Jump to content
wahanassatta

Dampforum Dankgeving Donderdag

Sledge
Meer info? Of direct doneren?
DFN_HPB_Doneer.png.3515b78903e7fb304f7d2

image.png

Message added by Sledge

Recommended Posts

telde damforum geen 7000 (leden)

als die lijst alle donnaties zijn is dat ongeveer 1% had veel meer verwacht eigelijk :mmm

Dit maal waren alleen de priemgetallen aan de beurt. Volgend jaar nemen we de oneven leden :fluit

Ik kan u enkel proficiaat zeggen voor het werk en inzet voor deze mooie DAMPFORUM!

Iets doneren kan ik financieel niet(u bekend waarom) maar bedankt voor de mooi lees momenten

RESPECT VOOR U WERK ALLEMAAL

GR rohnny België!!!!!!!!

Omdat ik bij m'n laatste aankopen toch iets onder m'n budget heb kunnen blijven, gaat de rest in de forum pot, mede omdat ik het voortbestaan van dit forum als belangrijk beschouw.  

Zojuist nog gedoneerd, ook al sta ik alsnog anoniem; klein bedrag met goede bedoelingen. Zonder deze community was het niet gelukt en had ik zeker minder lol gehad en ook minder kennis van zaken. Goed bezig!

In december hebben we nog twee donaties mogen ontvangen via onze Bunq rekening (1x anoniem en 1x van Rene) waarvoor dank! Deze hebben we toegevoegd aan de PayPalPot

:worship

Ook afgelopen maand wederom financiele steun mogen ontvangen :worship in de paypal-pot voor 2019. Dank namens alle dampers aan @Hies, @Rowena en anoniempje (die het restantje van zijn/haar Paypal heeft overgeboekt. Wat een top idee!).

Meer info? Of direct doneren?
DFN_HPB_Doneer.png.3515b78903e7fb304f7d2

image.png