Jump to content
niceslowly

Smok: Alien / Stick / Priv

Recommended Posts

Hallo,

Heb een Smok Alien met big beast tank in mijn bezit en X4 coil er momenteel in + 2 x Q2 reserve.

- Smok V8 stick big baby beast is onderweg, bedoelt voor naar werk etc.
- Uwell Crown III 5 ml is onderweg.
- 10 coils X4 ook onderweg.
- Nu zie ik ook van Smok de Priv V8 (enkele externe batterij).

Zit erover na te denken om de Alien weg te doen en enkel de Stick en Priv V8 te gebruiken, echter ben ik benieuwd of de big beast of Uwell Crown III op de Priv V8 past.
Hoe denkt men hierover, gezien de Stick & Priv beide enkel gebruik maken van M2 coils?
Verder ben ik ook benieuwd naar de Crown 3 tank!

(Ben nu een kleine maand aan het dampen)

Edited by niceslowly

Even mee oppassen met iets wegdoen.

Ik heb een collectie smok, 3x alien, een stick babybeast, q-box, h-priv, en nu laatst de twee OSUB 80 watt baby beast setjes binnen gekregen.

De stick is erg fijn, maar...de baby q2  0,4 ohm coil dampt fijn op de stick, maar toen ik een tank met een m2  0,25ohm coil erop gezet had kreeg ik snel een dryhit.

De priv v8 is, net zoals de stick, niet regelbaar.

De OSUB 80 is ongeveer even groot als de priv v8 maar deze is wel regelbaar en heeft TC en kan ook een gewone 18650 batterij in.

Nadeel, geen super joepie wow kleuren.( alleen te krijgen in zwart, goud, multikleuren,paars en zilver)

Momenteel nog voordelig te krijgen bij fasttech

Maar dat is MIJN mening en voorkeur, met mijn dampgedrag kan ik de M2 baby coils niet gebruiken op de stick.

Hier de twee apparaten met maten. (de Osub 80 TC standard heeft ook 3ml, de eu maar 2ml tank, beide te verkrijgen)

Maar de Priv V8 is wel mooi  :shock

EDIT: ik zie net dat de BIG BABY BEAST tank ook fijn op de PRIV V8 past, omdat beide een diameter/depth hebben van 24,5mm

Als ik deze op de OSUB zet, werkt het wel, maar steekt aan de zijkanten uit.

7418102-9.thumb.jpg.7e012d9f41384c64c881352749b9dc9d.jpg8236503-11.thumb.jpg.8cd612a67da1b52ee917ecc3f171944c.jpg

Edited by DDDsprayshop

Thnx, dit topic is niet meer valid.

Ben overgestapt naar VGOD boxmod & RDA/RDTA.
Zit er ook aan te denken om mech aan te schaffen, dit getest en het beviel me wel.