Jump to content

Nederlandse liquid merken


Guest p100

Recommended Posts

On 24-1-2018 at 18:13, Roken said:

Liquids moeten voldoen aan de TPD eisen.

 

De TPD zegt volgens mij alleen dat het nicotinegehalte niet hoger mag zijn dan 20mg/ml.

Of is de TPD-nummer-zoveel (d.d. 4 mei 2016) voor de zóveelste keer gewijzigd? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL180708
19 minutes ago, Marianna said:

 

De TPD zegt volgens mij alleen dat het nicotinegehalte niet hoger mag zijn dan 20mg/ml.

Of is de TPD-nummer-zoveel (d.d. 4 mei 2016) voor de zóveelste keer gewijzigd? 

20Mg Nic in een flesje van maximaal 10ml. Als je uit China flesjes liquid met Nic besteld dat meer dan 10ml is, is er een kans dat het in beslag genomen wordt, omdat het niet voldoet aan de TPD2.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Lt. Cmdr. Jadzia Dax said:

20Mg Nic in een flesje van maximaal 10ml. Als je uit China flesjes liquid met Nic besteld dat meer dan 10ml is, is er een kans dat het in beslag genomen wordt, omdat het niet voldoet aan de TPD2.

Dan is er dus sinds mei 2016 niets gewijzigd.

Link to comment
Share on other sites

Guest UGL180708
2 minutes ago, Marianna said:

Dan is er dus sinds mei 2016 niets gewijzigd.

Zover ik weet niet, al is TPD3 wel onderweg. Wanneer die precies komt, weet ik niet, kan dit jaar zijn, maar ook volgend jaar.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Marianna said:

 

Okay, maar ik vind 't wel een beetje vreemd dat er met jou een lange conversatie via PB ontstond zonder dat je meldde daarop iets tegen te hebben. 

 

Daar is niks vreemds aan, klopt helemaal. Als iemand míj begint te PM'n, DM'n of hoe het ook genoemd mag worden dan geef ik daar over het algemeen netjes en uitgebreid antwoord op. Het 'aparte' is eigenlijk dat je pas begint te PM'n/DM'n zodra je tegengas krijgt, oh Btw, en dát mag natuurlijk ook gezegd worden, dán reageer je wel normaal !?  :weetnie

Vandaar dat ik op voorhand al aangaf dat ik dít meningsverschil (want dat is het, niet meer of niet minder) niet per PM wil 'afhandelen'. :wink

Overigens, net als in de "grote mensen wereld" hoef je het ook niet altijd eens te zijn en is het ook niet altijd alleen maar wit of zwart. 2 meningen kunnen vaak ook zonder enig probleem naast elkaar blijven bestaan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Windkracht13

Vind deze sapjes goed te doen... Vapefuel

 

http://www.vapefuel.nl/product-categorie/aromas-en-nicotineboosters/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest UGL180708
4 hours ago, Roken said:

 

De naam doet geen eer aan de site. Ze hebben nog geen ssl certificaat geïnstalleerd ?

Als ik naar jouw reputatiepunten kijk, doet dat jouw naam geen eer aan.....?

Link to comment
Share on other sites

Guest Michel de Dampwolk

Beste Roken.nl

 

Na meerdere keren bakzeil te hebben gehaald met onjuiste/onvolledige informatie vindt je het zinvol om een positief bericht over een concurrent af te zeiken? De Vapefuel website heeft geen SSL certificaat..... Wauw.....

 

Weet je wat we afspreken.....

Ik ga een SSL certificaat installeren en jij gaat zorgen dat je:

1. De TPD snapt.

Er bestaat namelijk niet zoiets als ingrediënten die aan de TPD voldoen. Hooguit dat base met nicotine EU-CEG geregistreerd moet zijn.

2. Je eigen website aanpast zodat deze (net als die van mij) wél aan de TPD voldoet.

 

Mocht je willen weten welke onderdelen van je website niet op orde zijn, dan mag je me uiteraard altijd benaderen.  Ik help graag iedereen! Ongeacht of het een eindgebruiker is, of een ondernemer die in dezelfde vijver zit te vissen ?

 

Tot die tijd is het wellicht verstandig om iets terughoudender te zijn in je stellingen. Daarmee voorkom je dit soort discussies en reacties én is het voor iedereen een stuk plezieriger ?

