Jump to content

TC werkt niet meer. Springt meteen naar TempProtected

Recommended Posts

Hallo allemaal. Ik ben sinds kort naar volle tevredenheid op TC SS aan het dampen op mijn beide pico 75W. Vandaag pakte ik weer de mod met de kf v5 (nadat ik de Hadaly op de mod had gehad) en toen deed hij het niet meer. Hij springt meteen naar TempProtected en er komt geen damp uit.

Ik heb de tank opengemaakt. De coil was erg aangekoekt dus gedryburnd, hotspots verwijderd, nieuwe wick erin en uiteraard deze nat gemaakt. Aansluiting tussen mod en tank heb ik schoongemaakt. Het probleem blijft bestaan. Het probleem ligt bij de tank/coil want op de andere pico doet hij het ook niet en mijn andere tank dus wel.

Ik heb de weerstand geunlocked voordat ik de tank er weer op plaatste en de weerstand daarna opnieuw gelocked

Het enige wat ik kan bedenken is dat er hotspots zijn ontstaan na het wicken maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Iemand enig idee voordat ik de coil ga vervangen?

Edited by Tamara

De KF5 is inderdaad berucht i.c.m. TC vanwege de 510 pin. Schroef deze zo vast je kunt, zie ook dit filmpje met tijdcode (hij spreekt hier over de Prime, maar is hetzelfde principe):

• Thanks 2

Ja ik denk dat ik m maar gewoon op Wattage zet en laat staan. Voor mtl vind ik Tc ook niet zo belangrijk. Bij DL zorgt het er voor dat ik niet teveel damp krijg en dus ook geen hoestbuien meer