Jump to content

Limelight Freehand S stabwood review

Recommended Posts

Wat ongelofelijk gaaf. 

En mooi dat je jezelf de tijd gunt om ervoor te sparen. Dat is niet iets wat veel mensen nog doen. 

En voor je doorzettingsvermogen om je doel te zien verwezelijken neem ik mijn petje af. 

Hoe Limelight te werk gaat is echt een getuigschrift van integriteit en plezier voor de kunst, voor het vak. 

Dat is iets wat ik bewonder. 

Dankjewel dat je deze reis met ons hebt gedeeld. 

• Thanks 1

Een ongelofelijk mooi topic! De mod is natuurlijk prachtig maar deze beschrijving maakt het pas echt af.

Zo'n mod heeft die omschrijving echt nodig om volledig tot zn recht te komen!

Ik snap je Facebook frustraties kompleet, zelf ben ik er ook geen groot liefhebber van maar het is blijkbaar nodig om met vrienden in contact te blijven. 

Maar dan de keuze..  Tuurlijk ga je voor de Mosfet versie. En tuurlijk wil je er vernis op. Maar ik schrok me al lezende rot bij de gedachte van zo' n lelijk doorzichtig flesje en even verderop stond je oplossing. Dat donkere flesje is zoveel beter dat ik eigenlijk niet snap waarom dat er niet standaard bij zit.

Veel plezier met dat prachtding  :duim

• Like 1
  • Thanks 1
  • 4 weeks later...
22 minutes ago, BieBie said:

:shock

Men moet echt niet zo een moeite doen en weken wachten om er eentje of meer in huis te hebben ,indien je goesting hebt om wa euro’s neer te leggen

https://beaumvape.co.uk/product/limelight-mechanics-freehand-s-stab-wood-gloss/

https://beaumvape.co.uk/product-category/mods/?filters=mod_brand[967] 

:gek

Er zijn nog zo tientallen sites die zogezegd stabwood freehands kunnen leveren, maar geen enkele zal die ook effectief kunnen leveren.

Dat is het eerste wat ik geprobeerd heb toen ik een freehand wou, mailen naar al die shops die het zogezegd in hun webshop hadden.

Nergens in stock een stabwood te krijgen.

42 minutes ago, BieBie said:

:shock

Men moet echt niet zo een moeite doen en weken wachten om er eentje of meer in huis te hebben ,indien je goesting hebt om wa euro’s neer te leggen

https://beaumvape.co.uk/product/limelight-mechanics-freehand-s-stab-wood-gloss/

https://beaumvape.co.uk/product-category/mods/?filters=mod_brand[967] 

:gek

Kies eens een optie bij de mod? allemaal out of stock.. Is gewoon een lokkertje, wat @Jim zegt

Ik heb mijn freehand stabwood via fumoaroma in Italië, daar zijn ze wel een tijd op voorraad geweest.

Maar ook die hebben er maar 4 in hun assortiment gehad.

De gloom en de walnoot versie is makkelijker te verkrijgen inderdaad.

Ook moet de kleur je maar aanstaan van degene die een shop op voorraad heeft?

18 minutes ago, black_tear said:

Ik heb mijn freehand stabwood via fumoaroma in Italië, daar zijn ze wel een tijd op voorraad geweest.

Maar ook die hebben er maar 4 in hun assortiment gehad.

De gloom en de walnoot versie is makkelijker te verkrijgen inderdaad.

Ook moet de kleur je maar aanstaan van degene die een shop op voorraad heeft?

Jij verkoopt ook een stabwood en gloom dacht ik ergens op Facebook gezien te hebben?

Jij verkoopt ook een stabwood en gloom dacht ik ergens op Facebook gezien te hebben?

Ja klopt, maar weet je wat het is, je betaald er gewoon dik €400+ voor.
En er komen altijd mensen die vragen “hoeveel voor alles” waarop ik antwoord “je beseft je wel dat er high end spul tussen zit waarvan de verkoopwaarde alleen al €1200 + is ?” En dan reageren ze logischerwijs al niet meer ?

En je moet het maar net treffen dat iemand ernaar op zoek is.

Ach, ik heb er geen haast mee, de Limelights hebben inmiddels wel een andere bestemming gevonden. ?

Ja dat is zo, op de gewone tweedehands Facebookgroepen lach ik mezelf soms een breuk.

Heb er ook meermaals dingen aangeboden en de pm's en comments die je dan krijgt :clap

Of ze willen hun 2j oude Smok alien waar amper nog lak opzit ruilen tegen je mod van 100+€ en nog zo van die toestanden...

Maar zelf willen ze wel "top dollar" of denken ze goud in handen te hebben als ze hun mod van amper 30€ uit China willen verkopen.

Ik had er zelf aan gedacht om op je gloom advertentie te reageren, zou ik nog wel willen hebben maar er zijn nog zoveel andere mods die ik ook zou willen.

Vapen als hobby, beter voor de gezondheid dat wel maar heb nog geen enkele euro uitgespaard tov. sigaretten roken :bloos (maar ik klaag niet)

• Like 1

Hahaha, ja inderdaad! Precies wat je zegt?.

Er zijn heel veel prachtige mods om te bemachtigen!

Ik ga een beetje terug naar 2 a 3 mods heb al een Limelight pylon, ben van plan om er nog 1 te laten maken maar dan van stabwood, en daarna nog eens kijken voor een mooie gereguleerde stabwood squonker.

• 2 months later...