Jump to content

[Poll] Binnen of buiten dampen


Sir Vape A lot

Binnen of buiten dampen  

184 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

5 hours ago, richard-V said:

Heb niet het hele artikel niet gelezen, maar opzich kán het wel zijn dat iemand na 1 sigaret in zijn leven verslaafd is, geestelijk gezien. Lichamelijk kan ik me dat niet voorstellen. Maar geestelijk kan het naar meer smaken. Toen ik ca 10 jaar terug voor het eerst rooktte deelde ik met een maat een pakje. Ieder een half pakje. Ik heb denk wel 7 peuken op de eerste keer, waar van een groot deel over de longen. Niks aan de hand, eenmaal thuis was ik ziek er door. En toch de keren daarop met uitgaan weer altijd peuken roken. Op een gegeven moment associeerde ik uitgaan met roken. Als ik dan een keer geen peuken meenam had ik een leeg gevoel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest AlterEgo1982
3 hours ago, Marianna said:

 

Het zijn notabene je eigen woorden:  "ben geen fan van tabak smaak en reuk"

 

Zo iemand vindt tabaksigaretten dus walgelijk.

 

Je meent het.

Link to comment
Share on other sites

On 10-1-2018 at 14:59, chanelly said:

Voor de mensen die niet binnen dampen...

 

wat is de reden dat jullie niet binnen dampen?

 

ik damp overal, huiskamer,slaapkamer en buiten... 

Ik was al ruim 4 jaar gewend om buiten te roken, alhoewel ik alleen woon(de). Toen ik dat destijds besloot rookte ik nog. En bij het opknappen van de gehele benedenverdieping beloofde ik mezelf nooit meer binnen te roken. Dus nu is het zo'n gewoonte dat ik buiten damp, ook met het koude weer. Just a die-hard ;-)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest UGL211211

Dampen doe ik gewoon in huis (zonder vette banken of beslagen ramen) en in de auto. Op het werk damp ik drie keer op een dag in de parkeergarage omdat ik geen gezeur wil van fundamentalistische anti-rook terroristen met mogelijk een bomgordel.

 

Ik damp geen zoete of sterk ruikende liquids en mijn vrouw (ik heb geen vrouwtje maar één met een normale lengte :ja) heeft daar geen enkele moeite mee :bliss

Edited by Sjonnie
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik damp overal waar ik de kans krijg: vaak stiekum op het toilet op de zaak, of zelfs in het vliegtuig (adem inhouden en je blaast vrijwel geen zichtbare damp meer uit). Verder op mijn werkkamer in huis maar nergens anders vanwege klachten van mijn huisgenoten. Het is heel vervelend om telkens naar buiten te moeten omdat ik eigenlijk om de paar minuten een haal neem; vroeger met sigaretten was die frequentie veel lager (ineens een hele sigaret en je kan er weer een uurtje tegenaan). Vanwege de klachten (vr+k) ben ik al naar 100% VG zonder aroma en maar 3mg gegaan zodat er eigenlijk geen schadelijke stoffen inzitten, maar dat weigert men hier te geloven en er ontstaat vaak discussie over het mee'roken'.

 

En ja, na een tijdje zit er een laag VG op de ruiten en daar krijg ik de juichers ook niet mee op de hand...

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, houtjet said:

En ja, na een tijdje zit er een laag VG op de ruiten en daar krijg ik de juichers ook niet mee op de hand...

 

Klopt! Dat is ook moeilijk uit te leggen omdat de meesten op school niet hebben opgelet of een pretpakket hadden. Beide komt nog vaker voor.

Condensatie? Was da?

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Heb altijd binnen gerookt (behalve toen ik nog bij mn ouders woonde tot ik ging studeren), dus nu helemaal geen reden om naar buiten te gaan (zou nu ook extra kut voor me zijn aangezien ik al nauwelijks kan lopen). Wat ik wel doe is de meeste liquids even testen op iemand qua geur zodat wanneer er andere mensen bij zijn ik gewoon een liquid damp die weinig geur afgeeft of gewoon een geur die door de meeste mensen wel als plezierig wordt ervaren aangezien er best wel wat liquids zijn waar een vrij weeïge geur afkomt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest La femme vapeur

Ik wissel t af, zoveel mogelijk buiten maar als ik een film kijk dan gewoon binnen. 

Link to comment
Share on other sites

Ik damp overal tenzij mensen moeilijk gaan doen.

 

In de winter moet ik inderdaad wekelijks de ramen aan de binnenkant lappen, maar dat is met een microvezel doek en een emmertje heet water en een scheutje azijn zo gebeurd. Een keer met natte doek en dan droogwrijven met uitgewrongen doek en klaar.

 

Aanslag op de muren herken ik niet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Guest UGL200718

Ik damp overal waar ik vind dat het niet voor andere mensen hinderd.  Ik woon in mijn camper in Frankrijk en ben ongeveer 9 maanden per jaar buiten en damp dus vaak buiten maar ook in de camper. 

Zo'n dampkanon heb ik ook maar vind''t not done om die outdoor te gebruiken. 

Link to comment
Share on other sites

Ik damp waar het mag. Thuis mag het van mezelf overal, binnen en buiten. Maar het naar buiten gaan deed ik al met roken en vind dat nog steeds leuk, behalve bij slecht weer en als ik iets doe binnen wat ik niet wil onderbreken.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...