. Dit gaat nog een staartje krijgen mbt grijpgrage handjes en aangifte.

 

 

 

 

IMG_1158.JPG

Jezus ik sta serieus met veel verbazing je verhaal te lezen. Ik zit er helemaal in. Het is net alsof je in een film zit. Wat geweldig hoe vape4all hier mee omgegaan is! Ik vind het niet alleen sneu voor jou maar ook voor de eigenaar van de winkel. Voor zelfde zou hij gedacht hebben, ja, ja zal wel. Ik zou nooit denken dat postnl iets zou stelen. Alhoewel ik al 2 keer iets kwijt ben geweest waarbij de pakketje opengebroken was. Misschien heb ik teveel vertrouwen in de goedheid van de mens. Anyway jij kan lekker genieten van je mod! En wat een prachtig ding zeg!!! 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pff alsof ze het ruiken.

Hier ook, Een pakket met een 2e eleaf ikonn 220. Voor 4 tientjes kon  ik ie niet bij gearbest laten liggen. Ruime week later: postnl app meldt dat er een pakketje onderweg is.

 

Ok die dag pakket wordt bezorgd tussen Xx en xx. 21.00 nog geen pakket.

De volgende dag... zaterdag.. niks. Maandag.. niks. Dinsdag... status naar wordt verwerkt en daarna sprong het adres om naar een ander huisnummer, de enige die niet bestaat hier in de straat en is het vervolgens is het pakket undeliverable naar china geretourneerd. Wel 350 gram lichter. Postnl echter doet alsof ze achterlijk zijn. ik ben namelijk de ontvanger en wat PostNL betreft kan ik lekker in de .... zakken.

Edited by fvdb
Link to comment
Share on other sites

@aNtii, kolere wat een verhaal! Ben blij voor je dat je er nu wel van kan genieten..

 

Hulde voor de shopeigenaar, wat mij betreft de norm en ik ben zwaar onder de indruk. Helaas woon ik niet echt, of echt niet in de buurt, want dit soort shops mogen van mij gesteund worden!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hulde voor de shopeigenaar inderdaad maar jammer dat het nodig is. Zelf ophalen is inderdaad de enige serieuze optie hier in Nederland.

 

Ik heb ooit zelf mijn buitenboord motor op moeten halen van de politie waarna deze in beslag werd genomen en aan de verzekering werd gegeven die hem niet aan nam ivm economische waarde. Ik was echter al gecompenseerd nou ja gecompenseerd.. de verzekering had een belachelijk laag bedrag uitgekeerd.

 

De officier vab justitie gaf de motor om die reden aan de heler. Overigens werdt die heler (volgens mij gewoon dief..) ook nog eens vrijgesproken want aan de deur gekocht van een man waarvan hij de identiteit niet kent.

 

En de overige 30 motoren die er hingen... in een compleet ingerichte werkplaats... die maakten het niet bedrijfsmatig... En zo kunnen ze door blijven gaan.  Het mailtje van meneer dat hij mijn motortje had en of ik hem terug wou kopen...  ook dat was voor de politie geen reden om er nog eens naar te kijken. Dieven zijn vogelvrij hier in nederland.

Edited by fvdb
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, TheRich said:

@aNtii, kolere wat een verhaal! Ben blij voor je dat je er nu wel van kan genieten..

 

Hulde voor de shopeigenaar, wat mij betreft de norm en ik ben zwaar onder de indruk. Helaas woon ik niet echt, of echt niet in de buurt, want dit soort shops mogen van mij gesteund worden!

 

De webshop is ook een mogelijkheid, hij heeft sinds gisteren nieuwe website en betaalsysteem. Echt heel veel keus.

Link to comment
Share on other sites

Wel opletten, ik heb een tijd geleden, toen de winkel nog Qsmoke heette (zelfde eigenaar), een coil master V2 kit besteld, ik kreeg toen een namaak artikel. Uiteraard direct contact opgenomen en heb toen zonder bijbetaling een echte V3 kit gekregen met als excuus dat ze zelf niet doorhadden dat het om een nep versie ging en daar beter op gingen letten. Ik klaag er niet over want heb een veel duurdere kit gekregen, maar het lijkt alsof die shopeigenaar nog moeite heeft met de webshop kant van zn zaak of wellicht de industrie in zn geheel.

Maar goed, problemen / klachten worden wel zeer adequaat opgelost, dat is zeker lovenswaardig. Genoeg shops die je laten stikken en je het zelf moet gaan aanvechten of dreigen met vanalles.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Dnns84 said:

shopeigenaar nog moeite heeft met de webshop kant van zn zaak of wellicht de industrie in zn geheel.

De webshop werkte absoluut niet vlekkeloos werd me gemeld in de shop. Maar nu na flink wat uren inventatiseren en nieuwe website live zetten moet dit verleden tijd zijn.

En ja hij heeft wel hart voor ze zaak, wie doet anders zoveel moeite om iedere klant tevreden te houden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...