Jump to content

Cocopraline - Club der Dampfer (Snoep)

Recommended Posts

Gemixt op 2% aroma, 20/80 PG/VG (bij benadering), 6mg nicotine (0.6%). Heeft sinds 14-11-2017 gerijpt. Test set-up Origen little RDA met een simpele 0,8 Ohm enkeldraads coil op een mechanische squonkmod.

Ik vermoed dat dit aroma de Ferrero Raffaello (ik geloof dat de kokos variant zo heet) moet imiteren. Ik heb die dingen nog nooit gehad dus kan geen vergelijk maken.

Een lekkere heldere natuurlijke kokossmaak, gemixt met een beetje (witte?) chocolade op de achtergrond. Niet te zoet. 

Met 2% is de smaak niet al te nadrukkelijk aanwezig wat ik voor de verandering wel prettig vindt, mogelijk dat ik het nog eens ga proberen met een iets hoger percentage (2,5 tot 3% hoger zou ik niet gaan). 

De chocoladesmaak geeft een licht crème mondgevoel, en de kokos komt een beetje droog over. 

Keelgevoel is erg prettig en doet me, hoe vreemd het ook klinkt, terugdenken aan een sigaret.

Heb er nu iets van 20ml van weggedampt en begint niet te vervelen. Kan mezelf voorstellen hier een half litertje van aan te mengen. 

Ander positief ding vind ik dat dit aroma erg "schoon" verdampt, laat bijna geen sporen achter op de coil of watten. Kleur van de liquid is heel erg licht geel/bruin.

2CBWX4t.jpg

Zeker een aanrader als kokos smaak iets is wat aanspreekt. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend met de 2% aroma die ik gebruik.

o.a te verkrijgen bij -> https://www.savevape.nl/nl/cdd-aroma-cocopraline.html

• Like 3
  • Thanks 1

Leuke review @TheVapingRaven, ik kan bijna proeven hoe deze moet smaken. Vooral grappig dat deze zowel cremig als droog is, inderdaad doet dat een beetje denken aan die vulling icm kokosschaafsel/het wafeltje.

Ik heb zelf onlangs de Russian Roulette aangeschaft van Insane TM. Met name een kokossmaak, met vanille en amandel. Deze zal een beetje in dezelfde categorie vallen denk ik; in de RR proef ik soms ook een chocolade-achtige smaak.

Van Flavorah heb ik de Macaroon (dus niet macaron), en wat ik daarvan vind weet ik nog niet zo goed.

• Like 1