Jump to content
skopexvaper

Vapen op het toilet (kleine ruimte)

Recommended Posts

Wat is jullie ervaring met vapen op het toilet? Welke liquids gebruiken jullie? En maak je achteraf gebruik van luchtverfrisser?

Ik doe voor de zekerheid wel altijd nog even luchtverfrisser als ik een best frisse e-liquid gevopen heb. Denken jullie dat dat nodig is?

Ik vape nooit op het toilet; er is wat mij betreft (ik woon in een flat) gewoon te weinig ventilatie om dat te kunnen doen. En daarbij, ik hoef ook geen mod/rda/eliquid te hebben dat onder de poep en urine bacteriën komt te zitten. Dan kan je imo net zo goed je wc bril gaan likken 😒

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb nog nooit op het toilet gevopen, ook geen behoefte aan, maar ik denk niet dat een luchtverfrisser nodig is (mits het vapen de enige activiteit daar is geweest). 

Bedoel je thuis, of stiekem ergens waar je niet binnen mag dampen?

Het poepen en gelijktijdig dampen schijnt ook een activiteit te zijn die bekend staat als "vooping", en je kunt t-shirts kopen waarmee je kenbaar kunt maken dat je je daar graag mee bezighoudt (vooplife). Dus elke keer als hier iemand het woord gevopen bezigt moet ik daar sowieso aan denken (oh, dat is er zo eentje...) :lol

Ik draai wel eens een vapende drol. En dan gewoon weg lopen he..  stalen gezicht.

Wel netjes doorgetrokken natuurlijk.

Ik vind het heel rustgevend hoor, zou het zeker een keer proberen MissFog. 

Over die bacterien maak ik mn geen zorgen Zefanja, ik zorg gewoon dat mn vaper uit de buurt blijft van die handel.

Ik doe het weleens stiekem, een paar hijsjes. Ik gebruik meestal redelijk reukloze liquids en dat op zo’n 13 a 14 watt. Daar blijft niet veel van hangen. En als degene die na mij komt wel wat ruikt, weet ze toch niet wat het is.

Als je al niet meer zonder je damper kunt op de plee dan mag je voor mij naar de psychiater.

Je bent dan voor mij gelijk aan een junk die te pas en onpas overal moet kunnen gebruiken.

Evenals ergens stiekem dampen, dan ben je voor mij ook gelijk aan een junk, je kunt je toch wel inhouden tot je gewoon buiten of op een plek waar het wel mag kan dampen.

Edited by The Unknown
  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 2

Unknown,

Het gaat er niet om dat je per se moet vapen als je zit te schijten. Je bent naar mij idee geen junk als je lekker zit te vapen op de wc. Het is voor mij rustgevend, en de tijd gaat wat sneller.

Btw, alsof jij nog nooit hebt gevopen op de wc ;-)

Just now, skopexvaper said:

Btw, alsof jij nog nooit hebt gevopen op de wc ;-)

ik niet, heb daar geen tijd voor, doe mijn ding, en ga er dan weer af  :grins

Ja Ik zat laatst lekker te schijten/vopen op de plee maar laat ik mijn mod erin vallen maar het tankje was nog boven water gebleven dus de mod maar goed schoongevogen en toen was hij weer prima voor gebruik. er waren wel wat restjes in de usb aansluiting gekomen maar gelukkig doet hij het nog =D

Toch bijzonder dat die hele term 'gevopen' op dit forum een paar dagen terug ineens is geïntroduceerd door @BoilieDip, nota bene in het eerste topic van @skopexvaper en dat @FlexibeleBanaan zich vervolgens aanmeldde met precies hetzelfde taalgebruik. Het is dat jullie (toevallig) heel nadrukkelijk jullie totaal verschillende woonplaatsen noemen, anders zou je bijna denken dat jullie elkaar kennen. Grappig!

3 minutes ago, MissFog said:

Toch bijzonder dat die hele term 'gevopen' op dit forum een paar dagen terug ineens is geïntroduceerd door @BoilieDip, nota bene in het eerste topic van @skopexvaper en dat @FlexibeleBanaan zich vervolgens aanmeldde met precies hetzelfde taalgebruik. Het is dat jullie (toevallig) heel nadrukkelijk jullie totaal verschillende woonplaatsen noemen, anders zou je bijna denken dat jullie elkaar kennen. Grappig!

Hahaha men leert snel! 

Nee, ik heb dat nog nooit gedaan evenals roken op de plee, mijn hemel dat je dat kleine moment niet zonder kan, je moet je eigen nog meer van die kunstjes aanleren.

Gevopen, haha prachtig! 

zegt hij al vopend op het toilet..

En @FlexibeleBanaan mag van mij de originaliteitsprijs 2018 nu al in ontvangst nemen! Brilliante naam!! 

Hint hint ;-)

WC + Dampen + Werkwoord.

Dit dreigt na het gewoon grappig topic wel het meest hilarische topic van het forum te worden.

't is ook de Goden verzoeken.

Thuis niet maar als ik ergens ben waar het niet mag, en het duurd vrij lang dan ga ik echt wel even naar de wc:Yvy2

Dit is toch niet serieus??  Gevopen en schoongevoogd??

Edited by Sokkie

Tuurlijk anders kan je er eigenlijk niet over mee praten. Haha

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L21 met Tapatalk

Om enigzins serieus hierop in te haken. Waarom zou je luchtverfrisser gebruiken om de dampgeur te verbloemen? stinkt jouw liquid zo erg? Of bedoel je als je NIET thuis bent? 

Buiten dat, dampen op het toilet, nee joh niks voor mij. Ik heb thuis ook zelden een spijkerbroek aan, meestal een soort huispak-broek (wollen spul zegmaar) en soms trainingsbroek. Dus dan valt ie er ook sneller uit. Oké ik geef toe, soms gebruik ik wel m'n telefoon in de WC. Maarja volgens mij doet iedereen dat zo onderant wel eens.:ja En ik ben nog meer verslaafd aan telefoon (en gameconsoles, ipad, pc, laptop) dan aan dampen. Zit meestal eigenlijk altijd minimaal wel 12 uur achter de schermen per dag, vaak meer. Ook deels op het werk.