Jump to content

Videoreview Blacknote NET e-liquids


hans

Recommended Posts

@jorisd1980: de Black Note Prelude is gemaakt van Virginia tabak. Je zou eens een eigen extractie kunnen proberen om te kijken of je hiermee een vergelijkbaar resultaat kunt krijgen.

 

Je kunt ook eens naar kant en klare NET aroma’s kijken. Nieuwe Sigaret heeft er een aantal van La Tabacheria:

https://nieuwesigaret.nl/shop/puur-tabak-la-tabaccheria/

 

En E-wolk heeft zowel de Burley als de Virginia van Alice in Vapeland:

https://www.e-wolk.nl/nl/diy/alice-in-vapeland/

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, jorisd1980 said:

Ik heb gedurende mijn zoektocht naar e-liquids en (rand)apparatuur reeds vele smaken geproefd. Vaak verwachtingsvol en hoopvol, opdat ik uiteindelijk die liquid zou vinden die leidt tot definitieve omarming van het dampen. Vandaag heb ik ‘m gevonden :) Ik heb de Prelude en de Forte geproefd en ik kan niet anders zeggen dan dat ik alle lofzang volledig terecht acht. De verrassende gelaagdheid; bij iedere trek weer een geheel nieuw element ontdekken. Buitengewoon bijzonder. Dergelijke kwaliteit ben ik niet eerder tegengekomen, wat mij betreft is BlackNote de regelrechte rivaal van de analoge sigaret.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deze liquid smaakt zuiverder dan de gangbare. Omschrijven is moeilijk: de smaak heeft veel weg van die van tabak, maar is tegelijkertijd zoveel beter dan echte, verbrandende shaggies. Heel bijzonder. 

2 hours ago, jorisd1980 said:

Ik heb gedurende mijn zoektocht naar e-liquids en (rand)apparatuur reeds vele smaken geproefd. Vaak verwachtingsvol en hoopvol, opdat ik uiteindelijk die liquid zou vinden die leidt tot definitieve omarming van het dampen. Vandaag heb ik ‘m gevonden :) Ik heb de Prelude en de Forte geproefd en ik kan niet anders zeggen dan dat ik alle lofzang volledig terecht acht. De verrassende gelaagdheid; bij iedere trek weer een geheel nieuw element ontdekken. Buitengewoon bijzonder. Dergelijke kwaliteit ben ik niet eerder tegengekomen, wat mij betreft is BlackNote de regelrechte rivaal van de analoge sigaret.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deze liquid smaakt zuiverder dan de gangbare. Omschrijven is moeilijk: de smaak heeft veel weg van die van tabak, maar is tegelijkertijd zoveel beter dan echte, verbrandende shaggies. Heel bijzonder. 

2 hours ago, jorisd1980 said:

Ik heb gedurende mijn zoektocht naar e-liquids en (rand)apparatuur reeds vele smaken geproefd. Vaak verwachtingsvol en hoopvol, opdat ik uiteindelijk die liquid zou vinden die leidt tot definitieve omarming van het dampen. Vandaag heb ik ‘m gevonden :) Ik heb de Prelude en de Forte geproefd en ik kan niet anders zeggen dan dat ik alle lofzang volledig terecht acht. De verrassende gelaagdheid; bij iedere trek weer een geheel nieuw element ontdekken. Buitengewoon bijzonder. Dergelijke kwaliteit ben ik niet eerder tegengekomen, wat mij betreft is BlackNote de regelrechte rivaal van de analoge sigaret.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deze liquid smaakt zuiverder dan de gangbare. Omschrijven is moeilijk: de smaak heeft veel weg van die van tabak, maar is tegelijkertijd zoveel beter dan echte, verbrandende shaggies. Heel bijzonder. 

Edited by PetraO
Sorry, dat dit er 4x staat, had ik niet in de hand. Het saven ging te langzaam en ik drukte te vaak op het knopje.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest chanelly
5 hours ago, PetraO said:

 

Heerlijk he? Ik ben er heel zuinig op. Pas straks na het eten een Black Note momentje.

Hij is indd echt heel lekker!!

ik heb wel de pech dat mijn man hem ook wel lekker vind?

Ik zei al je krijgt niet teveel hoor??

Link to comment
Share on other sites

Het past misschien niet helemaal in dit topic, maar ik heb zelf onlangs een NET gebrouwen die zich uitstekend kan meten  met deze peperdure liquid, voor de prijs van 2,50 voor 50ml aroma. Echt een aanrader en het proberen met dan waard. Als het bevalt, zit je geramd. Oftewel ik zit geramd ;-). Zie mijn topic hierover onder DIY-liquids.

 

 

Edited by L33ntje
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, L33ntje said:

Het past misschien niet helemaal in dit topic, maar ik heb zelf onlangs een NET gebrouwen die zich uitstekend kan meten  met deze peperdure liquid, voor de prijs van 2,50 voor 50ml aroma. Echt een aanrader en het proberen met dan waard. Als het bevalt, zit je geramd. Oftewel ik zit geramd ;-). Zie mijn topic hierover onder DIY-liquids.

 

 

Vind ik best passen hier. De NET’s lijken veel mensen te bevallen, dus het past hier goed. Ik weet niet of ik het opbreng om zelf te gaan mengen, maar 2,50 voor 50 ml (en dan nog wat base natuurlijk) is wel aantrekkelijk, vergeleken met de prijs van 9 euro voor 10 ml. 

Maar ik vind wel dat Black Note moet blijven bestaan, en dat we allemaal een paar flesjes onder onze kerstboom moeten leggen.

19 minutes ago, chanelly said:

Hij is indd echt heel lekker!!

ik heb wel de pech dat mijn man hem ook wel lekker vind?

Ik zei al je krijgt niet teveel hoor??

Snel verstoppen!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, PetraO said:

Vind ik best passen hier. De NET’s lijken veel mensen te bevallen, dus het past hier goed. Ik weet niet of ik het opbreng om zelf te gaan mengen, maar 2,50 voor 50 ml (en dan nog wat base natuurlijk) is wel aantrekkelijk, vergeleken met de prijs van 9 euro voor 10 ml. 

Dat is voor vijftig ml aroma he ? Goed voor ruim 325 ml. Liquid. Maar natuurlijk niet zo goed gezuiverd, ik durf hem niet in een fabriekscoil te dampen. Ik denk echter wel dat ik mijn ADV heb gevonden. 

De black notes moeten zeker blijven, en zijn ook allemaal verschillend natuurlijk. Dat is dan ook wel weer heel leuk. Dit is heel veel van het zelfde. Maar niet verkeerd.

Edited by L33ntje
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Jack-Vape

Vandaag de 5 smaken geprobeerd...

Ik denk dat er vuile sokken in de tanks gezeten hebben... 4 stuks waren echt buiten gewoon smerig.teveel walnoot of iets met noten. Niet mijn ding. De Quartet was daarentegen voor mij ERG lekker. Beetje javaanse jongens 3/4 achtige smaak. (12mg variant meegenomen)

Is voor mij nu meer om de trek van een peuk die moeilijk te weerstaan zou zijn af te leren.(ochtend koffie en na het eten) Shag smaak:duim

Edited by Jack-Vape
Formulering
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...