Jump to content
Sub-Ωhm

Cloudhouse Vapor Going Out of Business Sale

Recommended Posts

Zojuist nog ff gebruik gemaakt van de uitverkoop korting van 25% bij CloudHouse Vapor om de flavor stash aan te vullen.

4 value packs en wat losse 100ml flesjes Flavourart

wp_ss_20180106_0002_2.png

4 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Zojuist nog ff gebruik gemaakt van de uitverkoop korting van 25% bij CloudHouse Vapor om de flavor stash aan te vullen.

4 value packs en wat losse 100ml flesjes Flavourart

Dat zijn flinke hoeveelheden!

Gebruik je die voor uitgebreide recepten? Ikzelf weet dan nooit wat ik moet halen dus ga ik meestal maar voor de one shot aroma''s waarin al meerdere smaken vermengd zijn.

Posted (edited)
9 minutes ago, Thommylue said:

Dat zijn flinke hoeveelheden!

Gebruik je die voor uitgebreide recepten? Ikzelf weet dan nooit wat ik moet halen dus ga ik meestal maar voor de one shot aroma''s waarin al meerdere smaken vermengd zijn.

Kijk je wel eens oo reddit? Daar vind je wel een paar heerlijke clones. Zelf heb ik een paar adv daar vandaan. Hier een voorbeeld lijstje.

https://www.google.nl/amp/s/amp.reddit.com/r/DIY_eJuice/comments/350kul/solid_list_of_diy_clones/

Ps. Echt r*k dat ze dicht gaan. Dit is wel een van de leveranciers die een dikke assortiment heeft, sneller levert dan chefs en goedkoper dan hun is. 

Edited by Jayjay

2 minutes ago, Jayjay said:

Kijk je wel eens oo reddit? Daar vind je wel een paar heerlijke clones. Zelf heb ik een paar adv daar vandaan. Hier een voorbeeld lijstje.

https://www.google.nl/amp/s/amp.reddit.com/r/DIY_eJuice/comments/350kul/solid_list_of_diy_clones/

Ps. Echt r*k dat ze dicht gaan. Dit is wel een van de leveranciers die een dikke assortiment heeft, sneller levert dan chefs en goedkoper dan hun is. 

Oh nee daar kijk ik eigenlijk nooit, bedankt ik ga eens even kijken naar wat je stuurde.

Ik koop eigenlijk altijd m'n aroma's gewoon bij zwoofs, savevape, smokesmarter etc..

Jeetje ik kijk nu op die site en zie dat 30ml aroma van FA maar € 4,50 kost. Dat betaal ik hier voor 10ml..

1 minute ago, Thommylue said:

Jeetje ik kijk nu op die site en zie dat 30ml aroma van FA maar € 4,50 kost. Dat betaal ik hier voor 10ml..

(meer handige tips en ervaringen vind je in de vele topics van het DIY e-liquids subforum)

3 minutes ago, Thommylue said:

Gebruik je die voor uitgebreide recepten?

Jup, voor diverse recepten met tussen de 5 en 10 aroma's, hiermee heb ik vooral de aroma's aangevuld waarvan grotere hoeveelheden in zo een recept gaan.

Voor b.v. 1 ltr Unicorn Milk heb je 85ml Sweet Strawberry van Capella nodig, de rest van de flavors voor dit recept zijn kleine hoeveelheden welke ik voldoende in de koeling heb staan, ik heb dus een valuepack van 500 ml met daarin 2 x 100 ml Sweet Strawberry genomen.

20 hours ago, Thommylue said:

Koop je ze in een groter valuepack van 500ml betaal je voor die FA TFA maar €1,00 per 10ml, en daarop nu nog eens 25% korting.

Ben ook zwaar teleurgesteld in het feit dat ze stoppen.

6 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Jup, voor diverse recepten met tussen de 5 en 10 aroma's, hiermee heb ik vooral de aroma's aangevuld waarvan grotere hoeveelheden in zo een recept gaan.

