Jump to content
Jayjay

Jouw ervaringen met Flavourboss Boss Shots

Recommended Posts

Ik dacht ergens tussen 10 en 15 pond. Als je een serie besteld is FB voordeliger met de 10% korting code die je vind op fboota.
Als je er maar 1 of 2 kan je beter bij aroma company bestellen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

1 hour ago, Quidam said:

Wat zijn de verzendkosten bij Flavourboss? Ik lees alleen maar dat het veel is, maar hoe veel is veel? Want dat kan ik op hun site niet vinden.

Hoi Jay, 

Waarom bestel je niet zoals ik gewoon in NL. En dan 100ml formaat. Is het niet lekker heb je niet gelijk 250ml teveel. Ze hebben niet alle smaken geloof ik maar je kunt even proberen. 

https://esigaretonline.nl/categorie/do-it-yourself/flavor-eliquid-smaakstoffen/page/4/

@Jayjay Dat heb ik gezien dat je de bosshots ook in NL kunt bestellen, maar ik zat er aan te denken om eerst wat liquids op 10 ml te bestellen, zodat ik ook kan kijken of ik 't iets vind. Bevalt een smaak mij dan kan ik of de bosshots gaan kopen of de diverse aroma's om ze zelf te maken, want de meeste recepten staan er namelijk bij vermeld. Vandaar. Liquids zijn gbp 1,49 per 10ml of gbp 3,99 voor 30ml.

32 minutes ago, Stekke said:

Ik dacht ergens tussen 10 en 15 pond. Als je een serie besteld is FB voordeliger met de 10% korting code die je vind op fboota.

fboota ???? Geen idee waar je het over hebt :denk

fboota ???? Geen idee waar je het over hebt :denk

Is een dampgroep op facebook en zij hebben een document met allemaal kortingscodes.

3 hours ago, Jayjay said:

Hoi Jay, 

Waarom bestel je niet zoals ik gewoon in NL. En dan 100ml formaat. Is het niet lekker heb je niet gelijk 250ml teveel. Ze hebben niet alle smaken geloof ik maar je kunt even proberen. 

https://esigaretonline.nl/categorie/do-it-yourself/flavor-eliquid-smaakstoffen/page/4/

Goeie tip, dank @Jayjay!

Ik wist niet dat ze ook in 120ml flesjes werden verkocht.. en dan ook nog in NL.. handig!

Nog zoekende naar wat ik allemaal lekker vind kwa smaakjes maar via deze forum ook op de boss shots uitgekomen

Biscuit eater is errug lekker dus die gaat hard
Mothers milk weet ik nog niet of ik die wel lekker vind of niet
Mr croc en hipster bear allebij lekker na 2 weken stepen want daarvoor vond ik het niet te pruimen
Blood dragon is apart maar die komt ook op

Sowieso alle smaken die ik tot nu toe haal komt op want ben gewoon een gierige nederlander die niks weg gooit