Jump to content
Jofra1984

Coildag Den Haag 17 februari 2018

Recommended Posts

Beste mededampers,

Naar aanleiding van een eerdere topic en de wens om een gezellig dagje te dampen en te coilen met andere geïnteresseerden wil ik op zaterdag 17 februari 2018 vanaf 15.00 uur een coildagje organiseren.

Het hele evenement zal plaatsvinden in het repetitielokaal van het Klein maar Dapper orkest op de Lange Lombardstraat 38, 2512 VP Den Haag. Er is ruimte voor voldoende mensen, maar voor de eerste keer wilde ik het aantal mensen beperken op 10.

1. @Jofra1984

2. @Oomkobus

3. @Anna

4. @Anna (dochter)

5. @SCi

6. @bibikits

7. @bibikits (vrouw)

8.

9.

10.

Reservelijst:

1. @Madman

2. @satriani

Als je wil meedoen, laat het dan even weten en ik zet je op de lijst.

Ps. Er is een bar aanwezig. Voor koffie, thee en koekjes zal ik zorgen, maar mocht je een frisdrank of een biertje willen drinken zijn de kosten € 1,25 voor een flesje bier (Brand, 0,3 L) of frisdrank (0,2 L). Voor de liefhebber is er ook voor € 2,- speciaal bier, whisky en jonge jenever. Mocht je hiervan gebruik willen maken neem dan even contanten mee! 

Edited by Jofra1984

Ja ik ook en hele grote kans dat ik m'n dochter meeneem! :clap

Als ik in de gelegenheid ben, wil ik graag langskomen. Maar ik hou graag een slag om de arm, dus als je n reservelijst hebt, wil ik daar graag op :)

Edited by Madman

Ff bumpje, anders zitten we straks met zn viertjes

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Haha!! Heel goed:duim

Hoe meer hoe beter!  Maar het duurt nog even voor de 17e februari. Misschien wachten mensen nog even af... :connie

Haha!! Heel goed:duim
Hoe meer hoe beter!  Maar het duurt nog even voor de 17e februari. Misschien wachten mensen nog even af... :connie
Zeker weten, maar hij gaat sowieso door. We moeten ergens beginnen ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Een meet dicht bij huis kan ik natuurlijk niet laten lopen.. ;)

Ik ga hier zeker proberen om bij aanwezig te zijn ! :ja

Ik heb zeker interesse! De vraag is of het me lukt, dus ook ik graag op de reserve lijst!

Als er trouwens nog vervoer nodig is, ik ga met de auto, en woon vlakbij station Hollands spoor, wil je een lift, laat maar weten.

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Ook ik woon in Den Haag en woon in de Bomenbuurt dus kom zelf op de fiets. Maar wie weet van mededampers die van buiten Den Haag komen... @Oomkobus :duim  

Als er trouwens nog vervoer nodig is, ik ga met de auto, en woon vlakbij station Hollands spoor, wil je een lift, laat maar weten.

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Haha laat ik daar nu net staan om naar werk te gaan ;-)@Oomkobus super van je. Het is in principe makkelijk te berijken. Vanuit mijn huis wat 5 minuten lopen is vanaf Den Haag HS is het een kwartier lopen. Mocht je op Den Haag CS belanden kun je tram 2, 3, 4 en 6 nemen naar halte brouwersgracht (3 haltes). Mocht je later aankomen op Hollands Spoor dan kun je eventueel tram 11 en 12 nemen naar halte Hobbemaplein en vanuit daar tram 6 naar halte brouwersgracht. de633a13bcf5c437ecfcc64cc61b6155.jpg

On 23-1-2018 at 08:45, Jofra1984 said:

Beste mededampers,

Naar aanleiding van een eerdere topic en de wens om een gezellig dagje te dampen en te coilen met andere geïnteresseerden wil ik op zaterdag 17 februari 2018 vanaf 15.00 uur een coildagje organiseren.

Het hele evenement zal plaatsvinden in het repetitielokaal van het Klein maar Dapper orkest op de Lange Lombardstraat 38, 2512 VP Den Haag. Er is ruimte voor voldoende mensen, maar voor de eerste keer wilde ik het aantal mensen beperken op 10.

1. @Jofra1984

2. @Oomkobus

3. @Anna

4. @Anna (dochter)

5. @SCi

6.

7.

8.

9.

10.

Reservelijst:

1. @Madman

2. @satriani

Als je wil meedoen, laat het dan even weten en ik zet je op de lijst.

Ps. Er is een bar aanwezig. Voor koffie, thee en koekjes zal ik zorgen, maar mocht je een frisdrank of een biertje willen drinken zijn de kosten € 1,25 voor een flesje bier (Brand, 0,3 L) of frisdrank (0,2 L). Voor de liefhebber is er ook voor € 2,- speciaal bier, whisky en jonge jenever. Mocht je hiervan gebruik willen maken neem dan even contanten mee! 

Mijn vrouw en ik ( de damper ) willen ook komen. Kan dat ?

7 minutes ago, bibikits said:

Mijn vrouw en ik ( de damper ) willen ook komen. Kan dat ?

Er is nog plek dus waarom niet!!

Daar zijn we blij mee, zijn er ook wat ervaren dampers. Want ze noemen mij de prutser en ik heb astma.

4 minutes ago, bibikits said:

Daar zijn we blij mee, zijn er ook wat ervaren dampers. Want ze noemen mij de prutser en ik heb astma.

Oomkobus en SCi zijn ervaren dampers, dus da komt wel goed.. Zit zelf nog te twijfelen omdat ik overdag nog wat heb.. Weet het nog niet..

Komt inderdaad wel in orde. Ben geen alwetende damper, maar ben ook zeker geen beginner. Onderling komen we er wel uit!!

Oomkobus en SCi zijn ervaren dampers, dus da komt wel goed.. Zit zelf nog te twijfelen omdat ik overdag nog wat heb.. Weet het nog niet..
Nou ga ik ook bescheiden lopen doen hoor, ervaren ga ik mezelf echt niet noemen maar bedankt voor t compliment!

En ik gok zomaar dat het misschien wel wat laat wordt, als t aan mij ligt sowieso, mijn dochter heeft een logeerpartijtje in de buurt daar dus hoe later ik die ophaal, hoe beter

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Nou ga ik ook bescheiden lopen doen hoor, ervaren ga ik mezelf echt niet noemen maar bedankt voor t compliment!

En ik gok zomaar dat het misschien wel wat laat wordt, als t aan mij ligt sowieso, mijn dochter heeft een logeerpartijtje in de buurt daar dus hoe later ik die ophaal, hoe beter

☁️☁️☁️☁️☁️☁️☁️

Joh alleen maar gezellig toch!

Ik ben geheel niet ervaren: Ik kan helemaal niks behalve een beetje damp in en uit blazen :)   Maar gezelligheid is altijd goed toch?! Hopelijk past het in mijn agenda: Kinderen zijn meesters in het in de war gooien van plannen he!

Edited by satriani

Nog een week en dan is het zover. Ik heb er in ieder geval veel zin in. Er zijn nig enkele plekken vrij dus meld je snel aan!

Als het wat dichter bij de Belgische grens zou zijn, dan was ik zeker van de partij. 

Hopelijk komt er nog eens een meeting dichter in de buurt. Den Haag is 2u30 rijden voor me :bloos