Jump to content
Sign in to follow this  
Pixelke

Wismec Luxotic mod

Recommended Posts

Ik heb de Wismec Luxotic mod besteld. Gewoon omdat ik het een ontzettend mooi ding vind. Nu zit ik me af te vragen of ik extra squonk flesjes moet bestellen. De flesjes van de Luxotic zien er uiterlijk hetzelfde uit al deze van de Pico squeeze. Daarvan heb ik er nog wel een tiental liggen. Iemand een idee of deze zouden passen in de Luxotic?

Verstuurd vanaf mijn Swift 2 X met Tapatalk

Ik heb voor u het flesje van mijn Luxotic eens nagemeten met de schuifmaat.

Flesje is:

43.3 mm hoog

18.6 mm dik

8 mm is de opening van vulmond

Als je deze maten is vergelijkt met die van de squeeze weet je het.

Heb zelf een squeeze gehad vroeger, lijkt me wel eens te kunnen passen.

Ik heb voor u het flesje van mijn Luxotic eens nagemeten met de schuifmaat.
Flesje is:
43.3 mm hoog
18.6 mm dik
8 mm is de opening van vulmond

Als je deze maten is vergelijkt met die van de squeeze weet je het.
Heb zelf een squeeze gehad vroeger, lijkt me wel eens te kunnen passen.
Bedankt. De squeeze bottles zijn exact hetzelfde. d7fa91ff868a1ca6f4adc07be8170c2c.jpg

Mike Vapes heeft een bottle hack op youtube staan. Mijn voorkeur gaan uit naar silicone flesjes.

Ben jij tevreden van je luxotic? Heb er ook eentje voor mezelf besteld, samen met een morphe RDA

Ben jij tevreden van je luxotic? Heb er ook eentje voor mezelf besteld, samen met een morphe RDA
Super tevreden. Heel mooie mod. Ik heb de gele honingraat panelen en ziet er erg goed uit. Ook de Tobino rda is klein maar fijn. Ik gebruik nog steeds de meegeleverde coils en het dampt fantastisch. Ook de smaak is super. Ik gebruikte eerst de 510 driptip maar kreeg bij het dampen altijd e liquid in mijn mond. Met de 810 driptip is dit stukken beter.
Iedereen klaagd over de squonk bottle maar ik hou wel van een beetje weerstand bij het drukken op het flesje. Werkt naar behoren. Een vriend van me heeft de Mike Vapes hack gedaan. Gevolg... Bij iedere squonk loopt de liquid langs zijn flesje omdat de aansluiting tussen het buisje en het overgebleven flensje (na het afslijpen) blijkbaar veel te los is.

Bedankt voor je antwoord. Ik heb ook de honingraat besteld maar de tobinho RDA niet. Leek me wat te klein. Heb ook al deze rabbit met squonk pin liggen dus.. de morphe RDA leek me wel fijn omwille van het build deck zonder schroeven

Heb ondertussen op Heaven Gifts gezien dat er nu ook silicone softbottles te koop zijn in verschillende kleuren.