Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
Robin Kors

SMOK TFV8

Recommended Posts

Aha daar is uw fout gevonden  😁

Dat kan namelijk niet met deze tank !!

Deze tank is een echt DL kanon (dl=direct to long)

Ok stap 1 neem een nieuwe coil want de huidige is waarschijnlijk al te ver misbruikt.

Stap 2 kijk op de coil naar recommended wattage en stel mod in op t minimale daar van.

Stap 3 maak de coil nat met je liquid zodat katoen goed vochtig is overal en vul hierna je tankje met liquid.

Laat na vullen tankje nog heel even staan.

Stap 4 adem uit en zet lippen aan de tank, nu vuur je de mod en tegelijk adem je in 1 keer diep in je longen.

Dus niet eerst in de mond maar gewoon direct inademen.

Niet twijfelen en zacht zuigen maar echt vol er voor gaan.

Stap 5 hoest je longen eruit van die dikke wolk die je net blaasde 🤣

Edited by Kurmit

59 minutes ago, Elbutre said:

@marcel59 welk tankje heb ik dan nodig. 

Als je hem zoals een sigaret rookt. Een mouth to long geschikte tank. Meeste vape shops hebben die wel te koop.

Hou er rekening mee dat als je dat doet. De hijs die je neemt veel strakker word. De smok is nogal een lucht kanon.

Overigens als jij dat zelf wilt kan je ook proberen om direct lung te dampen niks mis mee en dan zal je merken dat die smok een prima tank is.

Ik heb de smok x priv baby en damp op 45 watt maar vind er geen grote hoeveelheden damp uitkomen hoe komt het. 

En heb nog steeds geen WoW liquid gevonden. Hiervoor had ik de ego aio en vond toen meer liquids lekker iemand tips. 

26 minutes ago, Elbutre said:

Top super bedsnkt allemaal lukt nog niet echt om te subohm dampen. En me smok besteld bij aliexpress. 

Maakt toch niks uit. Als jij liever mtl dampt zoek je een leuk mtl tankje. Die zijn er voor schappelijke prijzen te krijgen.

2 hours ago, Elbutre said:

Ik heb de smok x priv baby en damp op 45 watt maar vind er geen grote hoeveelheden damp uitkomen hoe komt het. 

En heb nog steeds geen WoW liquid gevonden. Hiervoor had ik de ego aio en vond toen meer liquids lekker iemand tips. 

Je vertelt er zo lekker weinig bij 🙂

Heb je een keer een dry hit gehad en is de coil slecht en blijf je er mee doordampen? Of heb je de coil al erg lang in gebruik en is het tijd om die eens te vernieuwen?

Staat de luchtinlaat lekker open of helemaal dicht?

Op de coil staat aangegeven welk wattage het best is en zit je daar in de buurt?

@KeesBhoi kees. Nee nog nooit een dryhit gehad. En me coil zijn de q2 van0,4 OHM. 40/80 wat en beste 55/65 wat en zit er een week in nu. En me luchtinlaat helemaal open. 

Kees als je wat verder terug had gelezen was t al duidelijk voor je wat er fout gaat :bloos

MTL vapen gaat m niet worden met een prince , direct longetjes vol zuigen of ander tankje aanschaffen 👍

Het is ook even wennen dat DL als je van roken af komt en kan eerste dagen best vervelend zijn.

Weet er alles van 🤣

Nou.. @Elbutre vraagt zich af waarom er zo weinig damp uit komt. Ik zie nog nergens staan dat @Elbutre mtl of dl dampt dus ik ging er maar van uit dat het DL is maar toch niet lukt.

Ik schafte een Smok alien aan als kit met een baby beast en wow! dat was geweldig, heerlijk zo veel damp. 

23 hours ago, Kurmit said:

Je inhaleert wel direct in je longen neem ik aan of probeer je er als een sigaret aan te zuigen ?

22 hours ago, Elbutre said:

Als een sigaret eerst in de mond dan in ademen. 

Tja @KeesB paginaatje terug eh 🤣