Jump to content
Marianna

Joyetech AIO wordt verboden

Recommended Posts

2 minutes ago, Phes62 said:

Pappie loopt met tangen te slepen en te vloeken omdat die het tankje weer eens niet open krijgt.:gek

Even een tijdje in de diepvries leggen,  scheelt je een hoop frustratie.  ;-)

2 minutes ago, BusdriverTheo said:

Pssssst huishoudhandschoenen aantrekken :zoef

Hoop niet dat kleine kinderen meelezen anders moeten ze die huishoudhandschoenen ook weer gaan verbieden.:ja

3 minutes ago, Phes62 said:

Hoop niet dat kleine kinderen meelezen anders moeten ze die huishoudhandschoenen ook weer gaan verbieden.:ja

of kleine kinderen verbieden! :tong 

4 hours ago, Marianna said:

Even een tijdje in de diepvries leggen,  scheelt je een hoop frustratie.  ;-)

Idd, heb wel eens gehad bij nieuw gekochte tankjes dat de base en/of gemonteerde coil muurvast zat, en dan doe ik hem in een griplockzakje of boterhamzakje en dan eventjes in de vriezer. Niet te lang natuurlijk, want het is en blijft een glazen tankje.

5 minutes ago, Dennis1992 said:

want het is en blijft een glazen tankje.

Geen idee waar jij een glazen tankje vandaan hebt. Ik heb alleen pyrex tankjes, en pyrex is toch iets anders dan glas.

Wiki-wijsheid: 

Producten van Pyrex mogen niet in de glasbak.

22 minutes ago, Marianna said:

Geen idee waar jij een glazen tankje vandaan hebt. Ik heb alleen pyrex tankjes, en pyrex is toch iets anders dan glas.

Wiki-wijsheid: 

Producten van Pyrex mogen niet in de glasbak.

Zover ik weet is Pyrex gewoon glas. Maar goed Marianna, voor de zekerheid ga ik we vanuit dat het écht glas is dus niet te lang erin. Waarom zou je ook, als de base of coil  weer eraf gaat is het prima.

3 minutes ago, SmartAss1870 said:

Er zijn vele soorten glas met verschillende samenstellingen. Pyrex is daar een van, maar het blijft glas...

Idd daarom hou ik dat aan voor de zekerheid. 

@Dennis1992  Dat klopt niet, want Pyrex mag niet in de glasbak, want  bij de temperatuur die echt glas laat smelten, vormt Pyrex  taaie klonten die de machines in de fabriek laten verstoppen.

6 minutes ago, Marianna said:

@Dennis1992  Dat klopt niet, want Pyrex mag niet in de glasbak, want  bij de temperatuur die echt glas laat smelten, vormt Pyrex  taaie klonten die de machines in de fabriek laten verstoppen.

Dank voor je toelichting weer wat geleerd! Dus bij een kapot pyrex glaasje moet ie bij restafval?

Just now, Dennis1992 said:

Dank voor je toelichting weer wat geleerd! Dus bij een kapot pyrex glaasje moet ie bij restafval?

Ja, inderdaad.

Maar er is bij mij in weet-ik-hoeveel-jaren nog nooit een pyrex tankje gesneuveld, zelfs niet gebarsten.

3 minutes ago, Marianna said:

Ja, inderdaad.

Maar er is bij mij in weet-ik-hoeveel-jaren nog nooit een pyrex tankje gesneuveld, zelfs niet gebarsten.

Bij mij wel, volgens mij 2x (of 1 keer) een keer was in de douche op de tegels tijdens een schoonmaakactie. Die andere keer was buiten, jaszak was nog open maar ik weet niet zeker of toen het tankje kapot was. Was in de tijd dat ik enkel de justfog q16's gebruiktte.