Jump to content
Erik Datema

Baby beast coils

Recommended Posts

Ik heb een vraag over de fabriekscoils van de Smok baby beast. Ik gebruik meestal de T8 0,15 ohm octuple coils en damp deze op 80 Watt.

Nu heb ik al een paar keer gehad dat mijn Alien mod aangeeft dat de coil een weerstand heeft van 0,26 ohm ipv 0,15. Is dit dan gewoon een slechte coil? Dit is niet na een paar dagen dampen maar meteen van het eerste moment. Aangezien de coils 21eu per 5 kosten mag je toch zeker kwaliteit verwachten vind ik. Heeft iemand hier ervaring mee?

1 hour ago, Cyber_Huub said:

Hierbij je eerste besparing https://www.fasttech.com/products/0/10010056/8904204-authentic-smoktech-smok-tfv8-baby-replacement .

Verder
blijft het een fabrieksproduct en zal het zelden exact zijn.
Dampt ie verder goed? Dan laten voor wat het is.

Hij is er nu mee opgehouden. Krijg de melding atomizer short. Dus geeft aan dat de coil kortsluiting heeft veroorzaakt?

Hij is er nu mee opgehouden. Krijg de melding atomizer short. Dus geeft aan dat de coil kortsluiting heeft veroorzaakt?

Tank eens beetje losser draaier op mod helpt soms

15 hours ago, Stekke said:

Tank eens beetje losser draaier op mod helpt soms

Het ligt inderdaad aan mijn mod. Had er net een nieuwe coil in gezet en kreeg meteen weer dezelfde melding. Heb m daarna op mn pico gezet en deze gaf netjes 0,15 ohm aan.