Jump to content
Quotiquette Carnaval, ook jij doet mee! Read more... ×
Madman

Owl-aromen.de

Recommended Posts

Ik heb vorige week en bestelling gedaan bij Owl en afgelopen maandag al binnengekregen. Lekker vlug weer. 

Wel mistte ik  van 2 aroma's 20 ML....overheengelezen waarschijnlijk door de orderpicker. Dinsdag contact opgenomen met Lothar van Owl en gisteren vielen de missende flesjes al op de mat. Goede service, goede bereikbaarheid voor service en prima produkten !!

Hier idem, afgelopen maandag pg en vg besteld en gisteren kwamen ze al aan de deur.

Was helaas niet thuis, maar ik kan het vanaf dinsdag afhalen bij een afhaalpunt.

Bij mij wel een jaar geleden bijna twee weken,en op de ontbrekende aroma kreeg ik toen geen antwoord.

Misschien hebben ze hun zaakjes nu wel wat georganiseerd.

3 hours ago, Steamboy said:

@Madman, die ervaring heb ik ook met Owl, ondanks alle negatieve berichtgeving op dit forum.

Ik bestel er nu al een jaar en nog nooit klachten gehad, eerlijk gezegd. Nu dan wel 2 x10 ml aroma gekregen ipv 2x 30 ml, maar dat was binnen 2 dagen opgelost. Prettig communiceren met Lothar via FB.

Enige verbeterpuntje is misschien tracking op de zending, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet meer zo belangrijk, als dat ik dat 1,5 terug vond, toen ik mijn eerste bestelling deed 

Twee keer bij ze besteld,  en twee keer een dag na betaling in huis.  Voor basis weet ik geen beter en goedkoper adres. Vooral de grote hoeveelheden /verpakkingen bevallen me. 

@L33ntje, nee dat heb ik niet. Bij mij duurt het wel een paar dagen voordat ik het heb.

En zoals @Madman al schrijft, de tracking, als je die al krijgt, is een beetje klungelig.

Ze kunnen zomaar opeens onaangekondigd voor je deur staan.

Ja, dat is bij mij natuurlijk anders omdat ik ook in Duitsland woon. Tracking gewoon met DHL, dus die kan ik bijna tot aan de deur volgen. Bij mijn laatste bestelling was er echter een vakantekracht actief in plaats van mijn normale vaste Postbestellerin, en werd de gebruikelijke half 12 (tussen 11 en 3) bijna half vier...maar daar kan Owl dan weer niks aan doen ;-) 

Goed te lezen dat ze zaken een beetje beter op orde schijnen te hebben wat service betreft.

Heb wel eens zaken met ze gedaan waar alle klachten goed opgelost werden. Maar er waren helaas wel klachten, en het tempo was ook ..... Meh.

Heb me nooit echt helemaal kunnen vinden in de kritiek op deze verkoper. 

Afgelopen donderdag 21/9  2e order geplaatst bij owl en vanmorgen 25/9 binnengekregen. Enigste minpuntje is dat er bij de order beschrijving op de site nog steeds niet verzonden staat.

Maargoed ik ben ZEER tevreden over de pg en vg van OWL waar het voornamelijk om gaat. De volgende keer bestel ik weer bij onze ooster buren.

Beste mede-dampers,

Ik ben via jullie op deze site terecht gekomen maar mijn vraag is nu of er iemand ervaring heeft met hun base? Ik zie nl. dat je voor 25 euro 5L (50PG/50VG) base kan kopen. Alsook 5l (100VG) voor 15euro en 5L (100PG) voor 25euro... 40 euro voor 10L (50/50) is precies te mooi om waar te zijn ;-) 

Gr.

Ik gebruik het spul nu bijna drie maanden,  en ik kan niet anders zeggen dan prima kwaliteit.  Geen rare smaken of geuren.  Alleen heeeeel grote verpakkingen. 

Edited by L33ntje

1 minute ago, L33ntje said:

Ik gebruik het spul nu bijna drie maanden,  en ik kan niet anders zeggen dan prima kwaliteit.  Geen rare smaken of groen.  Alleen heeeeel grote verpakkingen. 