Voor b.v. 1 ltr Unicorn Milk heb je 85ml Sweet Strawberry van Capella nodig, de rest van de flavors voor dit recept zijn kleine hoeveelheden welke ik voldoende in de koeling heb staan, ik heb dus een valuepack van 500 ml met daarin 2 x 100 ml Sweet Strawberry genomen.

Dan ga ik daar ook maar eens naar kijken, want ik vind vaak de smaken van TFA en Capella etc zo los niet zo lekker, of met 2 aroma's ook niet echt lekker. Misschien ben ik zelf niet creatief genoeg met smaken, maar het komt ook dat de smaken die ik toen des tijds gekocht heb alleen lekker zijn in grote recepten.

7 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Koop je ze in een groter valuepack van 500ml betaal je voor die FA nog maar €1,00 per 10ml, en daarop nu nog eens 25% korting.

€1,- dat is geen geld. Ik ga in het vervolg minder aan hardware uitgeven en meer aan aroma's aangezien ik nu hardware zat heb.

Zul je zien, morgen denk ik er weer anders over en besteld ik me weer een nieuwe RDA.?

23 minutes ago, tsiis said:

(meer handige tips en ervaringen vind je in de vele topics van het DIY e-liquids subforum)

Oh dankjewel, mooi leesvoor voor als de vrouw vanavond vroeg in bed ligt!

6 minutes ago, Thommylue said:

Misschien ben ik zelf niet creatief genoeg met smaken,

Ik ook niet hoor, maar ik heb door de jaren gewoon recepten van diverse sites gehaald en deze in kleine hoeveelheden gemaakt, daaruit zijn een voor zo een 15 ADV recepten blijven hangen, deze maak ik zo nu en dan in grotere hoeveelheden.

Af en toe probeer ik weer een nieuw recept in de hoop dat dat ook een blijvertje is.

De aanschaf van al die flavors was ook best een flinke investering maar inmiddels heb ik in mijn DIY koel/vriescombi al een redelijk aantal flavors, nog niets in vergelijking tot een aantal andere leden hier, maar voor mijn recepten voldoende en ook nog een zooi testertjes voor het zelf klooien, wat bij mij ook echt klooien is :ja, de meeste creaties van mijzelf verdwijnen dan ook in de wasbak.

3 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Ik ook niet hoor, maar ik heb door de jaren gewoon recepten van diverse sites gehaald en deze in kleine hoeveelheden gemaakt, daaruit zijn een voor zo een 15 ADV recepten blijven hangen, deze maak ik zo nu en dan in grotere hoeveelheden.

Af en toe probeer ik weer een nieuw recept in de hoop dat dat ook een blijvertje is.

De aanschaf van al die flavors was ook best een flinke investering maar inmiddels heb ik in mijn DIY koel/vriescombi al een redelijk aantal flavors, nog niets in vergelijking tot een aantal andere leden hier, maar voor mijn recepten voldoende en ook nog een zooi testertjes voor het zelf klooien, wat bij mij ook echt klooien is :ja, de meeste creaties van mijzelf verdwijnen dan ook in de wasbak.

Ja precies dat laatste heb ik dus ook, meestal bewaar ik ze wel voor het geval dat, maar sommigen liggen al een half jaar, dan kan ik ze eigenlijk net zo goed wegpleuren aangezien het 30ml is. Dingen zoals aardbei, banaan met blauwe bessen. Nou als je van chemisch snoep houdt, zou je die liquid eens moeten proberen, bah.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die voorraad van je, heb je een foto?

4 minutes ago, Thommylue said:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die voorraad van je, heb je een foto?

Ehhh ja hoor.

WP_20160911_17_25_32_Pro.jpg

1 minute ago, Sub-Ωhm said:

Ehhh ja hoor.

Holy shit, dat is me nogal een voorraad!

