Jump to content

28 januari Coilmiddag nr. 1 in Waddinxveen


Recommended Posts

Hallo Luitjes! De 1e coilmiddag in Waddinxveen op 28 januari. @Dr.Smoke en ikzelf staan klaar om jullie newbies wat wijs te maken.. Nou ja, ik ben in veel opzichten ook een newbie, maar iets meer ervaren. Heb je een specifieke vraag, probleem met wicken, coilen of anderszins, wil je wat weten over TC-dampen of vind je het gewoon gezellig? Het is wat krap, mijn keuken is wat aan de kleine kant en de tafel is niet zo heel groot, maar we hebben er afgelopen O&N nog met 6 man aan gegeten en anders zet ik wel wat bijzettafeltjes neer voor de zooi die mensen onherroepelijk mee gaan nemen.. :)

 

2018-01-09_07-05-16

 

 

Een paar van de regels, schaamteloos gejat van @Karin Spaink. Niet allemaal, want ik kan die soepjes niet maken.. :gek

 

  • Maximaal vier mensen.
  • Wie komt, neemt iets mee voor de anderen (bv. een lekkere liquid om uit te delen, of een overheerlijke snack).
  • Wie komt, belooft zijn kennis (nu en later) te delen met andere dampers.

 

Ik vind het niet erg als er iemand blijft hangen, dan bestellen we een pizza! oid...

 

Als je er zin an hebt, ben je welkom vanaf 13u in Waddinxveen en in principe doen we dit tot 18-19u

 

Deelnemers:

 

  1.  @PetraObevestigd
  2. @Marina Bevestigd
  3.  
  4.  

 

Reserve

  1.  @Tamara
  2.  

 

De mensen die ik nu getagd heb, hadden zich al aangemeld in onderstaand topic:

https://www.dampforum.nu/topic/40290-ervaren-dampert-gezocht-voor-mede-organiseren-kleinschalig-coilmiddagje-waddinxveen/  In principe is het: wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar willen diegenen dit ook nog even bevestigen?

 

 

@Anna, jij had aangegeven de 28e niet te kunnen vanwege de verjaardag van je dochtertje, dit is nog steeds zo neem ik aan? Dan is er nl. ruimte voor iemand anders. Ik hoop dat er dan een volgende coilmiddag komt, dan ben je natuurlijk van harte welkom!

 

Diegenen die komen, krijgen daags voor de meeting een pb met adresgegevens. Waddinxveen heeft een station waar ik ongeveer 10 minuten lopen vanaf woon.

Edited by TheRich
  • Like 4
  • Thanks 4
Link to comment
Share on other sites

Oh wat jammer... Ik kan idd niet op 28 januari.. dus ik moet afzeggen. Er is animo genoeg :duim ik hoop dat er snel een andere coil middag komt en dat ik dan wel kan...  Limburg is te ver reizen. Dus ik hoop op een coil middag in en om Randstad. Zelf heb ik écht een te kleine woonruimte om het initiatief te nemen. Woon in een piepkleine hofjeswoning.. wel een fantastisch initiatief! Heel veel plezier de 28ste!!! 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Anna said:

Oh wat jammer... Ik kan idd niet op 28 januari.. dus ik moet afzeggen. Er is animo genoeg :duim ik hoop dat er snel een andere coil middag komt en dat ik dan wel kan...  Limburg is te ver reizen. Dus ik hoop op een coil middag in en om Randstad. Zelf heb ik écht een te kleine woonruimte om het initiatief te nemen. Woon in een piepkleine hofjeswoning.. wel een fantastisch initiatief! Heel veel plezier de 28ste!!! 

Ja sorry, mijn vrouw werkt dus ook in de zorg en werkt om het weekend, precies de andere weekenden dat jij vrij bent.. En ze heeft me toch met klem verzocht om dit te organiseren als zij er vooral niet is.. :hihi

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Hoezo @Dr.Smoke, ben je van plan dat ding te mollen zodat ze die spare parts nodig heeft? ;-) Maar ik twijfel er niet aan dat we met zijn allen die Kayfun goedwerkend kunnen krijgen voor @PetraO. Ik neem in ieder geval een aantal mixjes mee die ik ter plekke op ieders gewenste nic en pg/vg verhouding kan afmaken. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Marina said:

Hoezo @Dr.Smoke, ben je van plan dat ding te mollen zodat ze die spare parts nodig heeft? ;-) Maar ik twijfel er niet aan dat we met zijn allen die Kayfun goedwerkend kunnen krijgen voor @PetraO. Ik neem in ieder geval een aantal mixjes mee die ik ter plekke op ieders gewenste nic en pg/vg verhouding kan afmaken. 

Het zou zo lullig zijn, dat je nu net niet dat ene O-ringetje hebt :gek

Enne...... de Dr. dampt 30PG/70VG op 5mg/ml :ja

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...