Jump to content

Dampforum Dankgeving Donderdag 2017


Message added by Sledge
Meer info? Of direct doneren?
DFN_HPB_Doneer.png.3515b78903e7fb304f7d2

image.png

 

Recommended Posts

5 hours ago, wahanassatta said:

Stay tuned! Wacht nog heel even met doneren, zodat je op de hoogte ben van de win-actie voorwaarden!

Oeps te laat gelezen , maar geen erg :duim

Edited by K&H
  • Like 3
  • Thanks 5
Link to comment
Share on other sites

De win-actie is ook live :ponpon

 

(is geen probleem @K&H en @Mtb Zuidwijk, je kunt alsnog meedoen met de winactie, een screenshot is ook achteraf te maken van je betaaltransactie, mocht het niet lukken, stuur me een DM en dan regelen we het)

 

P.S. @Marianna jij had dit jaar al een donatie gedaan, kan ik jou ook wat loten toebedelen?

  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Hahaha geweldig @tsiis ze zijn erg schattig en leuk presentje voor de winnaar. Ik ga zo ook even doneren. 

 

Ps. Ik weet niet of je gelijk mee doet aan de win actie (moet zo weg geen tijd om alles na te lezen). Maar ik doe niet mee hoor puur donatie. 

Edited by Jayjay
  • Like 3
  • Thanks 4
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, tsiis said:

De win-actie is ook live :ponpon

 

(is geen probleem @K&H en @Mtb Zuidwijk, je kunt alsnog meedoen met de winactie, een screenshot is ook achteraf te maken van je betaaltransactie, mocht het niet lukken, stuur me een DM en dan regelen we het)

 

P.S. @Marianna jij had dit jaar al een donatie gedaan, kan ik jou ook wat loten toebedelen?


Bedankt @tsiis !

Maar ik wil alleen meedingen als je er ook een pico bij verloot :e33:duim

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Gedoneerd met liefde!

Dank allen voor het onderhoud, schoonhouden en leuke input op dit gezellige maar vooral informatieve forum!

 

Edit; Ik vind de modsok actie enorm goed bedacht, hulde daarvoor! Maar ik heb geen Pico en geen koude voeten..

Edited by TommyDiamond
  • Like 5
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Ook donatie gedaan.

FBT bedankt voor het draaiende houden van dit mooie Forum.

Leden bedankt voor alle posts die gedaan zijn, dankzij onze posts  (okay ik wat minder :gek)  blijft het forum levendig.

Ook bedankt voor het delen van alle kennis.

 

:knuf

 

 

  • Like 5
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Maak nieuwe...