Jump to content
NieuweDamper

Hulp / Suggesties: Eerste RDA voor Pico 25?

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik wil graag mijn eerste RDA kopen voor mijn Pico 25. Momenteel gebruik ik fabriekscoils (Smok Baby TFV8) in mijn sub-ohm tank.

Ik ben op zoek naar een RDA die 1. grote en dikke wolken maakt, en 2. goede smaak geeft, alhoewel ik denk dat beiden erop vooruit gaan in vegelijking met mijn huidige setup.

Het wordt mijn eerste RDA, dus ik zoek er eentje die geschikt is voor beginners. 

Alle suggesties zijn welkom!

P.S. Adviseren jullie mij om eerste pre-built coils te kopen voor de nieuwe RDA, of gelijk zelf te beginnen met bouwen?

Cheers!

Ik zou het stap voor stap doen, en eerst wat pre build coils kopen om in je eerste RDA te gebruiken.

Je weet nog niet of een RDA je wel gaat bevallen, dus zou ik niet al teveel geld gaan uitgeven aan al het nodige materiaal om zelf je coils te maken.

Je wil van een liquidzuipende tank naar een dripper gaan?

Ben je er zeker van want een RDA moet je om de zoveel hijsen terug drippen, een RTA niet want dat is dan net zoals bij je huidige tank.

Zou je direct met dual coil willen starten of toch eerst maar single coil proberen?

Wat je ook kiest, RTA of RDA het zal zowiezo beter smaken dan je huidige Smok tank.

Ohja,

Wel eerst even inlezen over de wet van ohm zodat je weet welke waarden je moet aanhouden en dat het veilig blijft.

Goeieavond @NieuweDamper, ik heb je topic verplaatst naar "Hulp bij je keuze"

Succes met de zoektocht naar jouw eerste RDA !

De Drop is een makkelijk op te bouwen RDA, je kan de airflow perfect van uiterst klein naar mega groot afstellen.

Grote dikke wolken en een goeie smaak kun je hier zeker uithalen.

Wat onze Jim hierboven al aan geeft, bij een dripper moet je regelmatig drippen, dit moet je wel in je achterhoofd houden bij het maken van je keuze, welke keuze je ook maakt, de smaak zal vele malen beter zijn dan met je Sub-ohm tank, behalve een RDA of RTA zou ik me ook ff verdiepen in de middenweg tussen deze twee, de RDTA, mocht dit systeem je interesse wekken dan zijn de RDTA plus of de Classic van Ijoy aanraders.