Jump to content
Jayjay

Jouw ervaringen met Flavourboss Boss Shots

Recommended Posts

Just now, TommyDiamond said:

Niks fouts aan. Gewoon lekker genieten van je brouwsels! :-)

oki, thnx!

Vandaag 12 samples besteld. Ben eens benieuwd of het wat is voor mij. Heb na al die maanden nog maar 3 smaken gevonden die ik echt iedere dag kan dampen. Weet nu wel dat ik geen bakery en custard smaken moet dampen. 

1 hour ago, Mieshof13 said:

Weet nu wel dat ik geen bakery en custard smaken moet dampen. 

Dat had ik dus in het begin toen ik begon met dampen. Wil alleen maar fruit smaakjes. Maar laatste tijd damp ik steeds meer bakery. Als je een goede clone hebt dan is dat wel fijn.

2 minutes ago, Jayjay said:

Dat had ik dus in het begin toen ik begon met dampen. Wil alleen maar fruit smaakjes. Maar laatste tijd damp ik steeds meer bakery. Als je een goede clone hebt dan is dat wel fijn.

Ja ik heb toch stiekem 2 smaakjes erbij besteld die niet echt in mijn straatje passen. Het zijn nog maar samples. Dus weinig aan weg gegooid.

Misschien zie ik het over het hoofd of het ligt aan dat ik niet het hele topic wil lezen maar waar kan ik deze kopen is namelijk niey te verkrijgen bij savevape

21 minutes ago, Selina12 said:

Misschien zie ik het over het hoofd of het ligt aan dat ik niet het hele topic wil lezen maar waar kan ik deze kopen is namelijk niey te verkrijgen bij savevape

https://flavour-boss.co.uk/

@Jayjay Misschien kun je de link in je FiPo verwerken?

22 minutes ago, tsiis said:

https://flavour-boss.co.uk/

@Jayjay Misschien kun je de link in je FiPo verwerken?

Wat FiPo betekent is mij een raadsel, en ja ik ken de topic met afkortingen. Maareh.. ik heb 3 linkjes toegevoegd aan de begin post. 

7 minutes ago, Jayjay said:

Wat FiPo betekent is mij een raadsel, en ja ik ken de topic met afkortingen. Maareh.. ik heb 3 linkjes toegevoegd aan de begin post. 

Doe een mouse-over bij de stippellijn onder het woord:

screenshot_48.png

:grins

40 minutes ago, tsiis said:

Doe een mouse-over bij de stippellijn onder het woord:

screenshot_48.png

:grins

Gaat moeilijk als je alles op een mobiel doet😂

7 minutes ago, Jayjay said:

Gaat moeilijk als je alles op een mobiel doet😂

Da's waar, maar als ik het woord op m'n mobiel selecteer krijg ik van Google een tip onder in beeld waar ik op kan klikken en die geeft me in dit geval ook uitsluitsel :lach

Iemand hier al eens de samples van 10ml besteld? Ik heb ze vandaag binnen gekregen maar is voor mij even onduidelijk of de kant en klaar zijn of dat ik deze nog moet mixen? Ik zou zeggen dat deze al met base gemaakt zijn. Staat 70/30/0 op het flesje

21 minutes ago, Mieshof13 said:

Staat 70/30/0 op het flesje

Als dit op het flesje staat dan zit er al vg en pg in. En moet je zelf nog nicotine booster toevoegen. 

Ja klopt. Helemaal naast gelezen. Staat ook liqued sample. Moet alleen nog even rekenen hoeveel nicotine erin moet om op 2 uit te komen.