Jump to content

Boter Koekje van Flavormonks

Recommended Posts

In mijn niet aflatende zoektocht naar het ideale sapje voor mij, heb ik me gisteren laten verleiden om weeral een extra smaakje toe te voegen aan mijn nu al te grote 'huisapotheek' van aroma's.

Dit keer Boter Koekje van Flavormonks. Meteen dan een testje aangemaakt van 10ml, dit geforceerd laten steepen en vandaag in de MTL en RTA tanks uitgetest.

Wauw, heb ik het geheim van Flavourtec's Nutty Buddy Cookie ontdekt? Gemixt op 10% smaakt me dit precies identiek als Nutty Buddy in zover ik me het kan herinneren! 

Ik laat het flesje nu rustig een weekje verder rijpen en daarna zien we wel of er wat extra aroma bij moet of een toefje vanille. Maar dit aroma is in elk geval hard op weg om een blijvertje te worden.

• Like 3
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Inderdaad een lekker sapje! Ik heb ook eens een flesje op 10% aangemaakt (met 50/50, 6mg) en nu in een Skyline. Prima dampbaar als MTL, zelfs lekkerder op lage temperaturen (op mijn Joye nu op 165°C) en eigenlijk een stuk interessanter dan Vape Fuel. Dit zou zo maar een ADV kunnen worden.

• 3 months later...

Aangemaakt in november, lekker. Met wat FM cream er bij kan het zeker de smaaktest van mijn gebruikelijke Lubrisolve cookies & cream vervangen.

• Like 2