Jump to content
bedrankt

geekvape ammit 22mm RTA

Recommended Posts

Dag allemaal.

 

ik wou even wat ervaring delen over de ammit 22mm rta.

even een beeld schetsen

ik werk op zee en ben telkens 6weken op zee en 6 weken thuis. nu de boot waar ik op zit bevind zich meestal rond panama/colombia/cuba.

het is daar het hele jaar door nooit kouder dan 25ºC 😎.

 

Als ik op zee zit en mijn ammit gebruik krijg ik na 4 lange hits een dryhit tenzij ik mijn vuldop open draai en terug toe.

geen idee waarom dit komt ik heb alles al geprobeert andere soort coil build,  wicking tien talle keren opnieuw gedaan. niets helpt, het is precies of de tank vacuum trekt en de wicks geen juice kunnen opnemen.

nu ben ik terug ik het koude belgen😨 land en zonder mijn build of wicking aan te passen werkt deze plots terug perfect.

 

zijn er nog van jullie die dit ergens gelezen of mee hebben gemaakt?

 

grtz

Wouter

Edited by bedrankt
spelling aanpassen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor werk doe je op het cruiseschip ? Wss zal het geen vissersboot zijn lol :grins

Met je vraag kan ik je niet helpen sorry

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, K&H said:

Wat voor werk doe je op het cruiseschip ? Wss zal het geen vissersboot zijn lol :grins

Met je vraag kan ik je niet helpen sorry

 

ik werk voor jan de nul op een bagger schip. was het maar een cuiseschip 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk tegenstrijdig, dat je in een warm klimaat dryhits krijgt.
Die zou ik eerder verwachten bij kouder, omdat de liquid dan dikker word.
Je zou eens een poging kunnen wagen, door iets lichter te wicken.
Het enige wat ik bij warmte kan verzinnen is, dat er een oververzadiging is, die het liquid transport belemmert.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, bedrankt said:

ik werk voor jan de nul op een bagger schip. was het maar een cuiseschip 😂

 

Je zou eens bij Boskalis of Van Oord kunnen proberen.:bliss

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Cyber_Huub said:

Eigenlijk tegenstrijdig, dat je in een warm klimaat dryhits krijgt.
Die zou ik eerder verwachten bij kouder, omdat de liquid dan dikker word.
Je zou eens een poging kunnen wagen, door iets lichter te wicken.
Het enige wat ik bij warmte kan verzinnen is, dat er een oververzadiging is, die het liquid transport belemmert.

 

dat dacht ik ook vandaar dat ik enkel zocht naar een fout bij de tank en de coil/wick

 

ik heb dan geprobeert om mijn ammit amper vast te draaien; mss door het uitzetten bij de warmte dat deze niet meet ventileerde ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, bedrankt said:

super dank u.

srry al de 2e keer dat je dit moet doen. ik ben me nog wegwijs aan het maken  in het forum 😀

het is al zo uitgebreid 😮

 

Geen probleem :lach het forum is inderdaad erg uitgebreid.

(en zo kan ik je alle hoeken laten zien :lol)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ammit heeft een liquid controle,staat die wel open?

Die kan heel vast zitten,maar je moet die lange sleufgaten zien door de openingen.

Ik heb daarstraks per toeval de mijne terug gewickt met een clapton en hier tussen een ni80 24 draad door(als experiment omdat ik wat wou prutsen met dat ding)

Hier door heb ik een coil die voor dryhits gevoelig wordt maar ook tonnen smaak geeft.

Tot nu toe geen problemen mee gehad.

Ik damp dat rond de 100watt.

Dus veel meer dan uw setup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb soms ook dry-hits met de Ammit en soms ook weer een tijdje niet.

Dit gebeurt in Nederland dus niet specifiek onder tropische omstandigheden.

 

Mijn vermoeden is dat het combi is van coil/wick (weerstand van coil en watten) en relatief kleine gaatjes waar de liquid doorheen moet.

Als je flink aan de Ammit lurkt op hoog vermogen kunnen de juice gaten de aanvoer wellicht niet bijhouden.

Maar zeker weten doe ik dit ook niet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×