Jump to content

Recommended Posts

Begrijp ik, maar ik vroeg om het vertalen, niet om er iets net's van te maken......

10 minutes ago, Steamboy said:

Begrijp ik, maar ik vroeg om het vertalen, niet om er iets net's van te maken......

Je hebt gelijk, wel dan is het aan deze oude wijze vape goeroe gehuld in zeemzoet ruikende dampen, om haar magische vertaling ervan over ons uit te spuien.  :657

Ik ga maar afsluiten, wordt te laat op de avond :gek

Edited by timmermc

3 hours ago, Steamboy said:

Wanneer jij auto rijdt, kan ik toch niet van jou verwachten dat jij bij pech, precies weet wat er aan hand is, onder het mom van, ja als je auto rijdt moet je er ook het een en ander van af weten, zodat je bij pech, je zelf kunt helpen.

Wanneer iemand gaat autorijden, moet hij/zij er wel degelijk het één en ander vanaf weten en indien mogelijk zelf verhelpen, plus lid zijn van de ANWB Wegenwacht voor hulp in de overige gevallen, óók als je in het buitenland bent. Over hun uitmuntende service in het buitenland ben ik zeer tevreden; zij kunnen beter onderhandelen met garagehouders in auto-technisch Frans en Duits, en waarschijnlijk ook beter in alle andere talen, maar dat laatste weet ik niet zeker, want heb nooit autopech gehad in Italië, Joegoslavië, Griekenland, Spanje, Portugal.

3 hours ago, Steamboy said:

He @Marianna, je bent een slechte vertaler......:shockMaar effe serieus, niet zo neerbuigend doen naar mensen die de Franse taal, wel een mooie taal, niet machtig zijn.......

Alsof het moeilijk is om zelf even een vertaalmachine online te gebruiken.....  Zelfs Google vertaalt redelijk goed.

Je gaat naar Google en typt als zoekterm:  vertaal

dan druk je op Enter

en dan wijst de rest zich vanzelf 

Edited by Marianna

Is lang kijken dan naar die film van 104 min., wanneer ik regel voor regel moet vertalen met Google translate......:shock.......:lol.......:bang

12 hours ago, Steamboy said:

Ik snap niks van die hele commotie, ik spreek iedere dag Frans dat is mijn broer, die woont 3 deuren verder :ja

6 hours ago, Steamboy said:

Is lang kijken dan naar die film van 104 min., wanneer ik regel voor regel moet vertalen met Google translate....

Yep, even een cursus Frans gaat sneller.  

Ik vraag me nog steeds af waarom deze film van Jan Kounen/Jan Coenen uit de lucht is gehaald.  :weetnie

In de film gaven bekende koppen hun mening over het dampen: 

- Op 08.47 kwam GrimmGreen al spreken in het Engels 

- op 14.51 zag en hoorde je hem wederom

- op 19.58 nogmaals 

- op 21.13 nogmaals... en dat gebeurde nog veel vaker, oftewel: hij sprak aan één stuk door Engels.  

Op 22.06 kwam neuroloog en farmacoloog Dr. Jacques le Houezec kwam aan het woord in het Engels. 

en later in de film sprak hij weer even.

Op 25.36 kwam Phil Busardo zijn zegje doen.

Op 29.42 een Indiaanse vrouw die eveneens Engels spreekt

Op 31.43 wederom Dr. Jacques le Houezec aan het woord

Dr. K. Farsalinos zei ook nog iets,  ergens aan het einde van de film.

Edited by Marianna

31 minutes ago, Marianna said:

Ik vraag me nog steeds af waarom deze film van Jan Kounen/Jan Coenen uit de lucht is gehaald.  :weetnie

Is de EU-nepnieuwscensuur nu al in wetgeving omgezet of is deze film met Russisch geld gemaakt?

5 hours ago, balling said:

Is de EU-nepnieuwscensuur nu al in wetgeving omgezet of is deze film met Russisch geld gemaakt?

Voor veel dampforumleden bevat deze film niks nieuws, maar is wel leuk om de deskundigen in het echt te zien en te horen.

De gevolgen van deze pro-dampen-film zijn misschien voorlopig nog te zielig voor Big Tobacco en Big Government.