Jump to content
limbo

GearBest en Azerbaijan post problemen

Sub-Ωhm

Er is de laatste tijd her en der over het forum gepost over de problemen bij GearBest m.b.t. verzendingen via Azerbaijan post.
 
Ik zelf heb drie pakketjes nooit ontvangen, veel gedoe en discussie met GearBest customer service...
Ze lopen het standaard riedeltje af, bieden geen oplossing en behandelen klanten of zij de enige zijn met dit probleem.
 
Er is (info @monotom) bij Forum Fok de mogelijkheid om je klachten te ventileren bij een representative van GearBest, deze zorgt voor snellere afhandeling dan de standaard 60 dagen regel van GearBest zelf.
 
Ook is het mogelijk via PayPal een refund claim te plaatsen.
 
Bespreek hier jouw problemen en gebruik de adviezen van anderen om tot een oplossing te komen.
 
Print screens van discussies tussen jou en GearBest Customer service zijn van harte welkom.

 

In dit topic heb ik de discussies m.b.t. Azerbaijan en GearBest samengevoegd.

 

(Persoonlijk ben ik wel ff klaar met GearBest, wanneer het goed gaat is het een leuke webshop, gaat het fout krijg je te maken met een customer service die alles doet om de customer niet tot dienst te zijn, voorlopig bestel ik daar alleen nog wat ik echt nergens anders kan bestellen 😉)

Message added by Sub-Ωhm

Recommended Posts

niks noppes nada bijna 4 weekjes bij gb,:mmmnog niet eens een update!!!  

Type of package
 

 

Registered mail
2017-07-01 16:26

AZBAKD, Departure from outward office of exchange

2017-07-01 15:42

AZ9095, Arrival at outward office of exchange

2017-07-01 15:37

AZ9502, Posting/collection

Edited by limbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, limbo said:

niks noppes nada bijna 4 weekjes bij gb,:mmmnog niet eens een update!!!  

Type of package
 

 

Registered mail
2017-07-01 16:26

AZBAKD, Departure from outward office of exchange

2017-07-01 15:42

AZ9095, Arrival at outward office of exchange

2017-07-01 15:37

AZ9502, Posting/collection

Hmm, Azerbaijan(Azer Express Postzeker?
Van mij ook nog ergens een pakje op reis en geen updates meer sinds 1 juli. Die verzend optie zal ik zeker niet meer kiezen

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, dampsmurf said:

Hmm, Azerbaijan(Azer Express Postzeker?
Van mij ook nog ergens een pakje op reis en geen updates meer sinds 1 juli. Die verzend optie zal ik zeker niet meer kiezen

Heb je er geen verzekering bij genomen?

Bij mij tot 2x toe binnen 14 dagen binnen, maar wel met verzekering.

Kostte maar een paar duppies extra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, dampsmurf said:

Geen idee of ik die keuze gehad heb. Over een paar dagen een ticket aanmaken en indien nodig een paypal geschil.

Bij GB heb je die keuze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Foggy said:

Heb je er geen verzekering bij genomen?

Bij mij tot 2x toe binnen 14 dagen binnen, maar wel met verzekering.

Kostte maar een paar duppies extra.

Wel eens iets geclaimd op die verzekering?

 

De verkoper is al verantwoordelijk dat het goed bij jou aankomt, wat voor zooi ze er onderweg ook van maken. Tot nu toe heb ik ook altijd via de verkopende partij mijn geld terug gehad, of opnieuw product verstuurd gekregen. Ik zou niet weten waarom ik extra verzekering zou moeten afsluiten. Via PayPal of Creditcard ben je nogmaals verzekerd bij missers. Onze Chinese vrienden luisteren nog beter naar dergelijke geldkanalen.

 

Volgens mij zijn die extra duppies gewoon geldklopperij. :tong

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, heb nooit hoeven claimen. Ook niet bij PayPal.

Tot nog toe altijd ontvangen wat ik besteld had.

Ach, al is het een geldklopperij, het was voor mij een extra zekerheid, waar ik op dat moment behoefte aan had..

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, dampsmurf said:

Hmm, Azerbaijan(Azer Express Postzeker?
Van mij ook nog ergens een pakje op reis en geen updates meer sinds 1 juli. Die verzend optie zal ik zeker niet meer kiezen

Volgens mij kan ik geen andere verzend optie kiezen,of kan dat wel? Ze hebben wel eens met bpost verzonden geen probleem gehad!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azerbijan Post. 1 groot drama weer.

11-07 verzonden door GB

 

Laatste trackings bericht:

2017-07-17 10:56 AZBAKD, Departure from outward office of exchange
 
Die laten we de volgende keer dus 3x lings liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Caved said:

Azerbijan Post. 1 groot drama weer.

