Jump to content

webshops

Recommended Posts

Ik lees er al een tijdje overheen maar vanmiddag had ik ineens iets van "das raar"!

Als ik in het menu van het forum naar webshops ga, zie ik daar als eerste de lijst van geaccrediteerde webshops.

Is het niet logischer om als eerste de KCER-gecertificeerde shops te zien?

Dat zijn de shops die de moeite hebben genomen het certificeringstraject te doorlopen en dat ook met goed gevolg hebben afgelegd.

Dat zijn de shops warvan KCER aangeeft dat het betrouwbare winkels zijn!

Nu lijkt het alsof een shop die een tripple-A status verdient als beloning onder het kleed geschoven wordt.

Dat beeld valt mij des te meer op nu er meer en meer alleen geaccrediteerde sites verschijnen.

Kan dit niet omgedraaid worden? Daarmee krijgen de geaccrediteerde shops het streepje voor dat ze verdienen.

Dat was ook eerst zo, maar ik persoonlijk ben blij dat ze het nu op deze manier gedaan hebben, want de shops met triple A en B weet iedereen wel te vinden hoor.

Ik ben net begonnen, doe ontzettend mijn best, maar is gewoon nog veels te vroeg om dat aan te vragen, dat streepje voor hebben ze echt al.

Ik sluit me aan bij Barista ...........

De webshops met  tripple-A status horen er met vlag en wimpel bovenuit te komen.

Met respect voor Dirodi ........... er komen hier veel nieuwe leden bij , en die klikken dan eerst de eerste de beste aan.

Dus FBT team ............ waarom is dit nu zo?

Het was voorheen toch anders?

:ratje

Ja vind ik ook ik zou niet doen , gewoon door elkaar anders benadeel je de goede shops zonder dat (keurmerk) die ook goed zijn .. Gewoon kijken op deze site hier wie de badboys zijn. Dan ben je het beste af . Want er zijn ook beginnende shops die een naam willen opbouwen. En die nog geen keurmerk hebben maar wel goed zijn en netjes en snel leveren .

:bedankt