Ik zie wel verschillende soorten onder de VG? Welke neem jij dan? 

Just now, poekie9 said:

Ik zie wel verschillende soorten onder de VG? Welke neem jij dan? 

Ik heb de 10 liter voor 20 euro versie. 

Ik heb er nu twee keer een 5 liter jerrycan 30PG / 70VG besteld. Allebei de keren binnen een paar dagen op de mat. Prima base, en inderdaad geen gekke geurtjes of rare bijsmaakjes. Gewoon goed spul voor een scherpe prijs.

Mijn 5 liter PG en 5 liter VG van Owl heb ik een jaar geleden besteld, ongeveer 7,5 liter is nu op, dat is 20ml per dag. Echt prima spul.

Ik ga nu die 10 liter VG van 99,5% en 2 x 5 liter Pharma Horsefluid Rein bestellen, dan zou ik weer 3 jaar vooruit moeten kunnen. En een Ablasshahn voor de 10 liter jerrycan, want 5 liter is nog te doen met een grote trechter maar 10 liter vermoed ik niet meer. Dan krijg je 20 liter voor €80 incl verzending, €4 per liter. Natuurlijk koop @Cyber_Huub het nog goedkoper, maar dit vind ik een prima deal. Misschien wil hij ooit zijn bron met ns delen.

Destijds was hier op het forum wat beroering over de Owl nic-base, een paar mensen vonden het stinken, de meesten vonden het prima,  ik heb er een halve liter van gebruikt en vind het ook prima spul. Gelukkig maar want ik heb er nog een paar liter van. 

3 minutes ago, Leo Bak said:

Mijn 5 liter PG en 5 liter VG van Owl heb ik een jaar geleden besteld, ongeveer 7,5 liter is nu op, dat is 20ml per dag. Echt prima spul.

Ik ga nu die 10 liter VG van 99,5% en 2 x 5 liter Pharma Horsefluid Rein bestellen, dan zou ik weer 3 jaar vooruit moeten kunnen. En een Ablasshahn voor de 10 liter jerrycan, want 5 liter is nog te doen met een grote trechter maar 10 liter vermoed ik niet meer. Dan krijg je 20 liter voor €80 incl verzending, €4 per liter. Natuurlijk koop @Cyber_Huub het nog goedkoper, maar dit vind ik een prima deal. Misschien wil hij ooit zijn bron met ns delen.

Destijds was hier op het forum wat beroering over de Owl nic-base, een paar mensen vonden het stinken, de meesten vonden het prima,  ik heb er een halve liter van gebruikt en vind het ook prima spul. Gelukkig maar want ik heb er nog een paar liter van. 

Die koopt niet perse altijd goedkoper in.
Wel heb ik een zuiverheid van 99,8%+, die ik prefereer.
Op een bepaald punt van tevredenheid ga ik ook niet meer zoeken naar nog goedkoper.
Daarbij kan ik bij mijn leverancier een groot aantal zaken afnemen, om een compleet pakket te krijgen.
o.a. grotere flessen tot een liter, voor een goede prijs.
En vanwege de bulk die ik insla, zijn mijn prijzen natuurlijk vaak een stuk gunstiger.

De link staat er wel alleen in 1 pt fontgrootte, als je een browser hebt die tot 1000% kan inzoomen wordt ie leesbaar en klikbaar.

Wegens een klein 'issue'tje' ben ik op zoek naar de IBAN van owl .

De IBAN welke op de factuur staat, komt naar voren als 'niet correct' via de ING.
Paypal is op dit moment geen optie, daar later meer over (mocht men nieuwsgierig zijn ...)

De IBAN die ik nu heb begint met DE634786..........
Met een online IBAN-omreken-geval kom ik echter uit op : DE594786........ (Deze wordt wel geaccepteerd door de ING, maar weet niet zeker of mijn geld dan wel bij het juiste bedrijf/persoon aankomt ..)

Uit mijn meest recente email : 

Kontoinhaber:
Lothar Sandscheiper
Bankinstitut:
Volksbank Bielefeld-Gütersloh
IBAN:
DE59478601251325700800
BIC:
GENODEM1GTL