Mooi gestructureerd ook. Kom ik aan met mijn Tupperware bakje vol met flesjes van 10ml

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1

5 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Ehhh ja hoor.

Wauw nog iets meer en je kunt je eigen stenen winkel beginnen.

1 minute ago, Thommylue said:

Mooi gestructureerd ook.

Gestructureerd, that's me, erg handig, ik heb bij http://e-liquid-recipes.com/ een account waarin ik mijn recepten heb staan en heb daar ook mijn volledige flavorstash ingevoerd, ik loop met mijn telefoon in de hand naar de koelkast, pak wat ik nodig heb, tijdens het mixen pas ik direct online mijn stash voorraad aan, zo weet ik dus altijd wat ik bij moet bestellen om voor al mijn recepten een minimale voorraad te hebben.

4 minutes ago, Esmoke66 said:

Wauw nog iets meer en je kunt je eigen stenen winkel beginnen.

Lijkt veel, maar in verhouding tot diverse andere leden is dit maar een magere hoeveelheid aan verschillende flavors.

Just now, Sub-Ωhm said:

Gestructureerd, that's me, erg handig, ik heb bij http://e-liquid-recipes.com/ een account waarin ik mijn recepten heb staan en heb daar ook mijn volledige flavorstash ingevoerd, ik loop met mijn telefoon in de hand naar de koelkast, pak wat ik nodig heb, tijdens het mixen pas ik direct online mijn stash voorraad aan, zo weet ik dus altijd wat ik bij moet bestellen om voor al mijn recepten een minimale voorraad te hebben.

Dat is echt geniaal, ik heb dat ook gedaan, voor 1 dag?

Zou ik maar weer eens moeten doen, want ik zit echt heel triest met het potje tegen het licht in te kijken om op het oog te kunnen zien of het nog genoeg is of niet.

Ik damp nu trouwens al wel echt maanden lang Blood Sukka van Vampire Vape, dat is de enige liquid die ik al zo lang volhoudt. Maar echt heel goedkoop is hij ook niet, (15 euro per 30ml ongeveer).

Kijk dan even in dat spreadsheet waar @tsiis naar gelinkt heeft. Daar staat ook de Vampire Vape bij. Momenteel bij the Chosen Few voor 10,75 bij 30 ml.

2 minutes ago, Marina said:

Kijk dan even in dat spreadsheet waar @tsiis naar gelinkt heeft. Daar staat ook de Vampire Vape bij. Momenteel bij the Chosen Few voor 10,75 bij 30 ml.

Oh inderdaad ja, dat scheelt zeker wel. Het kost dan wel een paar euro verzendkosten maar dat ben ik bij smokesmarter en savevape ook al kwijt.

Dan koop ik er gewoon wat meer van in, denk ook dat ik gewoon direct alle aroma vermeng, in plaats van zoals nu keer op keer maar batches maken van 3 0m

5 hours ago, Thommylue said:

Holy shit, dat is me nogal een voorraad!

Mooi gestructureerd ook. Kom ik aan met mijn Tupperware bakje vol met flesjes van 10ml

Ach als jij je smaakjes in en Tupperware bakje kan steken is een teken dat je mss content bent met weinig wat het ook weer gemakkelijk maakt We hadden vroeger ook geen 80 soorten a tjes   op voorraad Probeer me ook te beperken tot zo weinig mogelijk bij de smaakjes, bij de hardware valt dit tegen Daar heb ik eigenlijk teveel van.

Ik houd het momenteel op oneshots omdat echt recepten gaan mixen daar heb ik nog te weinig smaakkennis voor denk ik en de investering lijkt me ook groot wel vol bewondering over jou frigo ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

3 hours ago, Joe said:

Ach als jij je smaakjes in en Tupperware bakje kan steken is een teken dat je mss content bent met weinig wat het ook weer gemakkelijk maakt We hadden vroeger ook geen 80 soorten a tjes   op voorraad Probeer me ook te beperken tot zo weinig mogelijk bij de smaakjes, bij de hardware valt dit tegen Daar heb ik eigenlijk teveel van.

