Jump to content

X H Y KF Prime


jorisd1980

Recommended Posts

Just now, Dr.Smoke said:

Zoals ?

Als jij problemen hebt met een product van laten we zeggen Svoë Mesto of StattQualm of iets dergelijks dan heb je gewoon snel en goede ondersteuning zowel online als offline (als iets retour moet bijv.).

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Dnns84 said:

Als jij problemen hebt met een product van laten we zeggen Svoë Mesto of StattQualm of iets dergelijks dan heb je gewoon snel en goede ondersteuning zowel online als offline (als iets retour moet bijv.).

En wie betaald die retour kosten , meestal ter hoogte van een kloontje?

Link to comment
Share on other sites

Hij hoeft niet retour naar China en als de fout bij de producent ligt krijg je die vergoed. Maar goed, ik ben zelf ook van de clones van de high end tankjes, simpelweg omdat ik geen zin heb om met mijn huidige budget zo veel aan 1 tankje uit te geven. Zou ik meer besteedbaar inkomen hebben dan zou ik zeker neigen naar originele producten. Ik had laatst namens iemand anders contact met de helpdesk van StattQualm en niks geen moeilijk gedoe, probleem uitgelegd, wat er geprobeerd is, vervolgens ff 2 foto's voor hun om de authenticiteit te verifiëren en hij had 2 dagen later een vervangend base in huis. Dat en de hogere productie kosten in Europa betaal je voor, maar aan een ieder de keus om een kloon te kopen, zolang er maar genoeg mensen originele producten kopen want anders zijn die bedrijven straks niet langer winstgevend en dan valt er niets meer te klonen :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Dnns84 said:

Hij hoeft niet retour naar China en als de fout bij de producent ligt krijg je die vergoed. Maar goed, ik ben zelf ook van de clones van de high end tankjes, simpelweg omdat ik geen zin heb om met mijn huidige budget zo veel aan 1 tankje uit te geven. Zou ik meer besteedbaar inkomen hebben dan zou ik zeker neigen naar originele producten. Ik had laatst namens iemand anders contact met de helpdesk van StattQualm en niks geen moeilijk gedoe, probleem uitgelegd, wat er geprobeerd is, vervolgens ff 2 foto's voor hun om de authenticiteit te verifiëren en hij had 2 dagen later een vervangend base in huis. Dat en de hogere productie kosten in Europa betaal je voor, maar aan een ieder de keus om een kloon te kopen, zolang er maar genoeg mensen originele producten kopen want anders zijn die bedrijven straks niet langer winstgevend en dan valt er niets meer te klonen :p

In de meeste gevallen kies ik toch voor originele Chinese dampgear, buiten het feit dat ze economisch verantwoord zijn voor mijn knip

blinken ze tegenwoordig uit in Fabuleuze kwaliteit.

 

Dat ik af en toe een kloontje score is alleen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen, en niet op een faillissement af te stormen.

De originelen gun ik graag aan de ''Happy Few'' :ja

.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik heb gisterenavond de tank weer uit elkaar gehaald en een uur in heet water laten liggen. Daarna met alcohol schoongemaakt en nog een keer een uur in heet water. Nu smaakt ie fijn! Het is echter wel een kwestie van de tank leren kennen want nu werkt m'n juice flow control weer niet. ;)

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Is een prima tankje heb deze nu ongeveer 3 maandjes. De airflow is wel een stuk steviger als de clone van de coppervape kf v5 van gearbest.Rare smaak heb ik nog geen last van gehad. Lekken ook nog geen probleem mee gehad.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb er niets dan gedoe mee; veel dry hits op het moment. Ik zal wel weer wat verkeerd doen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat de clones daadwerkelijk de kwaliteit van de originele daadwerkelijk evenaren.. tenminste; niet in dit geval. Met mijn siren 2 en berserker heb ik 0 problemen gehad tot nu toe. Die prime clone daarentegen...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, jorisd1980 said:

Ik heb er niets dan gedoe mee; veel dry hits op het moment. Ik zal wel weer wat verkeerd doen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat de clones daadwerkelijk de kwaliteit van de originele daadwerkelijk evenaren.. tenminste; niet in dit geval. Met mijn siren 2 en berserker heb ik 0 problemen gehad tot nu toe. Die prime clone daarentegen...

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Beste vrind, de Siren 2 & Berserker zijn 200% aan Chinese Breinen ontsproten Designs :regels

Enne, als je een kloon koopt moet je wel de dure nemen zoals SXK / SJMY / Copperfield / YFTK........... XHY haalt het bij deze jongens uit de afvalbak :zoef 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ik heb er niets dan gedoe mee; veel dry hits op het moment. Ik zal wel weer wat verkeerd doen ?
 