 

Met vriendelijke groet,

Michel

Edited by Michel de Dampwolk
Link to comment
Share on other sites

Begin toch sterk het vermoeden te krijgen dat degene achter het account van@roken.nl helemaal niet de eigenaar is.
Zet zichzelf in meerdere topics nogal voor lul, dat gaat zeker geen klanten opleveren

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL191015
3 hours ago, Michel de Dampwolk said:

Beste Roken.nl

 

Na meerdere keren bakzeil te hebben gehaald met onjuiste/onvolledige informatie vindt je het zinvol om een positief bericht over een concurrent af te zeiken? De Vapefuel website heeft geen SSL certificaat..... Wauw.....

 

Weet je wat we afspreken.....

Ik ga een SSL certificaat installeren en jij gaat zorgen dat je:

1. De TPD snapt.

Er bestaat namelijk niet zoiets als ingrediënten die aan de TPD voldoen. Hooguit dat base met nicotine EU-CEG geregistreerd moet zijn.

2. Je eigen website aanpast zodat deze (net als die van mij) wél aan de TPD voldoet.

 

Mocht je willen weten welke onderdelen van je website niet op orde zijn, dan mag je me uiteraard altijd benaderen.  Ik help graag iedereen! Ongeacht of het een eindgebruiker is, of een ondernemer die in dezelfde vijver zit te vissen ?

 

Tot die tijd is het wellicht verstandig om iets terughoudender te zijn in je stellingen. Daarmee voorkom je dit soort discussies en reacties én is het voor iedereen een stuk plezieriger ?

 

Met vriendelijke groet,

Michel

/azijnpismode aan

 

Bijna 100 punten, Michel, ware het niet dat men in Nederland niet handhaaft op basis van de TPD maar op basis van de tabaks- en rookwarenwet.....??‍? Ik geef je dus een 9.

 

Als roken.nl zijn website op basis van de TPD moest inrichten, zou er substantieel veel discrepantie inzitten met betrekking tot de geldende Nederlandse Wet en dus nog steeds niet voldoen. ?

 

/azijnpismode off

Link to comment
Share on other sites

Guest Michel de Dampwolk

Ik bleek al lid te zijn vanaf mei 2016, maar heb hier nooit iets geplaatst :) 

Overigens heb ik me aan de belofte gehouden ;) 

Knipsel.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest Michel de Dampwolk
1 hour ago, Oomkobus said:

Begin toch sterk het vermoeden te krijgen dat degene achter het account van@roken.nl helemaal niet de eigenaar is.
Zet zichzelf in meerdere topics nogal voor lul, dat gaat zeker geen klanten opleveren

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
 


Roken.nl is onderdeel van Zon Webwinkels.
Copy/paste: Zon Webwinkels heeft inmiddels meer dan 15 jaar ervaring met de verschillende internetdiensten.

Ben bang dat het wel de eigenaar is en dat hij de webshop "erbij" doet.
Dat zou de inhoud van de berichten en gedeelde (mis)informatie kunnen verklaren.

Maar dat kan hij zelf vast beter uitleggen dan mijn aanname ? 
Hij dampt en rookt niet. Dus alle kennis is theoretisch en "van horen zeggen".
Het wordt dan lastig om dan een inhoudelijke discussie te voeren.

Ik ga jullie weer met rust laten en liters aroma mengen in een heel klein beetje VG ??


 

Knipsel.JPG

Edited by Michel de Dampwolk
Link to comment
Share on other sites

On ‎5‎/‎18‎/‎2018 at 7:57 PM, Michel de Dampwolk said:

Beste Roken.nl

 

Na meerdere keren bakzeil te hebben gehaald met onjuiste/onvolledige informatie vindt je het zinvol om een positief bericht over een concurrent af te zeiken? De Vapefuel website heeft geen SSL certificaat..... Wauw.....

 

Weet je wat we afspreken.....

Ik ga een SSL certificaat installeren en jij gaat zorgen dat je:

1. De TPD snapt.

Er bestaat namelijk niet zoiets als ingrediënten die aan de TPD voldoen. Hooguit dat base met nicotine EU-CEG geregistreerd moet zijn.