11-07 verzonden door GB

 

Laatste trackings bericht:

2017-07-17 10:56 AZBAKD, Departure from outward office of exchange
 
Die laten we de volgende keer dus 3x lings liggen.

 

Ik heb een pakketje dat al sinds 1 juli die status heeft. Ik ga morgen nou toch echt klagen bij GB. Dit wordt te gek

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 pakketje binnen 2 weekjes in de bus met de zelfde verzender. Ander pakketje nog niet binnen ook met de zelfde verzender.:jolleke:jolleke  

  • 2017-07-01 15:37:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
  • 2017-07-01 15:42:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
  • 2017-07-01 16:26:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, dampsmurf said:

 

Ik heb een pakketje dat al sinds 1 juli die status heeft. Ik ga morgen nou toch echt klagen bij GB. Dit wordt te gek

 

 

niet zeuren joh! :gek ik wacht nog steeds op een bestelling van 5 juni!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, BusdriverTheo said:

 

niet zeuren joh! :gek ik wacht nog steeds op een bestelling van 5 juni!!!

:bloos:bloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, BusdriverTheo said:

 

niet zeuren joh! :gek ik wacht nog steeds op een bestelling van 5 juni!!!

Niet zeuren joh! :gek die komt vast met de bus!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Niet zeuren joh! :gek die komt vast met de bus!!!

 

ooooo ik was de chauffeur niet natuurlijk :tong, nu snap ik het!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, limbo said:

1 pakketje binnen 2 weekjes in de bus

 

Ja dat snap ik dus ook niet eerste pakket ging prima binnen 2 weken. Daarom koos ik dus weer deze optie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 31-7-2017 at 15:52, dampsmurf said:

 

Ik heb een pakketje dat al sinds 1 juli die status heeft. Ik ga morgen nou toch echt klagen bij GB. Dit wordt te gek

 

3)We shipped the order on June 27  ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Aug 27,2017.  

Based on our policy we can offer compensation on that date.    :jolleke:jolleke  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, limbo said:

3)We shipped the order on June 27  ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Aug 27,2017.  

Based on our policy we can offer compensation on that date.    :jolleke:jolleke  

 

Zucht....
Volgens mij is dan de klaagtermijn bij paypal al verlopen. Hmmm

Nee valt mee, de termijn van klagen bij paypal is 180 dagen

Edited by dampsmurf

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, limbo said:

Therefore your delivery deadline will expire on Aug 27,2017

 

Een delivery deadline van 2 maanden hoef je volgens mij niet mee akkoord te gaan. Redelijk lijkt mij 15 tot 30 dagen.

Je hebt niet heel veel te maken met policy die zij bedenken gewoon paypal inschakelen zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2017 at 6:43 PM, limbo said:

3)We shipped the order on June 27  ,2017.Therefore your delivery deadline will expire on Aug 27,2017.  

Based on our policy we can offer compensation on that date.    :jolleke:jolleke  

 

 

Het antwoord van GB laat doorschemeren dat Azerblabla  express post een surface dienst is ipv airmail. Dan is het vrij normaal dat het zo lang duurt. 

Mooi knudde dus :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, dampsmurf said:

 

Het antwoord van GB laat doorschemeren dat Azerblabla  express post een surface dienst is ipv airmail. Dan is het vrij normaal dat het zo lang duurt. 

Mooi knudde dus :(

 

Wel raar dat andere pakketjes binnen 10/12 dagen geleverd werden!!!!:mmmMaar de tijd zal het leren :jolleke 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, limbo said:

Wel raar dat andere pakketjes binnen 10/12 dagen geleverd werden!!!!:mmmMaar de tijd zal het leren :jolleke 

 

Waren die ook met Azerblabla  express post verstuurd? Deze zin stond namelijk in het antwoord op mijn klagen: 

 

With international surface mail the delivery is slower than expidited shipping(ie DHL).

There are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, weather, customs clearance.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, dampsmurf said:

 

Waren die ook met Azerblabla  express post verstuurd? Deze zin stond namelijk in het antwoord op mijn klagen: 

 

With international surface mail the delivery is slower than expidited shipping(ie DHL).

There are some external factors which may cause some delay on delivery time,such as remote locations, peak shopping and shipping periods, Holidays and Festivals, weather, customs clearance.

yep die ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dampsmurf said:

Ok. Lijkt dus verdachte veel op een lulkoek verhaal van  GB

Zou best kunnen maar ik weet het niet zeker natuurlijk. zolang heb ik nog nooit hoeven wachten,en anders heb ik altijd de tijd tot de 27ste augustus.:duim:mmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×