Jump to content

Jouw ervaringen met Flavourboss Boss Shots


Professor X

Recommended Posts

Ik dacht ergens tussen 10 en 15 pond. Als je een serie besteld is FB voordeliger met de 10% korting code die je vind op fboota.
Als je er maar 1 of 2 kan je beter bij aroma company bestellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Quidam said:

Wat zijn de verzendkosten bij Flavourboss? Ik lees alleen maar dat het veel is, maar hoe veel is veel? Want dat kan ik op hun site niet vinden.

Hoi Jay, 

 

Waarom bestel je niet zoals ik gewoon in NL. En dan 100ml formaat. Is het niet lekker heb je niet gelijk 250ml teveel. Ze hebben niet alle smaken geloof ik maar je kunt even proberen. 

https://esigaretonline.nl/categorie/do-it-yourself/flavor-eliquid-smaakstoffen/page/4/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Jayjay Dat heb ik gezien dat je de bosshots ook in NL kunt bestellen, maar ik zat er aan te denken om eerst wat liquids op 10 ml te bestellen, zodat ik ook kan kijken of ik 't iets vind. Bevalt een smaak mij dan kan ik of de bosshots gaan kopen of de diverse aroma's om ze zelf te maken, want de meeste recepten staan er namelijk bij vermeld. Vandaar. Liquids zijn gbp 1,49 per 10ml of gbp 3,99 voor 30ml.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Stekke said:

Ik dacht ergens tussen 10 en 15 pond. Als je een serie besteld is FB voordeliger met de 10% korting code die je vind op fboota.
 

fboota ???? Geen idee waar je het over hebt :denk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jayjay said:

Hoi Jay, 

 

Waarom bestel je niet zoals ik gewoon in NL. En dan 100ml formaat. Is het niet lekker heb je niet gelijk 250ml teveel. Ze hebben niet alle smaken geloof ik maar je kunt even proberen. 

https://esigaretonline.nl/categorie/do-it-yourself/flavor-eliquid-smaakstoffen/page/4/

 

Goeie tip, dank @Jayjay!

Ik wist niet dat ze ook in 120ml flesjes werden verkocht.. en dan ook nog in NL.. handig!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nog zoekende naar wat ik allemaal lekker vind kwa smaakjes maar via deze forum ook op de boss shots uitgekomen

Biscuit eater is errug lekker dus die gaat hard
Mothers milk weet ik nog niet of ik die wel lekker vind of niet[emoji848]
Mr croc en hipster bear allebij lekker na 2 weken stepen want daarvoor vond ik het niet te pruimen
Blood dragon is apart maar die komt ook op

Sowieso alle smaken die ik tot nu toe haal komt op want ben gewoon een gierige nederlander die niks weg gooit[emoji275][emoji275]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nog even kleine opmerking aangaande boss shots die mij iig niet duidelijk was.

 

De 10 ml test flesjes zijn dus al kant en klaar en niet zoals de grote flessen een concentraat wat nog verdund dient te worden !

 

Ik stond al klaar met mn flesjes en base maar vond het allemaal al wat slapjes ruiken en smaken dus voelde nattigheid.

Kon er niks over vinden dus die gasten gebeld en ja meneer dat is al kant en klare liquid klonk het aan de andere kant.

 

Zou lullig zijn als je t thuis nog gaat verdunnen en daarna met proeven denkt wat is dit voor slappe hap die boss shots ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Kurmit said:

Nog even kleine opmerking aangaande boss shots die mij iig niet duidelijk was.

 

De 10 ml test flesjes zijn dus al kant en klaar en niet zoals de grote flessen een concentraat wat nog verdund dient te worden !

 

Ik stond al klaar met mn flesjes en base maar vond het allemaal al wat slapjes ruiken en smaken dus voelde nattigheid.

Kon er niks over vinden dus die gasten gebeld en ja meneer dat is al kant en klare liquid klonk het aan de andere kant.

 

Zou lullig zijn als je t thuis nog gaat verdunnen en daarna met proeven denkt wat is dit voor slappe hap die boss shots ?

 

 

Ik wil niet lullig doen. Maar als je in de description kijkt staat dat er ook bij vermeld. Product bevat geen nicotine en als je dan onder het recept kijkt, staat er bij ratio 70vg/30pg. En dus al gemixt. Zie onderstaande link als voorbeeld. Gelukkig heb je het niet nog zelf gemixt. 

https://flavour-boss.co.uk/product/looper-clone-e-liquid/

Link to comment
Share on other sites

Eergisteren een liter(fles) Snake Oil besteld bij Liquid Designer.  Liep natuurlijk weer tegen die stomme Altersprüfung aan, dus een mailtje erheen gestuurd met "wat doen we nu ?"

Vrij snel een mail teruggekregen, dat ik de bestelling gewoon per mail kon doen, en opgeven op welke manier ik wilde betalen (Paypal., Sofortüberweisung of Vorkasse). Gekozen voor Paypal, bestelling vanaf de tablet geplaatst en donderdagavond thuis betaald via de doorgestuurde link. 

Gisteren al verzonden met track & trace

En vanmiddag bij thuiskomst stond het al in de tuin (de afgesproken plek als wij niet thuis zijn).

