Jump to content
saintnick

Help! Waar kan ik VGOD Cubano 6mg kopen??

Recommended Posts

10 dagen geleden met roken gestopt en met dampen begonnen, met een Smok Guardian pijp en VGOD Cubano 6mg (60ml) erg naar mijn zin. En nu is de liquid op, en nergens te koop!!! Ook niet in 10ml.

Hoe kan dat?

Waar kan ik het kopen?

Hulp wordt gewaardeerd.

56 minutes ago, saintnick said:

10 dagen geleden met roken gestopt en met dampen begonnen

:duim

En welkom (nog) op het forum @saintnick:welkom1

Als je zin hebt kun je je in het Stel jezelf voor-topic nog even voorstellen, altijd leuk om te weten hoe een nieuw lid aan het dampen is geraakt :ja

52 minutes ago, saintnick said:

Zal dat niet door de douane worden onderschept

Mijn ervaring is dat de douane niet wakker ligt van eliquid maar wel elke mogelijkheid benut om je financieel te pakken. 1 fles laten ze door maar met 2 flessen zit je boven een grensbedrag... dan betaal je 13 euro administratiekosten plus 21% BTW over het aankoopbedrag EN de portokosten.

Met USPS kan je soms mazzel hebben (50/50% kans dat het pakketje zonder naheffing wordt bezorgd) maar met UPS en FedEx ben je altijd de sjaak.

Bij een grotere bestelling betaal je echter minder porto per flesje. Er zit ergens een omslagpunt en met een beetje kansberekening kan je bepalen wat de optimale bestelling is ;-)

En uiteraard bij elke aankoop in de VS even zoeken naar een kortingscode... hier, 15%: https://www.juicedb.com/business/1394/vgod/deal/6533

Je kan VGOD Cubano ook in de UK bestellen zonder zorgen voor een naheffing (want vooralsnog binnen de EU).

Zelf mixen is momenteel misschien een brug te ver - daarbij weet je niet eens of de aroma die @Marianna aanwijst überhaupt te pruimen is, laat staan of het op VGOD Cubano lijkt.

Als alternatief zou ik eerder wat andere commerciële smaakjes proberen.

2 minutes ago, Instructions Unclear said:

daarbij weet je niet eens of de aroma die @Marianna aanwijst überhaupt te pruimen is, laat staan of het op VGOD Cubano lijkt.

Het kost ook inderdaad een godsvermogen om die smaak te testen:  maar liefst € 0,85 !

1 hour ago, Marianna said:

Het kost ook inderdaad een godsvermogen om die smaak te testen:  maar liefst € 0,85 !

Kijgen we dit weer?

Ja, €0,85 plus 100ml PG/VG, al dan niet gemengd, al dan niet met nicotine, mogelijk los een 10ml nicbooster, minimaal 1 spuitje om de vloeistoffen af te meten... en porto. Waarbij alle keuzes die je maakt om de initiële mix goedkoop te houden (voorgemengde PG/VG, kleine hoeveelheden, lage concentraties nicbase) beperkende en onvoordelige keuzes zijn als je besluit om door te gaan met DIY liquids. En dat geen enkele TPA aroma bedoeld is als single-aroma... de kans dat dit net zo lekker wordt als VGOD Cubano is nihil.

Edited by Instructions Unclear

2 hours ago, Instructions Unclear said:

Waarbij alle keuzes die je maakt om de initiële mix goedkoop te houden (voorgemengde PG/VG, kleine hoeveelheden, lage concentraties nicbase) beperkende en onvoordelige keuzes zijn als je besluit om door te gaan met DIY liquids. 

Hoe meer DIY-liquids je gaat maken, des te groter wordt de winst, en het is bovendien leuk werk (tenzij je ook niet houdt van kokkerellen).

Spuitjes e.d. kosten haast niks en gaan bij mij al bijna 8 jaar mee. Een weegschaal heb ik daarbij niet nodig, is ook weer winst.

En een maatbeker voor de basisvloeistof had ik reeds.

Maar nou ja, als je er geen zin in hebt, doe je 't gewoon niet.

1 hour ago, Marianna said:

Maar nou ja, als je er geen zin in hebt, doe je 't gewoon niet.

Vind je een eppie van een TPA aroma dan een zinnige tip voor iemand die specifiek vraagt naar VGOD Cubano 6mg/ml?

Niet eens een kloon recept... een eppie van 1 aroma.

Wacht, ik zal er een smiley bij doen :lach

1 hour ago, Instructions Unclear said:

Vind je een eppie van een TPA aroma dan een zinnige tip voor iemand die specifiek vraagt naar VGOD Cubano 6mg/ml?

Tja, als het ook al te moeilijk wordt gevonden om een aroma toe te voegen aan basisvloeistof 6mg/ml....

dan houdt 't op.