Jump to content
Madman

Owl-aromen.de

Recommended Posts

2 minutes ago, L33ntje said:

Uit mijn meest recente email : 

Kontoinhaber:
Lothar Sandscheiper
Bankinstitut:
Volksbank Bielefeld-Gütersloh
IBAN:
DE59478601251325700800
BIC:
GENODEM1GTL

Dankje @L33ntje !!!!

Mijn vermoeden was dus juist ... , dan is de IBAN op de factuur onjuist !

p9dxV8b.jpg

Dit is mijn recente factuur ...
Beetje slorig² ...
Als het allemaal achter de rug is, zal ik wel het een en ander aan opheldering neertypen ... 

Nou, het geld is overgemaakt ... was een gewetenskwestie'tje ...

Ik had 5L PG en 5L VG besteld bij Owl, wat tevens bij mij is afgeleverd door GLS . so far so good ...
Een dag later staat diezelfde GLS bestuurder aan de deur, met precies hetzelfde pakket als die dag daarvoor .. GROUNDHOGDAY (althans, dat spookte door mijn hoofd) !
Ik was even flabbergasted, had ik nou ... nee ik had geen 2 bestellingen gedaan ...
Toch nog maar even controleren ..., nee factuurnummer is precies hetzelfde .

Er begon een lampje te branden, ik had bij het bestellen mijn postcode vergeten te vermelden. Waarop ik van Owl een mailtje kreeg om deze alsnog aan hun door te sturen. Heb dat dan ook gelijk gedaan.

Ergens in hun systeem is klaarblijkelijk iemand geweest die opnieuw de order ingepakt heeft, en zonder controle de deur uitgedaan heeft.

Op 1 factuur stond dus ook mijn postcode met de hand opgeschreven, en 1 factuur die zo uit de printer was komen rollen ...

KASSA .. zou je denken .. nee niet echt, mijn geweten begon te knagen .. En ben dan ook even snel hier op het forum mijn laatste zetje wezen halen ..
Ik heb Owl verwittigd van het foutje ..

Na wat mailtjes heen en weer, mocht/kon/wilde ik de laatste zending ook gewoon betalen. En kreeg hiervoor 50% korting exclusief verzendkosten. (Deze hoefde ik dus niet te betalen)

Ben hier uiteraard akkoord mee gegaan, want ik wil (al is dat iemand uit Duitsland/Spanje/China whatever ..) niet dat iemand hiervoor hoeft te 'bloeden' .

Je weet wel , mijn geweten ... ik zou met een onbehagelijk gevoel mijn dampers leegzuigen ..

Edited by Mtb Zuidwijk

16 minutes ago, Mtb Zuidwijk said:

Je weet wel , mijn geweten ... ik zou met een onbehagelijk gevoel mijn dampers leegzuigen ..

Ja inderdaad, dat zou bij mij ook meer knagen dan dat het genot bracht. 

22 minutes ago, Moppersmurf said:

Ja inderdaad, dat zou bij mij ook meer knagen dan dat het genot bracht. 

Ja! En elke keer als je daarvan een nieuwe batch aanmaakt komt het weer terug. In lengte van jaaaaaaaaaaaaren.

Eerlijkheid is ook in eigenbelang.

Maar goed gedaan @Mtb Zuidwijk, hoor!

Weet iemand wat de reguliere levertijd is van owl? Ik heb afgelopen dinsdag VG en PG besteld en dit is donderdag verstuurd. Tot op heden niks ontvangen en helaas geen track & trace.

7 minutes ago, Tamara said:

Weet iemand wat de reguliere levertijd is van owl? Ik heb afgelopen dinsdag VG en PG besteld en dit is donderdag verstuurd. Tot op heden niks ontvangen en helaas geen track & trace.

Twee keer dat ik er besteld heb duurde het een volle week ongeveer. 

Zelfs hier, binnen Duitsland, al snel een week. Dus een dag of tien lijkt me heel normaal. 

Post over de grens is in de regel retetraag. Ook mijn gewoone Nederlandse post, zoals van de belastingdienst, of verjaardagskaartjes, laten vaak ruim een week op zich wachten. Al komt het van vier kilometer verderop 😉 . Soms heb ik dingen uit China sneller binnen dan uit Nederland. 

Idd, alles tussen vijf dagen en anderhalve week is hier de ervaring. GLS belt ook echt aan en komen evt. andere keer terug. Met DHL meegemaakt dat ze gewoon tien liter nicbase bij de voordeur achter laten als je niet thuis bent.

Brievenpost van Owl had ik steeds binnen 3 dagen. Pakketpost n weekje ongeveer.