Jump to content
Nid

22mm Sub-Ohm tank

Recommended Posts

Beste dampers,

Ik ben in het bezit van een zwarte Dotmod 75 Boxmod (zie linkje).

Momenteel heb ik hier een mat zwarte Nautilus 2 Tank op zitten (deze gebruik ik voornamelijk om de wat hogere nicotine gehaltes te dampen), maar ik ben op zoek naar een Sub-Ohm tank die goed bij mijn box mod zou passen. De criteria zijn eigenlijk dat de tank 22mm moet zijn en mat zwart moet zijn. Ik geef namelijk redelijk veel om hoe mijn boxmod eruit ziet aangezien de Dotbox niet erg goedkoop was. Ik wilde dus eigenlijk vragen of mensen hier misschien een suggestie voor een tank hebben, en misschien mensen ook wel eigen ervaringen met deze tanks hebben. Ik zat zelf aan de Petri 22mm tank te denken, maar deze vind ik wel vrij prijzig (70 euro op E-wolk). Andere mogelijke optie is misschien de Uwell Crown III Mini, maar hier vind ik nergens coils voor. Alle suggesties zijn welkom.

Ik denk dat een tank iets heel persoonlijks is. Waar ben je naar op zoek, wolken of smaak, single coil of dual coil, veel airflow of restricted airflow, etc. Als ik jou was, dan zou ik kijken op de diverse websites (3fvape, fasttech, gearbest, ali, etc.) welke RTA een beetje bij je budget in de buurt komt en vervolgens alle reviews kijken op youtube die je er maar over kunt vinden. Dan krijg je een goed beeld van hoe die RTA presteert.. Plus je leert er een hoop van :)

Ik ben op zoek naar een Tank met pre-built coils eigenlijk, meestal vape ik zo rond de .5 ohm. En daarbij eigenlijk een combinatie van wolken en smaak. Ik ben niet van plan om .2 Ohm builds te gebruiken en alleen maar wolken te blazen. Een RTA is ook een optie, maar daar ben ik zelf nog niet heel erg in verdiept. Heb een tijdje op mijn Kanger Subox Mini (voelt als een eeuwigheid geleden) de rebuildable decks gebruikt, en dat beviel wel goed eigenlijk. Ik wil het liefst wel een kwalitatief goede Tank aangezien ik ook voor de Dotbox ook grof geld heb betaald voor de buildquality. Hoop dat dit helpt :)

51 minutes ago, Hetty007 said:

@Nid Check E-wolk, deze heeft de matte black en de coils voor de crown III op voorraad.

Zijn de coils voor de Crown III dezelfde als die voor de Crown III Mini? 

Goed idee ja, want dat was ook het probleem namelijk. Ik had de Crown III Mini wel op de site van E-wolk gezien en vond de Mat-zwarte wel mooi, maar toen ik op zoek ging naar de coils er voor vond ik ze niet (Niet op E-wolk of op andere sites). De Crown III (niet de mini) is helaas geen optie want die zal over mijn mod heen hangen :(

On ‎10‎-‎10‎-‎2017 at 10:39, Nid said:

@Hetty007 heb bericht terug gekregen van E-wolk en de coils van de Crown III zijn ook de coils die in de Crown III Mini passen.

Ik weet niet hoe snel je 'm nodig hebt maar hier is ie stukken goedkoper.

On 9-10-2017 at 16:07, Nid said:

Ik ben op zoek naar een Tank met pre-built coils eigenlijk, meestal vape ik zo rond de .5 ohm. En daarbij eigenlijk een combinatie van wolken en smaak. Ik ben niet van plan om .2 Ohm builds te gebruiken en alleen maar wolken te blazen. Een RTA is ook een optie, maar daar ben ik zelf nog niet heel erg in verdiept. Heb een tijdje op mijn Kanger Subox Mini (voelt als een eeuwigheid geleden) de rebuildable decks gebruikt, en dat beviel wel goed eigenlijk. Ik wil het liefst wel een kwalitatief goede Tank aangezien ik ook voor de Dotbox ook grof geld heb betaald voor de buildquality. Hoop dat dit helpt :)

Ik heb een tobeco supertank en ben er best wel tevreden over