Jump to content
Maarten

Hoe reageert je partner op dampen?

Recommended Posts

Wij dampen beide, maar hoe reageert  die van jou :-)

Nou ja..  ik hou de laatste tijd wel geld over nu je het zegt.

Ik dacht dat het de staatsloterij was!

Maar effe geheel ontopic: Ik damp geen sterk riekende zaken en damp met niet te grote wolken. Daar heeft ze totaal geen last van, zelfs in de slaapkamer niet.

Niet dr voor, niet dr na en ook niet in plaats van (voor de goorlappen hier)

Mijn vrouw heeft er geen problemen mee dat ik damp, zelf rookt ze nog gewoon a-tjes

Die van mij veroorzaakt de meeste damp, en heeft zwijgplicht.
Bij het eerste gemiep draai ik de liquidkraan dicht.

Tellen zeurende ouders ook mee? Die houden er niet zo van in hun huis, waar ik ook woon. Maar om hun wat tegemoet te komen damp ik alleen boven (en dan ramen regelmatig open), beneden doe ik alleen als ze slapen. 

Meeste collega's en vrienden vinden het wel interessant. Zijn er altijd wel een paar die lopen te mekkeren dat ''je net zo goed kan roken, want dampen kan nooit goed zijn!" oja kleine vermelding, 9/10 mensen die zeiken op mn dampertje zijn de rokers ;)

Posted (edited)

Mijn partner rookt en dampt niet, maar vindt het prima zolang ik het niet binnen doe. 

Edited by Keob

Mijn partner rookt niet en dampt niet, maar vermeldt wanneer een bepaalde smaak stinkt, en die damp ik dan niet binnen. Ik damp binnen, en voor het 'rookgevoel' soms buiten, als het niet te koud is enzo

Ik heb je vraag verhuisd naar het Weetjes & vragen over dampen subforum :lach 

6 hours ago, Maarten said:

Wie heeft er een niet dampende partner, en hoe reageert die op jou gedamp? 

En jij, heb jij een al-dan-niet-dampende partner? Hoe reageert jouw partner op jouw dampgedrag?

Ik heb je vraag verhuisd naar het Weetjes & vragen over dampen subforum

Dat is best maar volgens mij heb ik gewoon in het betreffende topic een antwoord gegeven, dus ik zie niet direct wat de verplaatsing dan inhoudt, je bent kennelijk erg druk met verplaatsen, zelfs als ik niet een nieuw topic begin maar gewoon een antwoord geef op een bestaand topic

Posted (edited)

Ok dat wist ik niet, ik dacht toch ik zit op het juiste punt, en begreep al niet waarom er iets verplaatst moest worden, maar ik kreeg dat bericht dat er iets verplaatst werd. Ik ben niet zo heel handig, dus ik doe nogal eens dingen fout, maar nu begreep ik het even helemaal niet meer

Spoiler

doe nogal eens dingen fout, maar nu begreep ik het even helemaal niet meer

Edited by Peter Molegraaf

Niks aan de hand @Peter Molegraaf :lach 

Als ik jou had willen vertellen dat ik iets met je reactie had gedaan had ik jou of geciteerd, of getagd :wink

Bekijk je het forum via een (mobiele) browser of misschien via de tapatalk app? De laatste optie kan mensen nogal eens een verkeerde weergave van de uitgebreidheid van een topic of het forum geven (en is naar mijn mening af te raden als je het forum in al haar glorie wilt beleven).

Nee gewon via de laptop, maar ik ben inderdaad niet echt handig, dus er komen wel eens dingen verkeerd terecht, en nu begreep ik dat evn niet

Het is ook wel grappig hoor, ik zit hier niet aan mijn haren te trekken van ellende

2 minutes ago, Peter Molegraaf said:

Nee gewon via de laptop, maar ik ben inderdaad niet echt handig, dus er komen wel eens dingen verkeerd terecht, en nu begreep ik dat evn niet

Het is ook wel grappig hoor, ik zit hier niet aan mijn haren te trekken van ellende

"Niet echt handig" is op te lossen door het gewoon vaker te doen, dus voel je niet bezwaard en leef je uit :duim

Dan kent u mij nog niet, ik houd vol maar ik weet heel goed hou ik volhoudend hele huizen kan laten instorten

Just now, Peter Molegraaf said:

Dan kent u mij nog niet, ik houd vol maar ik weet heel goed hou ik volhoudend hele huizen kan laten instorten

Voordat dat hier kan gebeuren heb ik waarschijnlijk de boel vast al weer verhuisd en/of onschadelijk gemaakt :lol

:heks

Mijn partner is ong 3 jaar geleden gestopt met roken. We hadden allebei een joyetech ding (wat eigenlijk een onding was).

Ook daar is hij vrij snel mee gestopt. 

Over mijn dampgedrag hoor ik hem niet klagen ook niet over de smaken die ik damp. Als ik ruzie heb met een tankje komt hij helpen.

Als een gebouwde coil niet goed is denkt hij mee zodat het me uiteindelijk lukt om het goed te krijgen. 

Ik denk dat hij heel blij is dat ik niet meer rook. :clap

10 hours ago, tsiis said:

Ik heb je vraag verhuisd naar het Weetjes & vragen over dampen subforum :lach 

En jij, heb jij een al-dan-niet-dampende partner? Hoe reageert jouw partner op jouw dampgedrag?

Mijn partner dampt, sinds 2 dagen. Er is wel wat discussie over. Ik damp vrij veel, ben nu vrij. Als ik werk damp ik veel minder. Zij dampt heel weinig, heeft niet zoveel met het huidige tabakssmaakje. Heb gisteren wat niet-tabak smaakjes besteld voor haar, misschien helpt dat.

Mijn man is sinds kerst avond ook helemaal overgestapt naar dampen..

eerst dampte hij ook maar ook nog shaggy's...

heeft ook nooit wat erover gezegd tegen mij. Hij was juist trots dat het mij lukte om alleen te dampen en geen sigaretten pakte!

21 hours ago, Maarten said:

Wie heeft er een niet dampende partner, en hoe reageert die op jou gedamp? 

Die niet-roker + niet-damper heeft alles te accepteren, anders steek ik weer gewoon een peuk op.

Of ik ga een maaltijd met trassi bereiden zonder de afzuigkap te gebruiken....:gek