 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat de clones daadwerkelijk de kwaliteit van de originele daadwerkelijk evenaren.. tenminste; niet in dit geval. Met mijn siren 2 en berserker heb ik 0 problemen gehad tot nu toe. Die prime clone daarentegen...
 
 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Het zijn mi dan ook erg verschillende modellen. De Siren en Berserker (Ares, Hussar etc) hebben grotere gaten waar je wiek door naar beneden hangt, plaats voor een 3 mm coil etc en zijn eigenlijk genisis style (wiek hangt). De Kayfuns zijn allemaal vanuit een ander principe gemaakt en de kanaaltjes waar de vloeistof door naar je wiek loopt zijn kleiner. Probeer eens met een dunnere wiek en dunnere vloeistof (meer PG gehalte).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik geloof dat onmiddellijk! Ik ben er ook van overtuigd dat er vele clones zijn die enorm goed zijn van kwaliteit, dat lijkt me evident. Maar ik kende XHY niet. Ken jij het wel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


XHY is een opkoper van andere cloners net al YFTK. SJMY,SXK en Coppervape zijn echte producenten en de laatste twee vind ik vaak topkwaliteit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites



XHY is een opkoper van andere cloners net al YFTK. SJMY,SXK en Coppervape zijn echte producenten en de laatste twee vind ik vaak topkwaliteit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Goed om te weten! Dank je wel voor de info! :-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik moet sowieso wel zeggen dat ik natuurlijk nog een grote amateur ben op het gebied van rta’s. Ik moet nog veel leren en soms denk je al snel te weten hoe dingen werken, terwijl dat dan niet het geval blijkt :) Ik ga gewoon vrolijk verder met proberen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zojuist de SXK in gebruik genomen; wat een verschil met de XHY clone. In alle opzichten een verschil van dag en nacht. Goede smaak, eenvoudig te wicken, machining is perfect. En geen nare bijsmaak van machine olie, hoewel ik hem vooraf natuurlijk wel een badje heb gegeven. Fijn!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, jorisd1980 said:

Zojuist de SXK in gebruik genomen; wat een verschil met de XHY clone. In alle opzichten een verschil van dag en nacht. Goede smaak, eenvoudig te wicken, machining is perfect. En geen nare bijsmaak van machine olie, hoewel ik hem vooraf natuurlijk wel een badje heb gegeven. Fijn!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

En dat allemaal voor een handje vol $ meer :kwijl

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, jorisd1980 said:

Zojuist de SXK in gebruik genomen; wat een verschil met de XHY clone. In alle opzichten een verschil van dag en nacht. Goede smaak, eenvoudig te wicken, machining is perfect. En geen nare bijsmaak van machine olie, hoewel ik hem vooraf natuurlijk wel een badje heb gegeven. Fijn!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb de mijne nog niet binnen. Ik kijk ernaar uit.

Link to comment
Share on other sites

On 20-1-2018 at 18:47, jorisd1980 said:

Ik ben er ook van overtuigd dat er vele clones zijn die enorm goed zijn van kwaliteit, dat lijkt me evident. 

Yep.

Zodra een product niet geheel voldoet aan de eisen (b.v. een halve millimeter te groot of te klein, of er zit een krasje op) dan mag het product niet als origineel verkocht worden, en dan wordt het verkocht als 'styled', maar het product werkt hetzelfde als het origineel.

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Bedoel je daar mee te zeggen dat de 'slechte' batches van de originele producten als 'styled' worden verkocht ?

 

Yep, dat wordt al jarenlang geschreven op allerlei dampfora. 

En ik heb bij mijn 'styled' producten ook nooit verschil met de originele exemplaren kunnen vaststellen.

Er was wel een keer een klein stukje glas van een tankje afgebroken... en dat was notabene een Authentic in de originele verpakking. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Bedoel je daar mee te zeggen dat de 'slechte' batches van de originele producten als 'styled' worden verkocht ?

 

Niet het geval bij Svoëmesto. Productie vindt plaats bij:

 

https://smoking-maniac.com/111/bg/блога/статия/101-историята-на-svoëmesto

 

Eventjes bovenstaande kink invoeren op Google translate.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marianna said:

 

Yep, dat wordt al jarenlang geschreven op allerlei dampfora. 

En ik heb bij mijn 'styled' producten ook nooit verschil met de originele exemplaren kunnen vaststellen.

Er was wel een keer een klein stukje glas van een tankje afgebroken... en dat was notabene een Authentic in de originele verpakking. 

 

Maar dat geloof je toch zeker niet serieus !? :gek

Dat die styled producten geen verschil hebben wil zeggen dat ze goed gecloned zijn. Zoals al vaker door anderen uitgelegd; Je hebt goede 'clone bouwers' zoals SXK, Coppervape etc. en je hebt prutsers...

 

Hint; Je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt op het 'World Wide Web'! :wink

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...