Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
Robin Kors

SMOK TFV8

Recommended Posts

He!

Ik ben al tijdje bezig met de SMOK Alien en met TFV8 Mini tank! maar wil wat er bij hebben! liefst wat groter en eigenlijk lekker zelfde merk. maar ik zie weinig te koop van grotere tanks van SMOK in NL! Heeft iemand wat tips?

mvg Robin

De Cloud Beast TFV12 is wel een leuke, als je houdt van echt HEEL dikke wolken. Ook de ijoy Maxo V12 en de wat gunstiger geprijsde Melo 300 zijn leuke opties. Al is een gewone big baby Beast vermoedelijk al voldoende. 

Maar inderdaad vanwege de tankinhoud allemaal niet in Nederlandse shops te krijgen. Met twee milliliter heb je nu eenmaal flinke beperkingen. Ze zijn echter in China natuurlijk wel gewoon te bestellen, en anders (minder goedkoop maar geen gedoe met douane) via Duitsland. 

Edited by L33ntje

48 minutes ago, L33ntje said:

De Cloud Beast TFV12 is wel een leuke, als je houdt van echt HEEL dikke wolken. Ook de ijoy Maxo V12 en de wat gunstiger geprijsde Melo 300 zijn leuke opties. Al is een gewone big baby Beast vermoedelijk al voldoende. 

Maar inderdaad vanwege de tankinhoud allemaal niet in Nederlandse shops te krijgen. Met twee milliliter heb je nu eenmaal flinke beperkingen. Ze zijn echter in China natuurlijk wel gewoon te bestellen, en anders (minder goedkoop maar geen gedoe met douane) via Duitsland. 

China nooit over na gedacht! kijk nu net op allie! gewoon alles mooie prijs te krijgen! eerst maar checken of de coils in nl te krijgen zijn ! Thanks!

Zie wel meteen hoe groter hoe hoger de wattage gaat:P

Kan volgende tank ook aanraden:

Vaporesso Veco Devil

https://www.vaporesso.com/vape-atomizers-vape-tanks-veco-devil-vape-tank

Super grote wolken en +++ smaak-sensatie. Qua smaak kan SMOK hier niet tegenop. Heb zelfde smaak met X-Baby en Smok V8 geprobeerd maar het lekkerste resultaat was toch echt met de Devil.  Is tevens ook de enigste tank die bij mij nog niet gelekt heeft :lach

Laatste keer dat ik keek was ie 17 € bij Heavengifts @ AliExpress 

4 minutes ago, Robin Kors said:

Ik heb de TFV8 Big Mini tank er bij besteld! lekker makkelijk de zelfde coils!

Big mini? Je bedoelt de big baby beast? Zeker een super tankje ik gebruik ze ook de baby beast,big baby beast en de gewone tfv8 beast 

20171029_110624.jpg

On 10/28/2017 at 9:44 PM, Robin Kors said:

He!

Ik ben al tijdje bezig met de SMOK Alien en met TFV8 Mini tank! maar wil wat er bij hebben! liefst wat groter en eigenlijk lekker zelfde merk. maar ik zie weinig te koop van grotere tanks van SMOK in NL! Heeft iemand wat tips?

mvg Robin

Ik ben van plan mijn AL85 kit te verkopen met baby beast tank TFV8. Ik heb een extensie in de tank zitten wat hem 4/5ml maakt. Bij interesse mag je me een pb'tje sturen. Je krijgt er van alles bij, maar als je op zoek bent naar de TFV8 is dit een mooie uitkomst. Ik had zelf ook een hekel aan de kleine tank en heb er een officieel verlengstuk voor gekocht. 

On 3-11-2017 at 18:25, HappyJug said:

Ik ben van plan mijn AL85 kit te verkopen met baby beast tank TFV8. Ik heb een extensie in de tank zitten wat hem 4/5ml maakt. Bij interesse mag je me een pb'tje sturen. Je krijgt er van alles bij, maar als je op zoek bent naar de TFV8 is dit een mooie uitkomst. Ik had zelf ook een hekel aan de kleine tank en heb er een officieel verlengstuk voor gekocht. 

Toevallig ! vorige week 1 gekocht met een mod er bij! ook heb ik de cloud beast gekocht! om te proberen!

@Robin Kors, moet het persé Smok zijn ?

