Jump to content

Prijzen EU webshops Aroma's en Base (met en zonder nicotine)


Marina

Recommended Posts

@Kurmit Maar in het buitenland mag het dus nog wel?

Heb je misschien ook een adresje voor me?

 

@Tamara Ik zag het te laat, dank je Tamara

Edited by Tamara
FBT - quote verwijderd (https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten/ )
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

EDIT: KOPEN BIJ BUNKERBASE MOGELIJK NIET ZO'N GOED IDEE. ZIE ONDER MIJN POST

Bunkerbase & Co (UK vendor) hanteert momenteel een korting van 30 procent op het hele assortiment. Dat maakt deze leverancier momenteel zeer interessant voor mensen die PG, VG en/of nic base willen aanschaffen.

 

Nic base bijv:

 

1000ml PG = EU 5.50

5000ml PG = EU 13.50

5000ml VG = 9,-

1000ml PG x mg/ml = EU 45,-

1000ml PG x mg/ml = EU 86,-


Bezorging met UPS.Die zijn van UK -> NL tegenwoordig vaak sneller dan PostNL NL -> NL. 

 

Edited by monotom
High nic
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Iemand ervaring met Nomnomz.co.uk? Ik zie hier prijzen voor aroma's waar ik wel een beetje opgewonden van raak. 10ml CAP/TPA vanaf GBP 0.80/0.60, 100ml TPA vanaf GBP 4.40, jezus.

Ik ga eventjes een bestelling bij elkaar klikken bij Chef's en Nomnomz, daarna zal ik posten waar ik op uitkom....


 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op https://www.nomnomz.co.uk/ 72 pond voor een bestelling waarvoor ik bjj chefs rond de 100 zou komen als niet de helft (bij chefs) uitverkocht zou zijn.

 

  • De FA rebottled heet flavour craft.
  • LorAnn = Lorna.
  • Vrijdag doen ze black Friday-acties.
  • 10% korting op eerste bestelling, coupon NEWNOMZ.
  • Bestel > 70 GBP voor gratis verzending.
  • Geen PayPal omdat PayPal moeilijk doet over verkopen aromaatjes (= dodelijke massavernietigingswapens).

 

EDIT: @Dr.Smoke@Teunh @TheRich @Matung @Madman @Sub-Ωhm@Cyber_Huub @Steamboy

Ha mensen, zie hierboven: een aroma vendor met een flink assortiment en veelal goedkoper dan Chef's (in geval van CAP, TPA, LorAnn en FW stukken goedkoper)  Ik trek ff aan jullie bel omdat ik denk dat het interessant is voor jullie (portemonnees)... indien geen interesse dan sorry voor het name spammen!
 

EDIT 2: gaan ze uitgerekend nu een nieuwe website uploaden... "We are currently changing over to our brand new site, we'll be back as soon as possible. Thank you!! Please vote for us in the Ecigclick Vape Awards 2020.."  ff geduld dus...

Edited by monotom
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

On 11/22/2020 at 10:32 PM, monotom said:

Vrijdag doen ze black Friday-acties

Ze zijn online, helaas niet echt toereikende voorraad.

Overigens kwam er een free-shipping mogelijkheid, toen ik de website op EURO zette, ipv GBP (linker bovenhoek). Anders is de enige optie 20 pond voor DHL.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@monotom

On 22-11-2020 at 22:32, monotom said:

Op https://www.nomnomz.co.uk/ 72 pond voor een bestelling waarvoor ik bjj chefs rond de 100 zou komen als niet de helft (bij chefs) uitverkocht zou zijn.

 

  • De FA rebottled heet flavour craft.
  • LorAnn = Lorna.

Ik kan Craft Flavour wel vinden op hun site, net als FlavourArt. Maar hoe weet jij nu dat Craft Flavour eigenlijk een gerebottelde FlavourArt is?

Edit: net via de chat gevraagd en ze wisten dit te bevestigen.

Edited by CAvE
Link to comment
Share on other sites

On 8-12-2020 at 17:20, Sledge said:

Vraag me alleen af waarom die moeite om een A label om te stickeren en onherkenbaar te maken. Niet het meest logische voor de vindbaarheid. Tenzij het een moetje was wegens prijs afspraken. 


FA staat niet toe onder die naam te verkopen tenzij het hun eigen 10ml (en 100ml) flesjes zijn. Chefs heeft daarom ook Flavour Creative, bij Vapable heet het Arte Italiano en bij Rainbow Vapes Italian Artist. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ben eens wezen gluren bij wholesaleflavours.

9 pond voor 5 liter vg ?  Koopje !

Nog geen 7 pond voor 100ml tfa aroma is ook erg netjes.. 

De schok komt echter bij het uitchecken als de verzendkosten in beeld komen...    47 pond voor shippen... :trilt

 

Het leek zo mooi...

 

----

 

Nomnomz is ietsje duurder qua producten

13 pond voor 5 liter vg en 8 pond voor 100ml tfa aroma , nog altijd best netjes

Helaas is ook hier het shippen stevig , 20 pond... ?

Erg beperkte betaalopties ook...

Edited by SCi
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...