Jump to content

Keuze 26650 batterij

Recommended Posts

Hoi,

Ik zoek al enige tijd een goede 26650 battery voor mijn Nebula en Geekvape Aegis mod, bij Nkon hebben ze de Efest IMR26650 5000mAh - 45A maar die is al geruime tijd niet op voorraad, vandaag kreeg ik een mailtje dat ze er weer waren maar na binnenkomen van de mail waren ze binnen 10 sec al weer uitverkocht, de volgende levering bij hun is pas over een 3 weken. Nu zie ik wel alternatieven maar geen idee welke te nemen.

O.a de:  Enercig 26650 5200mAh - 18A voor €6.95, is dit een betrouwbaar merk?

Wil toch wel minimaal tussen de 4500 en 5200 mah.

Hoe zit het nu met sub ohm, moet je dan hoger dan 30A hebben?

De meeste batterijen zijn al geruime tijd uitverkocht.

Is Nkon de enige webshop waar betaalbare batterijen zijn  of weten jullie nog andere?

Bedankt vast voor het meedenken.

4 minutes ago, qwebbel said:

Hoi,

Ik zoek al enige tijd een goede 26650 battery voor mijn Nebula en Geekvape Aegis mod, bij Nkon hebben ze de Efest IMR26650 5000mAh - 45A maar die is al geruime tijd niet op voorraad, vandaag kreeg ik een mailtje dat ze er weer waren maar na binnenkomen van de mail waren ze binnen 10 sec al weer uitverkocht, de volgende levering bij hun is pas over een 3 weken. Nu zie ik wel alternatieven maar geen idee welke te nemen.

Is Nkon de enige webshop waar betaalbare batterijen zijn  of weten jullie nog andere?

Die Efest heb ik in gebruik, van dampaccu.
Voor mij is dat minimaal 2 dagen dampen op 1 accu.
Ik heb ook de 4200mAh van Efest die ook prima voldoet.
Die Enercig ken ik persoonlijk niet, maar lijkt me wat tammer.

Ik heb onlangs de gele awt 's gekocht bij gearbest.

De ijyoi's zijn ook goed.

Alle batterijen die ik van gearbest heb zijn goed,ik gebruik ze in de aegis ,de limitles lux en in mijn pico mega.

Al deze batterijen hebben ongeveer de zelfde capaciteit en zijn op deze mods perfect te gebruiken zonder in de problemen te komen.

Best eens kijken welke op het moment de goedkoopste zijn.

Als je geen tijd of geduld hebt is nkon de snelste oplossing, maar heb je voor de 26650 niet veel keuze

38 minutes ago, qwebbel said:

Hoi,

Zwoofs = geen verzendkosten, die heeft de Efest & de Aspire :ja

• Like 1

@Luc rafc Nkon i.d.d. de snelste oplossing mits ze hun voorraden op peil houden, helaas is dit niet het geval, bij Gearbest heb ik enige twijfel gezien ik eigenlijk niet weet wat ik daar koop, misschien het proberen waard.

@Dr.Smoke Zwoofs voor de eFest IMR 26650 50A 4200mAh €14,95, dat is een €6,- duurder dan bij Nkon voor de 5000mah.

Beiden bedankt voor jullie reactie.

P.S. weet iemand nog hoe zit het nu met sub ohm, moet je dan hoger dan 30A hebben?

On 7-12-2017 at 18:52, qwebbel said:

Hoi,

Ik zoek al enige tijd een goede 26650 battery

Check altijd even de testen die onze goede vriend Mooch heeft gedaan.

https://www.e-cigarette-forum.com/forum/blog-entry/26650-safety-grades-and-pulse-performance-data.7554/

Edited by tsiis
Mooch tabel vervangen door link

Het probleem is ze betaalbaar te vinden.

Of ze zijn uitverkocht of ze zijn niet te betalen.

Ik weiger het dubbele te betalen voor de zelfde batterijen.

Bij gearbest hebben alle goede batterijen een krassticker om de authenticiteit te controleren.

Meermaals gecontroleerd telkens juist.

In het verre verleden was er veel brol te koop, en op alie Express hebben ze nog veel rommel.

Daarmee bedoel ik de trustfire ed .

Dan zijn deze listman's dus nog niet getest.Ik heb eerder in een andere winkel 2 MXJO's 26650 laten bestellen voor 15 .- p.stuk.Er is dus wel aan te komen, dat wilde ik even vermelden.Sommige merken zijn net iets te lang voor een aegis, daar moet je wel op letten.Ik heb geen andere waar ze in passen.b.v. pico mega.

Edited by richard-V
  • Like 1
1 hour ago, Marianna said:

Die zie ik op de lijst van Mooch niet vermeld worden en ik koop toch liever batterijen die door Mooch getest zijn.

Helemaal waar. Zijn bevindingen wijken nogal eens af van wat de fabrikant ons voor spiegelt.

• Like 1

Bedankt allen zover voor jullie bijdrage, mede dank zij jullie input heb ik verder gekeken en ga ik toch weer voor de Basen, dit merk komt er toch goed uit, enkele maanden geleden werd ik nog voor gek verklaard om dit merk aan te prijzen maar Mooch zegt toch iets ander.

Zie tabel van de batterijen die hij aanraad.

https://www.e-cigarette-forum.com/blogs/mooch.256958/

Edited by tsiis
Mooch tabel vervangen door link
1 hour ago, qwebbel said:

enkele maanden geleden werd ik nog voor gek verklaard

Joh dat overkomt mij dagelijks. Niks van aantrekken anders ga je je blauw ergeren :gek

Het is wel een goeie gewoonte om je batterij bij Mooch even na te zoeken!  

• Like 1

De awt ( geel staat in de mooch tabel boven aan) 

Deze kosten bij gearbest 14€ voor 2!!

Oké de ijoy's zijn volgens de tabel de betere maar kosten meer en waren bij mij na een jaar gewoonweg op .

De capaciteit was veel verminderd.

Ze laden nog op tot 3780 ipv 3980 een jaar geleden.( in de lader wanneer de mod zelf zegt batterij low ) 

Eerst deed ik er met dezelfde setup een hele dag mee,nadien moest ik de batterij op het einde v/d werkdag wisselen.

Nu op een awt kom ik terug de dag door.

On 7-12-2017 at 23:25, kos-tik said:

Aspire Golisi en Ijoy zijn volgens mij de beste 3 uit het tabel. 

En als ik het goed heb kwamen die ook super goed uit de tests van Mooch. 

De tabel is het resultaat van zijn testen.

18 hours ago, Marianna said:

De tabel is het resultaat van zijn testen.

Klopt helemaal, alle 3 merken zijn goed getest door Mooch. Mijn reactie was dubbelop maar kan geen kwaad verder toch xD

Edited by kos-tik