Jump to content
Sign in to follow this  
elja

Senator Leyonhjelm's Speech on the Parliamentary Inquiry into vaping

Recommended Posts

Senator Leyonhjelm's Speech on the Parliamentary Inquiry into vaping

Over de leugens van Simon Chapman en kornuiten

2 hours ago, elja said:

Stanton Glantz wordt dus ook "slachtoffer" van de #metoo rage.

Nu heb ik met deze rage niet zo veel maar in dit geval sta ik aan de zijlijn toch enigszins te juichen.

In iig. moeten we constateren dat de "tegenpartij" veel geleerd heeft van haar opponenten en het vuile werk niet meer schuwt.

Of ik daar nou blij van moet worden, weet ik niet. Ben niet zo dol op moddergevechten en zie liever een strijd op argumenten.

Maar zoals zoveel onderwerpen tegenwoordig doen de argumenten er niet meer zo toe en draait alles om beeldvorming. Hoe gedeformeerder hoe liever.

Iedereen framed iedereen.

Edited by balling

48 minutes ago, balling said:

Stanton Glantz wordt dus ook "slachtoffer" van de #metoo rage.

Nu heb ik met deze rage niet zo veel maar in dit geval sta ik aan de zijlijn toch enigszins te juichen.

In iig. moeten we constateren dat de "tegenpartij" veel geleerd heeft van haar opponenten en het vuile werk niet meer schuwt.

Of ik daar nou blij van moet worden, weet ik niet. Ben niet zo dol op moddergevechten en zie liever een strijd op argumenten.

Maar zoals zoveel onderwerpen tegenwoordig doen de argumenten er niet meer zo toe en draait alles om beeldvorming. Hoe gedeformeerder hoe liever.

Iedereen framed iedereen.

Probleem is dat er best zaken zijn waar echt iets aan de hand is. En die moeten dan ook uiterst serieus genomen worden.  En aan de andere kant zijn er mensen zie zich wentelen in de slachtofferrol en daar wel bij varen.

1 minute ago, elja said:

Probleem is dat er best zaken zijn waar echt iets aan de hand is. En die moeten dan ook uiterst serieus genomen worden.  En aan de andere kant zijn er mensen zie zich wentelen in de slachtofferrol en daar wel bij varen.

Dat is nu juist het probleem met die hele #metoo beweging.

Het is jouw woord tegen het mijne en als er veel woorden zijn dan ben je de klos. Iets van meeste stemmen gelden. Daarom kende we in Nederland de scheiding der machten. Met waarheidsvinding heeft het niets meer te maken. Guilty by association heet zoiets.

Maar Glantz is dus "out of business". "One down,...............to go" 

1 hour ago, balling said:

Dat is nu juist het probleem met die hele #metoo beweging.

Het is jouw woord tegen het mijne en als er veel woorden zijn dan ben je de klos. Iets van meeste stemmen gelden. Daarom kende we in Nederland de scheiding der machten. Met waarheidsvinding heeft het niets meer te maken. Guilty by association heet zoiets.

Maar Glantz is dus "out of business". "One down,...............to go" 

ik heb wel eens overwogen de idon't beweging op te richten.

10 minutes ago, The Modder said:

Arme Stan... of zou het karma zijn?

Ik denk dat U er ook geen traan om zult laten, mijnheer Luuk.