Jump to content
seppie

24Mg liquids

Recommended Posts

De TPD die onze EU-landen ter harte hebben genomen vinden wat anders helaas (max 20mg/ml nicotine in flesjes van 10ml).

P.S. ik heb je topic verhuisd naar Liquids (het betreft nml. geen Liquid review) :lach

hallo,

ik heb ook altijd 24mg in mijn mods gehad. damp vanaf 2012 en toen zat je nog in de goeie awwe tijd.

ben een tijdje weggeweest van de fora en er is een hoop gebeurt. Ik wikkel niet meer zelf, maar gebruik de joyetech AIO, zeer makkelijk apparaat, optoppen en klaar.

Maar ook ik vraag me af waar de base van 20 mg verkocht word? of is deze ook niet te koop in 1 liter flessen.

MvG,

H.

2 hours ago, hendrik77 said:

hallo,

ik heb ook altijd 24mg in mijn mods gehad. damp vanaf 2012 en toen zat je nog in de goeie awwe tijd.

ben een tijdje weggeweest van de fora en er is een hoop gebeurt. Ik wikkel niet meer zelf, maar gebruik de joyetech AIO, zeer makkelijk apparaat, optoppen en klaar.

Maar ook ik vraag me af waar de base van 20 mg verkocht word? of is deze ook niet te koop in 1 liter flessen.

MvG,

H.

Base in 20mg wordt eigenlijk alleen nog verkocht als 'booster' in een verpakking van 10ml (ik weet het, ik weet het)

Als je snel bent kun je bij SaveVape voor zolang als het duurt nog 48mg/ml kopen