Ja precies dat is ook zo, ik ben sowieso een fijnproever. Ben heel snel uitgekeken op smaken, vind ze synthetisch, misselijk makend of wat dan ook.

Terwijl ik op het andere moment een hele zoete smaak erg lekker vind.

Jammer dat weinig van mn vrienden nog dampen.

10 hours ago, Sub-Ωhm said:

Koop je ze in een groter valuepack van 500ml betaal je voor die FA nog maar €1,00 per 10ml, en daarop nu nog eens 25% korting.

Moet dat niet FW zijn :ja    5x100ml. FA kost 157.50 - 25%

9 hours ago, Dr.Smoke said:

Moet dat niet FW zijn :ja    5x100ml. FA kost 157.50 - 25%

Goeiemorgen Doc, :mmm... I stand corrected, was in dit geval niet in de war met FW maar met TFA (zelfde value prijs) 

Had natuurlijk beter op moet letten alvorens mijn bek een duw te geven, zeker gezien ik net diverse packs had aangeschaft ? 

Spoiler

Omschrijving  Prijs per eenheid  Hvh  Bedrag

Capella Concentrate Value Pack 5 x 100ml
Objectnr. CAPVALUE  70,00 EUR  1  €70,00 EUR

Capella Concentrate Value Pack 5 x 30ml
Objectnr. CAPVALUE  27,00 EUR  1  €27,00 EUR

Flavour Art Strawberry 1 x 100ml
Objectnr. fastraw  35,78 EUR  1  €35,78 EUR

TFA Concentrate Value Pack 5 x 100ml
Objectnr. tfavalue  50,00 EUR  1  €50,00 EUR 

TFA Concentrate Value Pack 5 x 50ml
Objectnr. tfavalue  30,00 EUR  1  €30,00 EUR 

Discount  -53,20 EUR 
Subtotaal  €159,58 EUR 
Verzending  €6,00 EUR 
Totaal  €165,58 EUR 

Lees je mee @Thommylue, hier in ieder de link naar de valuepacks, blijven top aanbiedingen.

https://www.cloudhousevapor.com/flavor-concentrates/concentrate-value-packs.html

2 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Goeiemorgen Doc, :mmm... I stand corrected, was in dit geval niet in de war met FW maar met TFA (zelfde value prijs) 

Had natuurlijk beter op moet letten alvorens mijn bek een duw te geven, zeker gezien ik net diverse packs had aangeschaft ? 

Reveal hidden contents

Omschrijving  Prijs per eenheid  Hvh  Bedrag

Capella Concentrate Value Pack 5 x 100ml
Objectnr. CAPVALUE  70,00 EUR  1  €70,00 EUR

Capella Concentrate Value Pack 5 x 30ml
Objectnr. CAPVALUE  27,00 EUR  1  €27,00 EUR

Flavour Art Strawberry 1 x 100ml
Objectnr. fastraw  35,78 EUR  1  €35,78 EUR

TFA Concentrate Value Pack 5 x 100ml
Objectnr. tfavalue  50,00 EUR  1  €50,00 EUR 

TFA Concentrate Value Pack 5 x 50ml
Objectnr. tfavalue  30,00 EUR  1  €30,00 EUR 

Discount  -53,20 EUR 
Subtotaal  €159,58 EUR 
Verzending  €6,00 EUR 
Totaal  €165,58 EUR 

Lees je mee @Thommylue, hier in ieder de link naar de valuepacks, blijven top aanbiedingen.

https://www.cloudhousevapor.com/flavor-concentrates/concentrate-value-packs.html

Oh eens even kijken hoe lang dat nog duurt, heb afgelopen week al het een en ander aangeschaft namelijk.