Jump to content

TC-SS met berserker op aegis.

Recommended Posts

Ok ik wou het eens gaan proberen om eens te dampen op TC met de berserker. En ben hier nog niet echt i  thuis.Heb een coil gemaakt van ss316l 28ga. Anders had ik niet liggen om zo een kleine coil te maken. Coil komt uit op 0.95. Heb de berserker op mijn aegis gedraaid. En het lijkt wel of dat de aegis de watts zelf instelt. Of dit klopt weet ik niet. Nu heb ik wel het idee dat ik een betere smaak krijg, maar nu krijg ik ook een behoorlijke troathit die ik in wattage mode niet krijg. 

Zou dit kunnen kloppen in tcr of zou ik toch iets verkeerd doen.  De aegis stelt zich zelf de hele tijd in op 35watt. Dit lijkt me eigenlijk best veel voor een coil op 0.95. Temperatuur stel ik zelf in op 190c.

@Mieshof13 Ik heb je vraag verhuisd naar het TC subforum :lach

Ik heb geen ervaring met de Aegis mod, wel gebruik ik de berserker mini met SS316L 28AWG 7 wraps met ID 2,5mm (0,7 Ohm) op de pico met TC (200°C, met een ingesteld vermogen/ramp-up van 20W).

Zie ook de Dampwiki:

https://www.dampforum.nu/dampwiki/batterijdragers/tc-mods/

• Like 1

Mijn excuus haha,  ik drukte alweer te snel op enter en zag toen pas dat het verkeerd geplaatst was .

Ramp up staat bij mij op 40w. Misschien hier een beetje mee spelen. Ik merk dat als ik het lager ga instellen dat de berserker begint te pruttelen.