Wanneer je echt serieus wat groter wilt, dan heb je bijvoorbeeld de Steam Crave Aromamizer Plus 30mm. (https://www.gearbest.com/clearomizers/pp_613082.html)

Wanneer je hier de extension set bij gebruikt, hebb je een tank met 20ml inhoud :grins

En wanneer je die op een Smok G-Priv zet, ziet dat zo uit :

14jn62a.jpg

3 hours ago, Steamboy said:

Wanneer je echt serieus wat groter wilt, dan heb je bijvoorbeeld de Steam Crave Aromamizer Plus 30mm. (https://www.gearbest.com/clearomizers/pp_613082.html)

Wanneer je hier de extension set bij gebruikt, hebb je een tank met 20ml inhoud :grins

14jn62a.jpg

Hahahahaha wat een groot monster zo met die tank erop. Hoef je in ieder geval geen extra fles liquid mee in je zak voor die dag. Of komende week. ?

22 hours ago, Steamboy said:

14jn62a.jpg

Dat lijkt nog best mee te vallen qua overhang.

Wat voor build gebruik jij zoal in de A+ ?

Zie dat je hem op 95 watt dampt,

ik bouw hem altijd hetzelfde op,flat clapton wire,4.5 wikkelingen,komt dan rond de 0..15 ohm,

die damp ik op zo'n 80watt.

Ik zou mss ook eens een andere build kunnen proberen,daarmee mijn vraag.

Ik heb hier op dit moment een setting in zitten van 0,64mm Kanthal, met een ID van 3,5mm en twee coils met elk 8 wikkelingen. De wick is Cotton Candy.

Met deze setting kan ik tot max 115 Watt dampen, maar het sweetpoint ligt op ongeveer 95 Watt. Ik gebruik liquids in de verhouding 15PG/85VG, op 3mg/ml.

Verlaag ik mijn VG naar 65%, dan kan ik met dezelfde setting ook door naar de 145 Watt, met een sweetpoint van rond de 120Watt.

Ik heb er ook wel een keer een setting in gehad, van 0,81mm Kanthal, met een ID van 5,0mm, twee coils van elk 7 wikkelingen.

Dan stook je hem op ongeveer 185 Watt......:grins

On 7-11-2017 at 21:26, Steamboy said:

14jn62a.jpg

Hoeft niet perse smok te zijn. Maar kon ze voor mooi prijsje kopen! Nu bezig met rda! Nu vraag ik me beetje af ik wil rond de 0,40 ohms zitten! Iemand idee qua coils wire?

@Robin Kors, ik heb een klein tooltje aangemaakt in Excel. Hiermee kun je heel makkelijk zien wat het ohmage van je coils wordt.

De file werkt correct, is echter nog niet helemaal af. Maar je kunt hem gewoon gebruiken.

Door simpelweg op de buttons te klikken verander je de waarden. Speel hier maar eens mee, dan krijg je een idee wat er mogelijk is.

Ik heb hem op mijn server gezet, hier kun je hem gewoon downloaden. Klik op onderstaande link :

https://pdjstorm.stackstorage.com/s/UwbdRZysoD4R56P

Hoi allen ik heb de smok x priv baby maar ben niet zo blij met me tank welke andere tanken kunnen erop en passen de huidige coils er ook op dan. 

@Elbutre dan denk ik dat jij iets niet goed doet want dit tankje kan hele grote wolkjes blazen 😤😤

En persoonlijk ook eigenlijk nooit lekkage.

Maar als je te zacht zuigt en/of wattage te laag hebt krijg je kleine wolkjes en gaat ie de liquid die niet verdampt lekken uit de air intake.

Tevens zou je liquid verhouding nog een factor kunnen zijn maar denk eerder je techniek en wattage.

Wattage hangt erg af van welke coil je er in hebt zitten (wattage staat ook op de coil vermeld )

Maar meeste coils op minimale recommended wattage kan al zat zijn voor goede wolken hoor.

En te hard zuigen kan bijna niet , te zacht wel 🤣

Je inhaleert wel direct in je longen neem ik aan of probeer je er als een sigaret aan te zuigen ?

12 minutes ago, Elbutre said:

Als een sigaret eerst in de mond dan in ademen. 

Dan  hebjehet verkeerde tankje