Jump to content

Abricot - Revolute (Fruit)

Recommended Posts

Gemengd met 8% aroma (zoals aanbevolen op gegeven verkoop link), base 80% VG, 20% PG (bij benadering), 6mg Nicotine. Weekje steep tijd. Getest met een mechanische mod, Derringer RDA, 0,6Ohm enkele coil.

Deze review wordt gesponsord door een forumlid (niet betrokken bij een shop zover ik weet). Vandaar dat ik een link heb moeten zoeken die zegt dat het om de abrikoos gaat, maar een foto van een flesje laat zien met de naam Perzik. Als je het wilt kopen is het dus verstandig even navraag te doen bij de shop.

Wordt geen ingewikkelde review. Gaat om een abrikoos aroma, geen twijfel over mogelijk. Een natuurlijke smaak, absoluut geen Haribo abrikozen snoepjes. Liquid is helder en kleurloos als water. De lichte geur doet me niet denken aan abrikoos, doet mij persoonlijk eerder aan bloemen denken.

In mijn beleving kun je de smaak van abrikoos onderverdelen in de stadia van rijpheid die gaat van onrijp (beetje bitter) tot vol rijp (zoet), zit dit aroma bijna in het midden met een lichte neiging naar het overrijpe.

Zoetige, maar niet mierzoet. Een mooie neutrale volle zoetheid.

Ik had soms het idee dat er iets van een room of boter inzat, niet om de smaak maar een licht mondgevoel.

Tijdens het dampen kwamen er ideeën naar boven waarmee dit aroma nu te combineren zou zijn (amandel, vleugje kaneel misschien met een ondergrond van een tabak?). Persoonlijk voor mij een teken dat dit aroma een beetje saai is als op zichzelf staande smaak. Maar voor iemand die van abrikoos houdt zou het een ADV kunnen worden.

Niet echt het idee dat het een rokers keelgevoel geeft bij het inademen, het geeft wel het idee dat je meer inademt dan iets als alleen water stoom.

Kwaliteit is uitstekend. De op het gegeven verkoopadres aangeraden 8% geeft een duidelijke smaak, mij een beetje te licht (zou ook kunnen liggen aan een relatief korte rijptijd). Geloof zeker dat je waar voor je geld krijgt.    

Mogelijk te koop bij -> https://www.savevape.nl/nl/revolute-abrikoos.html

Verdampt brandschoon (foto genomen na ongeveer 9ml verbruik).

u7lKOCg.jpg

Edited by TheVapingRaven
  • Like 2
  • Thanks 1