2. Je eigen website aanpast zodat deze (net als die van mij) wél aan de TPD voldoet.

 

Mocht je willen weten welke onderdelen van je website niet op orde zijn, dan mag je me uiteraard altijd benaderen.  Ik help graag iedereen! Ongeacht of het een eindgebruiker is, of een ondernemer die in dezelfde vijver zit te vissen ?

 

Tot die tijd is het wellicht verstandig om iets terughoudender te zijn in je stellingen. Daarmee voorkom je dit soort discussies en reacties én is het voor iedereen een stuk plezieriger ?

 

Met vriendelijke groet,

Michel

 

Wij halen geen bakzeil maar er zijn altijd wel een paar mensen die de kont tegen de krib gooien. Met alle respect hoor maar ik zie jou helemaal niet als concurrent.

 

1. Anno 2018 en geen SSL-certificaat hebben is gewoon not done! Goed dat je nu wel eentje genomen hebt!

 

2. De TPD discussie ga ik niet met je aan want je begrijpt deze zelf niet gezien je website.

 

Edited by Roken
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL180708
1 hour ago, Roken said:

 

Wij halen geen bakzeil maar er zijn altijd wel een paar mensen die de kont tegen de krib gooien. Met alle respect hoor maar ik zie jou helemaal niet als concurrent.

 

1. Anno 2018 en geen SSL-certificaat hebben is gewoon not done! Goed dat je nu wel eentje genomen hebt!

 

2. De TPD discussie ga ik niet met je aan want je begrijpt deze zelf niet gezien je website.

 

Niet? Daar zijn de meningen dan wel verdeeld over. Tuurlijk gooi ik wel een mijn kont tegen de krib aan, soms heb je wel eens van die dagen.....soms is het gewoon PMS. Je ziet hem niet als concurrent? Bespeur ik daar nu een vleugje superioriteitsgevoel? Grootheidswaanzin of is het toch gewoon lekkere, rauwe chauvinisme met een slaatje bla......oeps...blaadje sla?

 

Chauvinisme :
Een wat overdreven gevoel van superioriteit over alles waar je toebehoort. Geslacht, ras, volk, maar ook familie, stadsbuurt, stad, provincie. land. club of vereniging, beroep enz enz.

Bron: merriam-webster.com

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Lt. Cmdr. Jadzia Dax said:

Niet? Daar zijn de meningen dan wel verdeeld over. Tuurlijk gooi ik wel een mijn kont tegen de krib aan, soms heb je wel eens van die dagen.....soms is het gewoon PMS. Je ziet hem niet als concurrent? Bespeur ik daar nu een vleugje superioriteitsgevoel? Grootheidswaanzin of is het toch gewoon lekkere, rauwe chauvinisme met een slaatje bla......oeps...blaadje sla?

 

Chauvinisme :
Een wat overdreven gevoel van superioriteit over alles waar je toebehoort. Geslacht, ras, volk, maar ook familie, stadsbuurt, stad, provincie. land. club of vereniging, beroep enz enz.

Bron: merriam-webster.com

 

Nee, zeker niet maar iemand die zegt wel advies te willen geven hoe het wel moet terwijl hij zelf product foto's laat zien op de hoofdpagina kan ik niet begrijpen! Hierover valt ook niet te discussiëren want rookwet en rivm is hier duidelijk over.

 

Verder gun ik vapefuel goede zaken dat staat buiten kijf maar geen ssl certificaat hebben is kan gewoon niet. Nu hebben ze wel een certificaat geïnstalleerd dus al met al toch een positief einde!

Edited by Roken
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Roken said:

 

Nee, zeker niet maar iemand die zegt wel advies te willen geven hoe het wel moet terwijl hij zelf product foto's laat zien op de hoofdpagina kan ik niet begrijpen! Hierover valt ook niet te discussiëren want rookwet en rivm is hier duidelijk over.

 

Verder gun ik vapefuel goede zaken dat staat buiten kijf maar geen ssl certificaat hebben is kan gewoon niet. Nu hebben ze wel een certificaat geïnstalleerd dus al met al toch een positief einde!

Welke product foto's ?????

Ik zie wat tekeningen, wat aroma's, een helm en 2 algemene artikelen zoals het tasje en een batterijlader die je bij bijna elk warenhuis ook kunt kopen.

Bovendien is het niet een rookwet maar tabakswet.

De site van Michel is al meerdere keren getoetst en in orde bevonden.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Maak nieuwe...