Jump to content
kiekiek

Braken door dampen?

Recommended Posts

Bij subohmen / dl dampen kun je inderdaad laat krijgen van maagzuur. Dat is een klacht die ik wel vaker hoor, al is het vaak maar tijdelijk, en zelf heb ik het ook al een paar keer gemerkt. Het heeft - althans bij mij - echter nadrukkelijk te maken met de manier van inhaleren/ damp slikken , de manier van binnenkrijgen dus, en niet met de stoffen zelf. Met mtl dampen komt het veel minder voor.

Edited by L33ntje

Ik heb even een paar dagen shaggies gerookt (niet veel maar naar behoefte) en de misselijkheid is volledig verdwenen, vanochtend nam ik voor de pret een heis van de dampert, een TH van hier tot ginter en tot diep in mijn longen en kort daarop maagzuur.

Toen ging er een lampje branden bij mij, jaren geleden toen ik nog kant en klare liquids dampte had ik dat ook tot ik overstapte op volledige VG, dus een liquid van 90% VG geprobeerd en tot nu toe geen maagzuur of misselijkheid.

Ik denk dat ik een verkeerde verhouding van PG/VG had gemaakt, normaliter neem ik zo'n 80 a 85% VG en de rest aroma/nicotine en PG, volgende keer beter opletten met mixen.

12 hours ago, L33ntje said:

Met mtl dampen komt het veel minder voor.

Als je gevoelig bent voor de PG krijg je het met MTL dampen ook is mijn ervaring.