Jump to content

Goede atomizer voor smok alien


Guest Zerione

Recommended Posts

Guest Zerione

Weet iemand waar je groters tank kan kopen voor me smok alien mod? Heb nu een tfv8 mini baby beast en heb een extension erbij besteld dat die dan 3.5ml word. Die word nageleverd. Maar wat is een goede tank voor die mod. Gr. Sander

Edited by Sander Zeeman
Link to comment
Share on other sites

In Europa is het in weze verboden om tanks te verkopen met een inhoud van meer dan 2ml. Dus grotere tanken zal buiten Europa moeten bestellen... Of mss dat een stenen winkel er onder de toog verkoopt, maar da weet ik ni.

Welke tank is goed voor je alien? He kan sowieso een tank van 25mm erop zetten zonder overhangen... Maar welke goed is voor jou, daar zullen we meer info voor nodig hebben...

Hoe damp je? DL of mtl (ik vermoed DL, gezien je nu een beast hebt)
Wat is belangrijk ? Smaak of wolken
En wat wil je? Fabriekscoils of zelf bouwen?

Als je daar op antwoord zijn we al een heel stuk wijzer... En kunnen we gericht helpen ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Zerione

Ik damp direct long

Smaak of wolken hmm denk 60%wolk 40% smaak 

En heb liever fabriekscoils van heb me nog niet verdiept in zelf bouwen

 

Zou ook wel liever een smok tank erop willem maar ik vertrouw buiten eu kopen niet zo te bang dat ik een clone krijg en dat die dan ontploft ofzo. 

 

Gr Sander 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Sander Zeeman said:

Ik damp direct long

Smaak of wolken hmm denk 60%wolk 40% smaak 

En heb liever fabriekscoils van heb me nog niet verdiept in zelf bouwen

 

Zou ook wel liever een smok tank erop willem maar ik vertrouw buiten eu kopen niet zo te bang dat ik een clone krijg en dat die dan ontploft ofzo. 

 

Gr Sander 

 

Wel in dat geval zit je bij smok wel goed, dat is meer wolk en iets minder focus op smaak. 

 

Over buiten de EU kopen zou ik niet teveel mee inzitten. Als je op een betrouwbare site koopt en er staat authentic bij mag je gerust dat je geen kloon aankrijgt. Uiteindelijk wordt 90% van alle dampspullen in China gefabriceerd. Dus waarom zou je niet bij de bron aankopen? Voordelen, je kan bvb 5ml tank kopen en het is een pak voordeliger. :bang

 

Hier heb je een voorbeeld van een grotere Smok tank

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Als ik eerlijk mag zijn zou ik even verder kijken dan Smok tanks, ze blijven maar steeds dezelfde soort tanks en coils maken.

Ik heb laatst een tijdje aan een Uwell valyrian tank kunnen dampen en dat is toch wel wat anders dan eender welke tfv12345 tank.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik heb de TFV8 met 3ml tank besteld, kunnen daar dan wel de coils in die je hier in Nederland in de winkel haalt?
Heb al een paar berichten gelezen van coils die niet goed aansluiten.

Natuurlijk kunnen de erin. Voor de intrede van de tpd, werden hier ook +2ml tanken verkocht. De fabrikanten maken nu speciaal 2ml versies voor de EU...

Dat ze ni aansluiten heb ik ook al tegen gekomen... Net als het feit dat bepaalde tanken lekken, terwijl anderen met dezelfde tank er nog nooit last van gehad hebben...

Je kan ze ook gewoon in China bestellen, daar worden ze gemaakt en scheelt weeral in de beugel

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Sander Zeeman said:

zo te bang dat ik een clone krijg en dat die dan ontploft ofzo. 

 

Het woord 'clone' of 'kloon' deugt gewoon niet, want het zijn authentics/originals die nèt niet de merknaam mogen dragen omdat er een b.v. een krasje op zit.

Ontploffen doet een tank sowieso NIET... althans, ik zou niet weten hoe je dat voor mekaar kunt krijgen. 

Je kunt wel op een te hoog wattage of te hoge temperatuur dampen, maar dan krijg je direct een bijzonder gore smaak doordat de katoen in de coil is verbrand. 

Link to comment
Share on other sites

De Serpent mini 25mm, past er ook heel leuk op.   https://www.fasttech.com/products/0/10018935/5591900-authentic-wotofo-serpent-mini-25mm-rta
 
 
                                                       24fwsj7.jpg&key=3fa8ec50312714241ac2a05efad71cc401ae847c9e1dcd79bc0a838f6bf3d766
 
 
Met de Serpent Mini 25mm heb je en wolken en smaak.........
 
 
 
Hij past er heel mooi op, maar het is wel een rebuildable... Hij zou graag fabriekscoils gebruiken....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@Sander Zeeman ja dat zijn dezelfde. Het verschil is dat door in China te bestellen een aantal tussenpersonen overgeslagen worden. Hierdoor blijft de prijs laag... Zowat de helft tov hier, al die tussenpersonen willen ook een centje verdienen.

Vb. In de winkel waar ik regelmatig kom hebbe' ze exact dezelfde drip tips als ik in China gekocht heb (verpakking, alles juist hetzelfde) in de winkel 15 euro/stuk... Ik heb 14 dollar betaald voor 4...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Zerione

O nice wou eerst gpriv 2 van gearbest kopen maar had het toch maar niet gedaan omdat ik te bang was voor een clone maar nu ik dit zo hoor. Hmm

Link to comment
Share on other sites

Gewoon doen, het is de real deal aan de helft van de prijs.. Voor garantie moet je het ni laten. Dat heb je hier toch ook ni echt... Geloof 3 of 6 maanden...

Mijn voopoo drag die onder weg is heeft me 36€ gekost in de winkel 85€... Natuurlijk is er het (zeer kleine) risico dat je bij bedragen boven 22€ inklaringskosten en btw moet betalen... Maar zelfs dan nog is het voordeliger! En de kans is heeeel klein.

Ik geloof zelfs dat fasttech standaard bedragen minder dan 22€ op de pakketten zet. Ik geloof dat er op mijn voopoo pakket 20$ is vermeld en niet 42$ zoals ik betaald heb.
Mss kan iemand mijn vermoeden bevestigen?


Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 17-10-2017 at 17:02, Faustius said:

Hij zou graag fabriekscoils gebruiken..

Klopt, maar reeds gedraaide coils zijn simpel genoeg zelf te bevestigen; dat kan zelfs een kleuter: beide pootjes van de coil stevig vast klemmen en daarna het uit-stekende stukje metaaldraad netjes afknippen.

Klaar.

 

https://www.fasttech.com/search?coil

 

Link to comment
Share on other sites

On 17-10-2017 at 00:02, Sander Zeeman said:

Ik damp direct long

Smaak of wolken hmm denk 60%wolk 40% smaak 

En heb liever fabriekscoils van heb me nog niet verdiept in zelf bouwen

 

Zou ook wel liever een smok tank erop willem maar ik vertrouw buiten eu kopen niet zo te bang dat ik een clone krijg en dat die dan ontploft ofzo. 

 

Gr Sander 

Een tank die ontploft zie ik niet snel gebeuren mits je geen nitroglycerine dampt.:gek

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb al verschillende keren in china besteld GB en FT en is altijd goedgekomen. Bij duane doen ze pas moeilijk als het boven de 45EUR is, officieel is het 22 maar daar heb ik nog nooit last mee gehad. aliexpress moet je wel beter uitkijken denk ik, is een wildgroei aan winkels en daar zitten er soms toch dubieuze tussen (of andere ervaringen iemand hier?)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...