Jump to content

Suorin Air pod system review

Recommended Posts

13 minutes ago, timmermc said:

Kan je ook via de USB aansluiting een trekje nemen  :hihi

Wel dit had ik niet getest, maar heb het zojuist getest en het werkt.

De bijgeleverde usb kabel is wel maar 30cm lang, maar je kan dampen en opladen tesamen.

• Like 1
  • Haha 1

Ik heb nog links naar een shop in China geplaatst in de review, was ze bijna vergeten :bloos

Daar hebben ze nog sleeves en zakjes voor het toestel ook, en nog andere kleuren dan grijs en zwart.

• Like 1

Ik had nog een oude smartphone houder in de kast liggen, dat leek me ideaal voor deze mod.

Nu kan ik de pod netjes op mijn werktafel laten staan met usb kabel erbij.

image.thumb.jpeg.48e9b38fe228c509976d7b867e1de902.jpeg

Ja met zo een prullen hou ik mezelf bezig :bloos

• Like 3
  • Haha 2
On 29-1-2018 at 04:17, Jim said:

- Ik sta er stom van dat die 2ml inhoud echt lang meegaat, slechts één keer per dag heb ik het toestel moeten vullen.

Geen idee welk soort magie ze gebruiken om dat te bekomen, maar normaal verbruik ik 2ml per uur.

Dat is geen magie, dat is het effect van MTL dampen op lage vermogens. Je produceert veel minder damp per hijs en verbruikt dus ook minder liquid per hijs.

De pod zal nooit zulke wolken produceert als jij uit je RDA's kunt krijgen.

Zelf ben ik MTL damper en 2ml tot 3ml is voor mij een heel normaal verbruik per dag.

Wat een geinig ding! Nog niet eerder gezien zoiets als dit, maar goed ik ben dan ook nog wel newbie in de dampwereld. Zelf kopen zal ik dit denk ik niet zo snel, maar het lijkt me superhandig ding om mee te nemen/voor onderweg.   

Kleine aanvulling... op Jim's Review.

soms kan het zijn dat de Suorin Air niet wil reageren... het lampje begint dan blauw te knipperen, dit wil zeggen dat er ff geen verbinding is met de pod...

ga er dan niet mee gooien of tegenaan vloeken... bij mij werkt t als ik gewoon ff de aan en uit knop schakel, dus ff de schakelaar heen en weer flippen,

dan werkt ie weer als normaal, blijft ie dan nog steeds knipperen, ff de POD eruit, eventueel droogmaken en er terug in.

Pods ook niet kurkdroog willen dampen, zit er nog een ml in, dan gewoon bijvullen, dat verzekert je van een langdurig gebruik van de PODS.

En voor de Handigen onder jullie... de PODS zijn te re-wicken..

echter zul je de onderkant dan moeten verlijmen met 20 sec lijm om te geheel weer sluitend en lekvrij te krijgen.

Recoilen zal je niet echt gemakkelijk lukken... tenzij je een wire-flasher (of hoe heet zo'n ding ook al weer) hebt.

De Ohm waarde is rond de 1,5 Ohm per POD - de wick is van katoen....

• Like 1

Ik heb het toestel nu in de wagen liggen en dat werkt perfect.

Hoef niet altijd een raam open te houden om mijn anders vrij grote wolken uit te laten.

Hoef niet zoals voorheen elke week een halve fles ruiten reiniger te verspillen om de waas van mijn ramen te halen.

Hoef me niet echt zorgen te maken dat ik moet bijvullen want die 2ml liquid gaat erg lang mee.

Neemt geen plaats, kan zelfs dampen en opladen samen als ik de usb stekker in de wagen gebruikt.

Kortom zo een pod system had ik al veel langer moeten hebben, geen idee of er betere bestaan want dit is mijn eerste ervaring met die dingen.

@Camikease: van het niet willen reageren heb ik tot nu toe geen last, doet het elke keer.

• Like 3
12 minutes ago, Jim said:

Kortom zo een pod system had ik al veel langer moeten hebben, geen idee of er betere bestaan want dit is mijn eerste ervaring met die dingen.

Ik heb er een aantal in gebruik... tja betere ?? - wel andere, met andere mogelijkheden....

de Suorin Air, de Aspire Gusto Mini (te hervullen, te-wicken, te re-coilen), de Envii Fitt (te hervullen, te Re-wicken, te recoilen)

diegene die bijv een Jwell hebben, die Pods zijn ook te her-vullen, evenals de BO pods zijn ook te hervullen (echter wel aan lekkage onderhevig)....

Ik ben bezig een review te schrijven over vele soorten POD systemen... dus ff wachten nog.

Ik hoop dat je van Lezen houdt.... :duimen

Edited by Camikease
  • Like 3

Ewolk had de lege PODS voor de Suorin Air niet.. mijn excuses...

ff een link erin geplakt van Electric Tobacconist in Amerika - max 4 per order te bestellen ivm een hoog demand.

https://www.electrictobacconist.com/suorin-air-pod-p4345

Electric Tobacconist in de UK heeft ze dus niet !

blijkbaar en daar kwam ik net ook pas achter, zijn er 2 websites met dezelfde naam - 1 in London en 1 jawel in Amerika...

t verschil is .co.uk en .com... pfff .... dat zal een leuke verzendkosten post worden voor 4 pods.... sorry....

Edited by Camikease