Jump to content

28 januari Coilmiddag nr. 1 in Waddinxveen


Recommended Posts

Lieve mensen, deze meet gaat over een paar daagjes, aanstaande zondag dus,  plaatsvinden en er is nog steeds plek! 

 

Heb je hulp nodig, zit je met de handen in het haar of vind je het gewoon gezellig, meld je dan aan! Zie de OP voor wat details.. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marina said:

Is wel handig als we een adres krijgen. Kan midden in Waddinxveen gaan staan en roepen "zeritsj, zeritsj, waar zit je nou?" maar denk niet dat dat gaat werken ;-)

Als je nou eerst ff hier plaatst in welke straat je staat, kom ik eerst ff kijken, kenne we nog ff lachuh.. :)

 

Komt eraan, geduld.. :) dacht het nog heel ven af te wachten, maar nu kan het natuurlijk ook.. :)

Link to comment
Share on other sites

Wat een leuke middag/avond! @Dr.Smoke en @Marina zijn net weg na de pizza en de koffie, ik heb me prima vermaakt! Ik heb dan niet zoveel smaakjes kunnen proeven, omdat nagenoeg alles met nic was en dat is niet te hachelen als je dat normaal niet doet, maar desalnietteplus was het wat mij betreft geslaagd!

 

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar en ook bedankt aan het Mod team voor de promotie

Edited by TheRich
  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Iedereen had gisteren tig flesjes met diy-liquid bij zich en dat zelf mixen heeft natuurlijk grote voordelen: gewenste nic-gehalte, smaak, kosten. Ik heb net een kleine bestelling bij Savevape gedaan om eens te gaan proberen. Ik ben benieuwd.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...