Jump to content
jeff

ohm waardes verandere elke keer??

Recommended Posts

23 hours ago, jeff said:

zou het graag willen proberen maar heb geen soldeerbout en heb al 1300 euro geinvesteerd(aan apperatuur,smaak stoffen,base,nic etc)  in dit hele vape gebeuren,en zou er ook graag van willen genieten zonder nog meer kosten temaken.heb maar eens een mailtje gestuurd naar de winkel mis dat die iets meer kunnen vertellen krijg nu ook elkekeer een shortige melding en dat ik me mod niet moet misbruiken:( dat stink ding misbruikt mij eerder heb ik het idee.

Je kunt ook een rolletje maken van het weerstandsdraad (dat heb je toch, omdat je zelf coils draait) en onder de base plaatsen?

Toegegeven: dampspul is zeker in het begin niet goedkoper dan roken. Maar na verloop van tijd is het dat wel: na drie jaar dampen heb ik € 2.500,– minder uitgegeven aan dampspul dan aan roken. Ondanks het feit dat ze mij hier op het forum voor gek verklaren omdat ik een tamelijk dure smaak heb, en ondanks het feit dat ik (vanwege de TPD en algehele paniek) een voorraad nicotine heb aangeschaft die voldoende is voor de komende paar jaar.

In het begin heb ik meer geld uitgegeven aan dampen dan ik aan roken zou hebben gespendeerd. Het duurt even voordat je het gereedschap bezit waarmee je tevreden bent. En ik was daar net zo gefrustreerd over als jij nu bent.

Maar: als dampen er voor zorgt dat je van de tabak afblijft kun je er zeker van zijn dat je er uiteindelijk financieel op vooruit gaat. De prijs van tabak heeft voorlopig nog niet haar hoogtepunt bereikt: je kunt er zeker van zijn dat deze in de komende jaren nog gaat stijgen en het is moeilijker om nu een voorraad tabak aan te leggen dan die over een paar jaar nog te roken is dan een  voorraadje base :-)

dat het op langer termijn goedkoper is weet ik en snap ik dat is het ga ik niet ontkennen.en de draden zijn op dus ken nu geen rolletje maken(neem aan dat u coil bedoeld).hen alleen nog maar een paar voorgedraaide coils liggen en ook daarmee de zelfde problemen mee.daarnaast word ik van youtube ook niet echt veel wijzer.en kwa voorraadje nic etc hhaha hier ookvoor een jaar dan ongveer:).en verder wat bedoeld u met onder de base plaatsen?tank eraf draaien draad ertussen en dan de tank er weer op draaien?dus tussen de tank en mod in?het enige wat ik nu weet is dat de mee geleverde rbas van dit merk bagger zijn,en dat er een nieuwe is uitgebracht de v8 rba 16 deze heeft een clamp style deck,en de meegeleverde een velocity deck.op de website van de winkel staat er een rba los tekoop genaamd de rba 8 maar wel met een plaatje van de 16 dus met clamp style(als dat zo heet)die zou ik nog wel willen proberen maar dan wil ik wel zeker weten dat het de clamp style is en niet de velocity style deck.naam en plaatje komen dus niet overheen en weet dus ook niet of ik deze dus wil kopen geen zin in weer een miskoop.

https://www.vapeparts.nl/shop/vape-diy-onderdelen/vape-coils-wires/vape-coils/smok-tfv8-v8-rba-coil/ het gaat om deze rba waar blijkbaar niks mis mee moet zijn.(niks tegen de winkel ben er altijd netjes geholpen toen de live nog werkte dus wil ze ook niet afzeiken ofzow wil alleen weten of het plaatje het geen is wat ik zoek).zoals ik al zei de rba op het plaatje is dus die ik zoek maar naam komt niet over een met wat ik op inet/youtube vind.iemand die mij er iets meer duidelijk over kan geven?

en nog vergeten of deze voor de tfv8 big baby beast is of voor de cloud beast?heb ze allebei dus maakt opzich niet eecht heel veel uit.maar zou het graag vantevoren weten.en tot zover iedereen bedankt voor de reacties

van ellende me laatste standaard meegeleverde coil er maar in gedraaied en ja hoor het zelfde probleem short atomizer daarna dont abuse product etc.en new coil?met een keuze uit old 0.417 en new 1.736 ZELFS DE STANDAARD COILS(het gaat om q2 0.4 zucht:mmmnou weet ik het helemaal niet meer.de enige reden dat ik dit nog wil fixen is vanwegen mijn pas overleden vriendin(aan kanker en ook nog zwanger dus twee dierbaarheden verloren)en zou een tankje van haar favoriete juice leeg blazen over het graf en de rest eroverheen gieten (een van haar wensen maf weiffie haha).denk dat ik dit dus nooit zal kunnen afsluiten.:nee

Veel goede moed,met het verwerken van jouw verlies.

Voor de wisselende weerstand heb ik vanmorgen even geïnformeerd bij een kennis die sinds enkele maanden in een vape shop werkt.

Hij heeft het al voor gehad met een baby beast.

Het probleem zat hem in de basis,waar je de coil of rba omdraait.

Die vervangen was daar de oplossing.

@luc rafc bedankt maar dat gaat zo nog niet egt lukken.bedoel je de base van de tank(wat dus inhoud een nieuwe tank kopen?voor zover ik overal op youtube zie ligt het aan de rba en de twee oplossingen die ik vind is de onderkant oftewel waar hij kontaktt maakt in de base(van de tank)die ronder af teveilen.de twee youtubve filmpjes hier onder.ben deze ook tegen gekomen op dit forum in een ander topic maar helaas niemand die het heeft uitgeprobeerd.ik zelf ga meer uit van de onderste namelijk omdat bij mij de post niet los zitten of wiebelen etc zoals in het bovenste filmpje is tezien en wordt verteld.

On 14-11-2017 at 19:00, jeff said:

heb nog geen juiste rubriek kunnen vinden maar heb nu een anders probleem als ik mijn coils instaleer en daarna meet zegt mijn coil master 521 mini dat ik uitkom op 0.25 ohm .zet ik hem daarna op mijn mod(alian 220w)staat er 0.43ohm.(het gaat om de big baby beast tank met de rba).

Zou uit gaan van je mod want aan de hand wat die meet worden dingen geregeld.