 

Meteen de kelder ingedoken om te mixen. Niet op de aangegeven 3 of 6 maar op 1,5 mg, dus even een klein sommetje maken. Gemixt op 30/70. 

Wat kleurstof er doorgemikt  (1 ml groen, 0,5 ml geel) , dat het lekker gifgroen is, en effe flink geschud. Volgens de verpakking moet hij 4-16 weken (!) steepen maar dat gaan we natuurlijk niet redden. Al zal ik mijn best doen. 

 

Dit is zo'n smaak die ik vanaf de verpakking al goed kon keuren, omdat alles er in zit dat ik lekker vind

Citrusfruit (7 soorten maar liefst volgens de beschrijving, maar die proef ik natuurlijk niet terug. Zou er niet eens zeven kunnen noemen denk ik.  Wel duidelijk citrus / fris. Dan komkommer ; daar ben ik een paar weken geleden voor het eerst mee in aanraking gekomen en was meteen verslingerd. Naast deze snake oil zoek ik dan ook nog verder naar een puur komkommeraroma. 

Verder anijs (een tikje, net voor het lekkere droppige frisje zonder echt naar drop te smaken, beetje zoals Heisenberg en Red Astair)

En als afsluiter spearmint / kauwgom-fris. 

 

Wel meteen even een klein monstertje genomen, en ik vrees dat ik hem NU al lekker vindt.

Verbazend sterk in smaak al voor een net aangemixt aroma op slechts 7 % eigenlijk. Ik proef duidelijk de citrus EN, gelukkig,  de komkommer, en het kauwgomfrisje dat absoluut geen menthol of koolada is, ook wel eens lekker voor de verandering. Hij heeft ook wat kruidigs, zonder in de parfum-hoek te belanden. 

 

Ik heb deze liquid voor het eerst geproefd op de meeting van @Madman, en wist meteen dat dit voor mijn smaakprofiel all-day-potentie heeft. Ik heb dan ook niet geaarzeld eigenlijk en meteen een liter besteld. 25 euro LIJKT een hoop geld, maar als ik zie hoe vaak ik dat bedrag al heb neergelegd voor een premium liquid van 100 ml, zou ik met de toch wel hoge verzendkosten (5,90) wel gek zijn als ik een klein flesje zou bestellen. De eerste keer dat ik hem proefde wist ik : die komt op. Dus maar meteen voor de volle bak gegaan. 

 

Ik ben heel erg benieuwd hoe deze na een zekere rijpingstijd gaat smaken, want de meeste sapjes worden er dan alleen maar beter op. Hoewel het is maar een liter ; ik durf niet te beloven dat ik er tegen de tijd dat hij 16 weken oud is nog wat in heb zitten.....Ik hoo pdat de komkommer wat meer op de voorgrond komt ; van wat ik me herinner van mijn "smaakproefje" op de meeting wel ; die was iets komkommeriger. 

 

Mijn ervaring met deze smaak is dus NU al goed - en hij moet nog volledig ontwikkelen. Dat belooft wat.

Mijn ervaring met deze verkoper : top. Kan niet anders zeggen. Snel en behulpzaam. Ik sluit niet uit dat ik nog eens een poging ga wagen, misschien zelfs nog wel een keer voor een andere smaak. 

 

 

 

Edited by L33ntje
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Na de ultrasoon behandeling vind ik het echt lekker.. de Biscuit Eater beter dan de Mothers Milk die ook lekker is maar minder.

Ik damp het nu op fabrieks coils, 60 watt op de Cleito, 100 watt op de NRG GT8.. een echte review maak ik als mijn RTA binnen is, volgens mij komt de ware smaak dan beter naar voren.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik gebruik de Biscuit Eater nu een tijdje en heb de Mothers Milk wat langer laten staan.

Beide hebben een ultrasoon behandeling gehad.

Ik gebruikte ze in een Cleito.. sinds vandaag heb ik beide getest in een RTA.. de Horus.. wat een verschil.. de Biscuit Eater was binnen een paar uur leeg, en de Mothers Milk ben ik nu aan het verslinden ? Top smaakjes.

 

Ik ga het zelf maken binnenkort.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ik heb van de week 17 flavour boss 10ml flesjes binnen gekregen om eens te proeven.

 

Helaas vond ik bij alle flesjes de smaak ver te zoeken. Ook vond ik bij sommige smaken de liquid een beetje naar karton proeven, ik heb vooral bakery en dessert smaken besteld aangezien ik die het lekkerst vind. Maar mijn vraag is eigenlijk of deze 10ml flesjes nog gesteept moeten worden? 

 

Want ik kan eigenlijk niet geloven dat wanneer ik 17 verschillende smaken probeer ik er geen 1 lekker vind. Op internet las ik dat ze wel al gesteept zijn maar dat kan ik moeilijk geloven. Ik vind alle smaken erg neutraal en slapjes en een beetje een aarde/grond smaak hebben. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik ben van plan een deze dagen een aantal 10 ml flesjes bij flavour boss te bestellen, om later op de boss shots over te gaan.

 

welke verzendwijze is de beste ? UPS is wat goedkoper, Dhl express of economy scheelt elkaar niet veel qua kosten, maar komen er bij express geen invoer kosten bij?

 

hoor graag van jullie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...