Jump to content
MissFog

Innokin Ares RTA

Recommended Posts

Hedenmiddag na een maand gewacht te hebben (met gemengde gevoelens) tring tring daar is de Innokin ARES :mmm

Of ik ben een mazzelpik en @MissFog is een bofkont, alle bovengenoemde ellende word mij gelukkig bespaart :ja

Mijn Innokin ARES is einwandfrei:

Lekt ie / zweet ie           :nee:nee:nee:nee

TC problemen                :nee:nee:nee:nee

Ongelijke posts              :nee:nee:nee:nee

Vul problemen                :nee:nee:nee:nee

Mag ie bij de Dr. blijven :ja:ja:ja:ja            dus @balling gokje wagen :mmm het serienummer van mijn Ares = SN: 000006599461

Ah wat fijn @Dr.Smoke en leuk dat de eerste indruk bij jou ook goed is!

Oja, en voor wat het waard is, het serienummer van deze bofkont = SN:000005510581

1 hour ago, MissFog said:

Ah wat fijn @Dr.Smoke en leuk dat de eerste indruk bij jou ook goed is!

Oja, en voor wat het waard is, het serienummer van deze bofkont = SN:000005510581

Zouden er echt al dik meer dan een half miljoen van gemaakt zijn @Dr.Smoke?

46 minutes ago, balling said:

Zouden er echt al dik meer dan een half miljoen van gemaakt zijn @Dr.Smoke?

Nee, 5miljoen 510duizend en vijfhonderdeenentachtig .

Een afspraak met PEARL is aan te bevelen :grins

4 hours ago, Dr.Smoke said:

Nee, 5miljoen 510duizend en vijfhonderdeenentachtig .

Een afspraak met PEARL is aan te bevelen :grins

Het was een test. U bent geslaagd.

Indien u langs af komt onvangt u geen nieuwe bril

50 minutes ago, balling said:

Het was een test. U bent geslaagd.

Indien u langs af komt onvangt u geen nieuwe bril

U bent gezakt. in ontvangt zitten 2 tees :tong

8 hours ago, Dr.Smoke said:

U bent gezakt. in ontvangt zitten 2 tees :tong

Bij Zaltbommel is iets fout gegaan met het tamtammen richting 020.

Ondanks dat ik dus een echte paarse-wangen-MTLer ben, damp ik de Ares toch niet meer op het kleinste gaatje nu, na verschillende experimenten en verschillende coils en wat onbevredigende dampsessies. Ik wissel een beetje af tussen de één na kleinste en de twee na kleinste. Het gekke is, dat de airflow van dat 2e en 3e gaatje voor mij eigenlijk (veel) te los is, maar dat het toch een stuk beter dampt dan het kleinste gat (dat ik op papier dus eigenlijk zou moeten prefereren). Ik moet dus zeker mijn mening herzien over het feit dat er 1 of 2 kleinere airflowopties op hadden moeten zitten; dat had niet gewerkt wat mij betreft.

Waarschijnlijk omdat een kleine airflow van buiten dus niet meer in verhouding zal zijn met de 'gaatjes 'airflowhole onder de coil en dat is bij de kleinste optie van de AFC al te merken. Als het gat onder de coil een klein 'jetstream-gat' was in plaats van de bijna nevelige regendouche, dan was deze tank voor mij echt 100% perfect geweest. Nog steeds ben ik er heel blij mee; in de praktijk is het vulgemak een hele grote plus en het bouwen gaat héél makkelijk, alles is nog steeds lekvrij en wicken gaat als een malle. Alleen is het na mijn andere favoriete tanks wel steeds even wennen dat het allemaal niet zo krachtig is/voelt.

Ik ben benieuwd of dit voor de lossere MTL-ers of zelfs RDL-ers ook zo geldt. Waarschijnlijk in mindere mate, omdat dan de AFC vaak groter wordt afgesteld en deze dan dus meer in verhouding is met alle lucht die door het vergietje tegen de coil aankomt.

Van de week de Innokin Ares binnengekregen van GearBest.

De verzending verliep vlekkeloos in 10 dagen. Mijn angsten zijn dus niet bewaarheid.

Ik wilde deze tank al eerder bestellen maar na het lezen van allerlei horrorverhalen maar even "on hold" gezet en afgewacht hoe e.e.a. zich zou gaan ontwikkelen.

Uiteindelijk voor de verleiding gezwicht maar in het proces Anniepan van FastTech hevig ontrouw geweest.

De tank zelf valt mij echt niet tegen. Bevalt zelfs zeer goed.

Het is een forse en degelijk gemaakte tank met een goede smaak. Geen gelek of geborrel.

Ik damp 'm nu met een 316L SS, 26 AWG, 0.7ohm coil op 18W met drie van de vier luchtgaatjes open. 

Happy Vapor Here!