Jump to content

Pico gaat uitzichzelf aan (in standby)


Dennis1992

Recommended Posts

23 minutes ago, elmovos83 said:

Ja in het popup scherm waar de firmware versies staan staat no device

 

Hmm, misschien ander usb-poortje proberen (op mijn laptop maakt dat verschil uit, bij het ene poortje herkent ie 'm wel, bij ander poortje foutmelding), en eerst de pico aansluiten en dan het programma openen, kun je dat proberen?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, elmovos83 said:

Ja mischien dat ik dat maar eens moet proberen want hij word door geen 1 poort herkend

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Heb je een andere computer die je kan proberen? Wat je ook zou kunnen kijken, of apparaatbeheer wel de drivers/stuurprogramma's herkent van de Pico (ik weet niet of dit te technisch is voor je) normaliter haalt hij de driverupdates wel binnen met Windows update. In elk geval bij Windows 10 heb je geforceerde driver downloads.

Link to comment
Share on other sites

Heb je een andere computer die je kan proberen? Wat je ook zou kunnen kijken, of apparaatbeheer wel de drivers/stuurprogramma's herkent van de Pico (ik weet niet of dit te technisch is voor je) normaliter haalt hij de driverupdates wel binnen met Windows update. In elk geval bij Windows 10 heb je geforceerde driver downloads.
Ja 2 laptops en 1 pc geprobeerd . Drivers allemaal up to date

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, elmovos83 said:

Ja 2 laptops en 1 pc geprobeerd . Drivers allemaal up to date

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Check voor de zekerheid dit is. 1. koppel je pico aan je pc. 2. Klik op de startknop en typ in: Apparaatbeheer. Klik dat aan. Staan er gele driehoekjes oid? Ofterwijl missen er drivers? Mocht dit allemaal goed zijn. Kijk even of je een juiste kabel gebruikt. Sommige kabels kunnen te weinig stroom leveren wellicht voor volledige functionaliteit. Dit heb ik wel eens gemerkt als ik een andere kabel op een ext hdd aansloot of een smartphone met een kabel die te zwak er voor was. Mocht dat allemaal niet baten, dan zou ik even de eleaf software laten, en die articfox software proberen. Ik heb 1 van de 3 pico's op articfox, simpelweg omdat de mod een fout had, hij ging uit zichzelf regelmatig aan. Sinds ik er articfox op heb is het issue weg:D !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Had m via Mp al een mooie tijd geleden dus lag al tijden in de kast ivm overstappen op revenger en rta 

 

aan een vriend gegeven en steeds meer kuren .

warm worden niet laden geen software kunnen zien enz.

 

echte kenmerken niet maar niet willen herkennen door originele software op 5 verschillende pc’s 

roept al vraagtekens 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, elmovos83 said:

Hier mag een slotje op .. het is opgelost , nou ja opgelost . De pico was een fake 

 

Eh... je vraagt een slotje op een topic van een andere TS dan jezelf en het betreft ook niet een topic in het Aangeboden/gevraagd board? Dan geen :slotje

:grins

(slotjes op discussietopics worden maar zelden toegekend, is in mijn beleving ook niet van toepassing/nodig, misschien alleen als het uit de hand loopt qua discussie...)

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Luc rafc said:

Fake??

Zijn er kenmerken waar je die kan erkennen? 

Ik heb er ook een aantal en zo te zien zijn die allemaal gelijk.

 

100% kun je dat nooit weten maar waar ik op let is het volgende.

 

1. Reviews lezen, het aantal bestellingen, verkoperstatus

 

2. Krascode checken op het doosje

 

3. Kijken of er ”authentic” of “original” staat in de titel

 

4. Kijk of je je mod kan updaten

 

Ik probeer indien het kan op al deze 4 punten te letten. Zekerheid heb je nooit, ze kunnen alles namaken, maar met deze 4 methodes heb je wel zekerheid tot op een bepaalde hoogte.

Link to comment
Share on other sites

Oké, voor mij dus geen probleem.

Ik check steeds de codes.

Zelfs van batterijen.

De enige mod die ik er van verdenk fake te zijn is een predator.

Die zijn schakelaar heb ik moeten vervangen na twee maanden.

Die mocht echt geen spatje liquid hebben of hij vuurde vanzelf.

Nu ik de schakelaar ( micro switch) vervangen heb is hij terug perfect.

Mijn tweede predator( rood zwarte ) is reeds enkele keren verzopen en heeft er geen last van.

Gebeurt als ik die in de fiets tas mee neem en de liquid controle vergeet te sluiten.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Luc rafc said:

Oké, voor mij dus geen probleem.

Ik check steeds de codes.

Zelfs van batterijen.

De enige mod die ik er van verdenk fake te zijn is een predator.

Die zijn schakelaar heb ik moeten vervangen na twee maanden.

Die mocht echt geen spatje liquid hebben of hij vuurde vanzelf.

Nu ik de schakelaar ( micro switch) vervangen heb is hij terug perfect.

Mijn tweede predator( rood zwarte ) is reeds enkele keren verzopen en heeft er geen last van.

Gebeurt als ik die in de fiets tas mee neem en de liquid controle vergeet te sluiten.

Ik heb ook wel één mod waarvan ik de echtheid wat betwijfel door wat kleine kuren, ondanks goede reviews, updater werkt, krascode is valide. Maar hij werkt al een half jaar prima.

 

batterijen haal ik gewoon In NL, zo duur zijn die niet. Ik vertrouw dat niet in China. Je hoort de gekste verhalen zoals intern een slechte batterij, en dan gewoon een wrap er over van een populaire batterij zoals de vtc5/6 of de of lg hg2. 

 

Zoek maar eens op YT naar: fake powerbank. Gewoon powerbanks met verschillende batterijen en verzwaard met zand!:shock

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...