Jump to content
Kuoi

TFV12 Prince coil settings

Recommended Posts

Mijn stiefzoon heeft nu deze coils ,maar nergens vind ik de juiste settings voor bv. de T10 coil.

Enkel de wattages , maar wat zijn goede settings voor TC SS TCR etc. te dampen ?

9 minutes ago, Kuoi said:

Mijn stiefzoon heeft nu deze coils ,maar nergens vind ik de juiste settings voor bv. de T10 coil.

Enkel de wattages , maar wat zijn goede settings voor TC SS TCR etc. te dampen ?

De T10 coils zijn alleen op Wattage/Power te dampen (Kanthal A1)

6 minutes ago, Kuoi said:

Ik geloof niet dat dit coils zijn om op TC te dampen (ik zie in ieder geval Kanthal staan, en bijvoorbeeld geen SS zoals jij schrijft).

Gewoon in wattagenodus dampen dus; beginnen op de laagst aanbevolen watts en indien gewenst in kleine stapjes opschroeven.

En niet vergeten van tevoren goed te primen :)

31 minutes ago, Kuoi said:

Welke coils zijn dan wel voor tc of ss mode ?

Ik heb zelf geen ervaring met Smok coils, maar na een rondje Google durf ik voorzichtig te concluderen dat er geen TFV12 coils zijn van materiaal dat geschikt is voor TC.

Wil je (of hij) gewoon uit nieuwsgierigheid eens TC dampen uitproberen? Of zijn er problemen met de huidige coils die jullie met TC hoopten te ondervangen? 

In dat laatste geval zijn er vast mensen die hiervoor dan wat tips kunnen geven bijvoorbeeld. 

20 minutes ago, Kuoi said:

Welke coils zijn dan wel voor tc of ss mode ?

Voor de TFV12 zijn geen fabrieks-coils verkrijgbaar, wel zijn er 2 RBA decks verkrijgbaar (zelf coils maken of plaatsen).

55 minutes ago, El Tigre said:

Ikdamp ze allemaal gewoon op TC modus,coil staat op ss16....werkgewoon

Mwa, dat zal afhankelijk zijn van wat je onder 'gewoon' verstaat :mmm