Jump to content

Recommended Posts

Iemand toevallig bekend met de XHY KF Prime Clone? Ik heb 'm een tijdje geleden besteld, zou morgen binnen moeten komen. Op internet vind ik nergens reviews over de XHY clone.. Ik vraag me af of deze beter bekend staat onder een andere naam, wellicht..

https://www.gearbest.com/vapor-styles/pp_956872.html

Edited by jorisd1980

Ik heb deze ook al een tijdje. Nog niet kunnen uitproberen wegens tijdgebrek.

Volgens mij, ik kan verkeerd zijn, is deze eerder gerelateerd aan de Kayfun Clones.

Denk wel dat het een redelijk goeie tank is.

Laat eens weten hoe die is als je hem uit geprobeerd hebt.

Gtr

De prime heeft een ovaale luchtopening onder de coil.

Het is ook een uitgesproken mtl tank.

1 hour ago, dvdphil said:

Ik heb deze ook al een tijdje. Nog niet kunnen uitproberen wegens tijdgebrek.

Volgens mij, ik kan verkeerd zijn, is deze eerder gerelateerd aan de Kayfun Clones.

Denk wel dat het een redelijk goeie tank is.

Laat eens weten hoe die is als je hem uit geprobeerd hebt.

Gtr

Waardoor concludeer je dat?

Huub,

omdat hij enorm veel overeenkomsten vertoont met de kayfun series.

Ik kan verkeerd zijn, maar onder welk merk zou jij die dan catalogeren ?

Grt

Ik heb hem getest en hij werkt; maar de smaak is niet prettig. Ik heb hem al afgewassen met zeep, en 3 minuten laten koken in een pan. Het leek even beter maar al snel kwam die nare smaak weer terug. En het zijn absoluut geen dry hits, het is gewoon een nare bijsmaak. Vreemd..

17 minutes ago, jorisd1980 said:

Ik heb hem getest en hij werkt; maar de smaak is niet prettig. Ik heb hem al afgewassen met zeep, en 3 minuten laten koken in een pan. Het leek even beter maar al snel kwam die nare smaak weer terug. En het zijn absoluut geen dry hits, het is gewoon een nare bijsmaak. Vreemd..

Op GB en FT staat er nogal redelijk wat reviews over de metaalsmaak van de tank.

Zelf zou ik niet weten wat het meest efficiënte middel is, maar misschien alcohol, of meerdere malen goed heet schrobben in een afwasdetergent.....

Edit: Soda?

Edited by timmermc

23 minutes ago, jorisd1980 said:

Het trekt weg na enkele tankjes leeg dampen. Doe anders een sterke liquid erin en gewoon gaan met die banaan..

Dat zou wel super zijn, als het idd wegtrekt. Want nu word ik er een beetje misselijk van ;-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3 hours ago, jorisd1980 said:

Ik heb al meer gehoord dat de tankjes van XHY barsten van de (Chinese) machine olie !!!!!!

2 hours ago, jorisd1980 said:

Dat zou wel super zijn, als het idd wegtrekt. Want nu word ik er een beetje misselijk van ;-)

Had ik op mijn cloontje ook, een wat merkwaardige smaak. Maar die ging vanzelf weg na flink dampen.

Precies.. ik vraag me af of ik er sowieso wel goed aan doe dit ding te blijven gebruiken..

Had ik op mijn cloontje ook, een wat merkwaardige smaak. Maar die ging vanzelf weg na flink dampen.

Ik kan de smaak ook niet thuisbrengen. Ik proef niet met enige regelmaat aan machine olie, dus of het dat nu is weet ik ook niet. Ik weet wel dat het vies is..

Even met een goeie ontvetter behandelen, wat mij betreft remmenreiniger.. Haal 'm dan wel even helemaal uit elkaar en je peek apart. Daarna afwassen. Of het heetste programma in de vaatwasser, als hij toch aanstaat. 

Maar een nacht in de alcohol zal ook werken.  Misschien het beste is nog de ultrasoon, in de alcohol.. Heb het ook een keer moeten doen, omdat het niet te hachelen was

4 minutes ago, jorisd1980 said:

Precies.. ik vraag me af of ik er sowieso wel goed aan doe dit ding te blijven gebruiken..

Ik kan de smaak ook niet thuisbrengen. Ik proef niet met enige regelmaat aan machine olie, dus of het dat nu is weet ik ook niet. Ik weet wel dat het vies is..

Vervelend....Mijn Kayfun blijft lekken. Ik doe vast iets verkeerd, maar als ik het coilen en wicken goed onder de knie heb, ga ik toch eens kijken naar een originele Kayfun.

5 minutes ago, PetraO said:

Vervelend....Mijn Kayfun blijft lekken. Ik doe vast iets verkeerd, maar als ik het coilen en wicken goed onder de knie heb, ga ik toch eens kijken naar een originele Kayfun.

Ik zou toch voor minstens 6 kloontjes gaan :fluit

3 minutes ago, Dr.Smoke said:

Ik zou toch voor minstens 6 kloontjes gaan :fluit

Is dat een beter idee? Qua oefenmateriaal ofzo?

7 minutes ago, PetraO said:

Er is zo goed als geen verschil, tussen de echte of een clone

Ik hoop dat er idd echt geen verschil in zit en dat ik de mijne ‘schoon’ ga krijgen in een alcohol badje ;)

2 minutes ago, jorisd1980 said:

Ik hoop dat er idd echt geen verschil in zit en dat ik de mijne ‘schoon’ ga krijgen in een alcohol badje ;)

Ik had het over de kayfun v5 van petra, bij de XHY KF Prime Clone weet ik niet.

Sorry voor topic vervuiling

5 minutes ago, K&H said:

Ik had het over de kayfun v5 van petra, bij de XHY KF Prime Clone weet ik niet.

Sorry voor topic vervuiling

Weet ik! Die Prime van mij, daar valt nog weinig over te vinden :)

39 minutes ago, K&H said:

Er is zo goed als geen verschil, tussen de echte of een clone

Geef die 110 Euro prijsverschil dan maar aan de Dr. :fluit

52 minutes ago, PetraO said:

De ergernis bij een echte is veel groter als tie ook lekt om precies te zijn 119,95 Euris :huil

43 minutes ago, Dr.Smoke said:

De ergernis bij een echte is veel groter als tie ook lekt om precies te zijn 119,95 Euris :huil

Ja, dat is wel een puntje.